1. leht 1-st

E46 N42 mootori remont

Postitatud: 17.09.2020 11:26 44
Postitas Tomasa
Soovitage Tartus remondikohta, mis saaks hakkama E46 N42 105 kw mootori remondiga. Kevvai osas olen teadlik.
Probleemiks mootori puterdamine ja õlikulu nagu ikka.
Kahtlus, et gaasijaotust ja klappe reguleeriv peenmehaanika on kulunud.

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 16.11.2020 11:30 28
Postitas steves
Ei oska kohta soovitada. Ise olen ka N42 mootoriga veidi hädas olnud.
Õlilekked on tihti tingitud surnud ja väsinud O-rõngastest. Üks nendest asub vaakumpumba taga ja sealt lekib korralikult õli. Mul oli see probleem, mis väljendus jubeda õlikärsakaga kapotialt. Peale lahtivõtmist ja veidi nokitsemist sai asi pareaks aga pean uuesti pumba maha võtma.Kuna seal pole päris õige mõõduga O-rõngas. Kerge immitsemine on tänaseni.

Teine asi on tasub vaatada veakoode. Mul olid konkreetselt nukkvõlli andurite veakood sees. See andis endast märku vahest, kui mootor lampi ära suri ja hakkas puterdama (mootori tule lõi ka põlema).Vahepeal üldse ei käivitunud vaid tegi häält nagu oleks kompressioon puudu. Aitas see,et puhastasin vanad andurid ära, kuid nüüd on sama häda tagasi ja peale takistuse mõõtmist andurist on selge,et need hakkavad ära surema vanadusest.
Kui sul mootor väga rängalt puterdab ja vahelejätab tasub ikkagi esmalt veakoodid üle vaadata need aitavad päris oluliselt vigade kõrvaldamisele kaasa. Vastasel juhul jäädki ilma asjata osasid vahetama ja kakud juuksed peast.

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 17.11.2020 22:19 24
Postitas iffiff
Ma pole lõpuni kindel aga kas n42 vaakumpumba sisemine tihend pole mitte ristküliku kujulise profiiliga? Nagu ka varasematel m mootoritel. Lisaks pole seda tihendit ka bmw varuosakataloogis, vaid selle lekke korral näeb tehas ette kogu pumba vahetust. Kaubandusest on muidugi võimalik osta, kuid mitte küll oem tihendit.

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 18.11.2020 14:25 48
Postitas steves
Minu omal oli konkreetselt nii välimine, kui sisemine ümmargused. Väiline O-rõngas hakkab ennem lekkima kui sisemine. Lisaks selgus,et see sisemine o-rõngas on veel omamõõduga ja neid on mitu varianti. Ostes tasub võtta mitu tükki kui pole kindel,et milline on õige. Mõnes remont komplektis on 3 tk osades vaid 2 O-rõngast.
Pilt

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 18.11.2020 22:42 52
Postitas unicoil
Vaakumpumba tihenditele on täiesti olemas Bmw originaal rem.kmpl. koosneb kahest tihendist koodiga 11668626471. Lisaks võib lekkida vaakumi toru ühendus pumba küljes, siis vaja ikkagi pump vahetada.

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 19.11.2020 09:28 56
Postitas aronz12
Kas selle koodiga tihendid võiks sobida ka diislitele? Pumba ja moto vahelist olen leidnud aga seda suuremat mis pumba ette kaane vahele käib pole leidnud.

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 19.11.2020 10:21 46
Postitas Roland325
Ei leidnud ka ise mingi hetk seda kaane vahelist tihendit. Selle asemel panin tihendi mõlemale poolele kerge kihi kuumakindlat silikoni ja praegu mingi aasta juba täiesti kuiv olnud.

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 19.11.2020 15:38 00
Postitas steves
Koodi alt 11668626471 saab sellise tihendi komplekti:
Pilt
Link e-poele: https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 1668626471

Kogemus O-rõngastega, enne tellimist tasub ülemõõda kõik vanad o-rõngad,mis tulevad mootorist või vaakumpumbast. Kindlasti ka Google appi võtta, sest osa vanu kummitihendeid tõmbavad päris korralkult kokku, teatud aja möödudes.
Lisaks võib lekkida vaakumi toru ühendus pumba küljes, siis vaja ikkagi pump vahetada.
Nõus selle väitega.Vanal BMWl oli see probleem ja päris lõplikult lahti ei saanudki.Kui juba hakkab vaakumi torust tulema õli on midagi ikka väga kapitaalselt ära kulunud. See peaks endast märku andma raske pidurduse tekkimisega ehk piduripedaal ise on kord kergem siis jube raske alla vajutada.
Või kogu aeg on piduripedaal raske.

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 20.11.2020 13:28 05
Postitas Tomasa
Kui nüüd esialgse teema juurde tagasi tulla siis kas on soovitada diagnostikut Tartus? Kevvai OÜ-s vaadati auto üle. Mingit olulist viga ei leitud.
Hetkel on suurim probleem, tundub, et soojalt käivitumine. Paari minutilise seismise järel käivitub hästi, kuid pisut pikema seismisega läheb jamaks.
Õlileketest enamjaolt olen lahti saanud. Klapisääred, ketikomplekt ka vahetatud. Veateadeteks on olnud justkui õhulugeja ja kütusesegu vale koostis.
Õhulugeja olen asendanud töötavalt mootorilt, paranemist ei tunnetanud.

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 20.11.2020 15:07 34
Postitas Tauri_T
Kasutaja Volum peaks Tartus tegutsema.

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 21.11.2023 21:02 03
Postitas teet82
N42 klapisääretihendite vahetus, mitu tundi võiks olla tööaeg?

Re: E46 N42 mootori remont

Postitatud: 21.11.2023 21:51 42
Postitas Oliver.L
Tomasa kirjutas: 20.11.2020 13:28 05 Kui nüüd esialgse teema juurde tagasi tulla siis kas on soovitada diagnostikut Tartus?
OÜ DigiLED, Erki.