1. leht 1-st

M40B18 mootori forseerimine

Postitatud: 27.10.2006 13:41 42
Postitas Ceed
Tekkis selline küsimus, et kas seda mootorit kannatab forseerida. Küsin seda sellepärast et paljudel autodel paneb see hoopis mootori halvemini käima ja ei pidavat asja hullekaks tegema. Kas M40 mootorit kannatab forssida ja palju umbes (mm) võib plokikaant maha lihvida/treida vms? Kui kellelgi kogemusi võiks jagada :)

Postitatud: 27.10.2006 13:45 07
Postitas Mihkel_O
plokikaant mina maha ei lihviks. väga oluline on põlemiskambri kuju, kui seda muuta on detonatsioon sinu igapäevane külaline.
võimsust saab vähem vägivaldsel teel ka tõsta.

Postitatud: 27.10.2006 13:50 17
Postitas Ceed
nagu näiteks ? :) aga siiamaani seda autodel tehakse ja tahaks teada kas M40-nel kannatab ka teha.. sest siiamaani tundub see kõige odavam viis, kuna endal 1 tuttav tegeleb kõverate kaante lihvimisega jne... siis see mõni mm maha võtta poleks talle just eriline probleem :)

Postitatud: 27.10.2006 14:06 08
Postitas Mihkel_O
ei ole küll kuulnud pärast žikside tuunimisemaaniat, et keegi veel kaane lihvimise teel oma mootorit forseerib. pigem võta see mm plokilt maha kui kolvikäik lubab ja kindlasti vaja surveastet tõsta.

Postitatud: 27.10.2006 14:56 35
Postitas raimo_r
viska see võrrimootor minema ja pane suurem, kõige odavam.

kui v12 sinna kapoti alla ära mahub, siis mahub ka kõik muu
http://www.akgmotorsport.com/e36v12.html

Postitatud: 27.10.2006 21:49 26
Postitas meph
Mis muud moodi mootorit võimsamaks teha?

Kaane portimine, uus nukkvõll, uued klapivedrud, uus väljalaskekollektor, sisselase ümber ehitada, programmeeritav aju jne.

Kusagil 30-50 hp peaks ikka saama lisavõimsust kui õieti teha... vabalthingavana siis :) Küsimus muidugi, kas see seda väärt on... arvestades, et nagu juba mainiti, siis suurem mootor peale panna tuleb kordades odavam. :)

Postitatud: 27.10.2006 22:26 44
Postitas UPS
Irw.... Ceed`l hakkab ka 2,5 R6 kone poole kiskuma vägisi, ma vaatan :D Mis sul viga, eeskuju ju ees ;)

Postitatud: 28.10.2006 11:47 01
Postitas Ceed
tahaks küll jah.. aga siis no mõttekam uus auto osta.. vähemalt minumeelest. Kuna olen üliõpilane ja raha pole priisata siis mõtlesin et väikest võimsusekasvu äkki saaks niimoodi :P

Postitatud: 28.10.2006 19:13 56
Postitas Aare
sookoll kirjutas:ei ole küll kuulnud pärast žikside tuunimisemaaniat, et keegi veel kaane lihvimise teel oma mootorit forseerib. pigem võta see mm plokilt maha kui kolvikäik lubab ja kindlasti vaja surveastet tõsta.
Kui asja ei jaga, ära palun sellistes teemades suud pruugi....

Postitatud: 28.10.2006 19:31 53
Postitas Ceed
aga on siis sellest blokikaane lihvimisest kasu ka või ei ole? Rääkida võixid siiski ainult need inimesed kes on teinud teavad vms.. :)

Postitatud: 28.10.2006 20:55 08
Postitas Aare
Mina olen teinud, koos teiste muudatustega on vahet küll. Palja lihvimise kohta ei oska öelda, pole üksinda proovinud. Vajab pärast nukkvõlli paika ajamist ja 1 millimeetrist edasi 98 bensiini. Siiski rohkem kui 1 mm ei soovitata.

Postitatud: 29.10.2006 12:09 01
Postitas Ceed
Mis nukvõlli paika ajamist?