e90 aku vahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Volum »

ttsys kirjutas: 27.10.2020 22:32 02 Selline postitus eelmisel lehel. Kokkuvõttena on alust kahtlustada, et BMW esindused ja töökojad ei tea, mida tehas ette näeb.

Kõik on siin teemas öeldud. Igaüks teeb edasi, mida õigeks peab.
Aku on vaja registreerida/kodeerida nii APM kui BPM korral ning kui see on tegemata siis ei vasta töö täitmise protseduurinõuetele. See on otsene kahju akule ning sõidukile.
Volum kirjutas: 21.10.2020 22:30 50 Kuidas see antud teemat üldse puudutab, kui IBS pole peal ja ilma IBS'ita AGM akut ei paku. (originaalis)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sorri, aga mina ei esinda mitte mingil kujul BMW esindust.
Kui ma järgin 61 21 010 dokumenti ja autol puudub IBS, siis dokumendi põhjal ma seda registeerima ei pea ju, seega kõik protseduuri nõuded on täidetud. Või ma ei oska inglise keelt. :D
Ja kuidas ilma IBS'ita sama aku vahetusel registeerimata jätmine tekitab otsest kahju akule ja sõidukile?
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

Kahju ulatuses on APM ja BPM sama, kui jätta kodeerimata/registreerimata.
Eriti lihtne on kahju tõestust algatada, kui dokument ja registriandmed ei kattu.
Seetõttu ütlengi, et küsige väljatrükk tehtud tööst ning edasi on nõude vormistamise küsimus.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Volum »

ttsys kirjutas: 27.10.2020 22:48 16 Kahju ulatuses on APM ja BPM sama, kui jätta kodeerimata/registreerimata.
Vale. :!:
BPM puhul puudub info aku seisundist.
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

BPM mõõdab pinget, laadimistaset, esitab 5 viimase päeva kohta laadimise taseme, histogrammi jne - kõik sama nagu APM.

Tore, kui see on mõnele vale. Seda parem - seega on teoreetiliselt siis ka kahju nõudeid rohkem tulemas.
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 2998
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Oliver.L »

ttsys kirjutas: 27.10.2020 22:32 02 Aku on vaja registreerida/kodeerida nii APM kui BPM korral ning kui see on tegemata siis ei vasta töö täitmise protseduurinõuetele. See on otsene kahju akule ning sõidukile.
Kas ka ilma IBS'ita sama aku vahetusel registeerimata jätmine tekitab otsest kahju akule ja sõidukile?
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Volum »

ttsys kirjutas: 27.10.2020 22:56 15 BPM mõõdab pinget, laadimistaset, esitab 5 viimase päeva kohta laadimise taseme, histogrammi jne - kõik sama nagu APM.

Tore, kui see on mõnele vale. Seda parem - seega on teoreetiliselt siis ka kahju nõudeid rohkem tulemas.
Sa räägid enda esitatud dokumentidele vastu.

Basic Power Management
This variant features only idle speed increase and charging voltage specification.
Harimiseks: http://freemaxx.de/e90forum/03_Power%20Management.pdf
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

Jah. Kui on pardal BPM, mis ilma IBS-ta siis valesti rakendatav algoritm on isegi ohtlikum kui ilma juhtsüsteemita laadimine (ilma algoritmita laadimine).
Oliver.L kirjutas: 27.10.2020 22:57 06
ttsys kirjutas: 27.10.2020 22:32 02 Aku on vaja registreerida/kodeerida nii APM kui BPM korral ning kui see on tegemata siis ei vasta töö täitmise protseduurinõuetele. See on otsene kahju akule ning sõidukile.
Kas ka ilma IBS'ita sama aku vahetusel registeerimata jätmine tekitab otsest kahju akule ja sõidukile?
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 2998
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Oliver.L »

Ma mõtlesin SAMA tüübi akusid.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

Selle dokumendi panin ma siia ammu eelmisel lehel.
Sa mõnda E90 oled oma elus üldse lähedalt näinud?
Ista-t oled selle küljes töös näinud(?) Vahetad aku, luuk kinni ja basta. See selgitab. Ühtlasi ka kahjunõuded.
Volum kirjutas: 27.10.2020 23:00 20
ttsys kirjutas: 27.10.2020 22:56 15 BPM mõõdab pinget, laadimistaset, esitab 5 viimase päeva kohta laadimise taseme, histogrammi jne - kõik sama nagu APM.

Tore, kui see on mõnele vale. Seda parem - seega on teoreetiliselt siis ka kahju nõudeid rohkem tulemas.
Sa räägid enda esitatud dokumentidele vastu.

Basic Power Management
This variant features only idle speed increase and charging voltage specification.
Harimiseks: http://freemaxx.de/e90forum/03_Power%20Management.pdf
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

Jah. Algoritmi madalam, võrdlusfaktor, jääb vana aku andmetega.
Oliver.L kirjutas: 27.10.2020 23:07 53 Ma mõtlesin SAMA tüübi akusid.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Volum »

ttsys kirjutas: 27.10.2020 23:12 37 Jah. Algoritmi madalam, võrdlusfaktor, jääb vana aku andmetega.
Oliver.L kirjutas: 27.10.2020 23:07 53 Ma mõtlesin SAMA tüübi akusid.
Kas midagi on valesti või sa ei oska enda postitatud dokumenti lugeda? Mitte kuidagi ei saa jääda vanade aku andmetega, sest IBS puudub. :D
Sa võid mõelda, et ilma IBS'ita aku registeerimisel midagi muutub, aga tegelikult ei muutu mitte midagi. Kestavad need akud registeeritult või registeerimata 5-7 aastat.
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

IBS on räni tükk. Kõik. Selles ei ole firmware, rääkimata mingist tarkvarast....
Volum - on näha, et sa sellest valdkonnast üle ei käi ehk ilmselgelt puuduvad alusteadmised, muust rääkimata. Parem hoia heaga eemale sellest valdkonnast, et veel suuremaid kahjustusi mitte põhjustada.
Kui tulevad kahjunõuded siis saavad kõik argumendid kokku. Ma ei kavatse siin teemas rohkem midagi selgitada ega täiendavalt tõestama asuda.
Kutsun üles kõiki inimesi, kes on tellinud aku vahetuse teenuse küsida dokumentaalne kinnitus tehtud töödele.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Volum »

ttsys kirjutas: 28.10.2020 22:34 13 IBS on räni tükk. Kõik. Selles ei ole firmware, rääkimata mingist tarkvarast....
Volum - on näha, et sa sellest valdkonnast üle ei käi ehk ilmselgelt puuduvad alusteadmised, muust rääkimata. Parem hoia heaga eemale sellest valdkonnast, et veel suuremaid kahjustusi mitte põhjustada.
Kui tulevad kahjunõuded siis saavad kõik argumendid kokku. Ma ei kavatse siin teemas rohkem midagi selgitada ega täiendavalt tõestama asuda.
Kutsun üles kõiki inimesi, kes on tellinud aku vahetuse teenuse küsida dokumentaalne kinnitus tehtud töödele.
Mida sa ajad? :mrgreen: Piinlik on seda jura lugeda. Meenutad mulle Jüri Ratase intervjuud ETV AK saates, kus igal esitatud küsimusel oli väga ebaselge vastus. :D
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91- ... er/GPy8w6k
Seniks pole antud teemale sinupoolset selgitust saanud, miks on ainult IBS puhul eraldi välja toodud aku registeerimist, aga mitte ilma IBS'ita? :)
Viimased 3 lehekülge on ainult ebamäärast ja kahjuks ka väära infot postitatud sinu poolt. Kahju, et teised foorumikaaslased seda lugema peavad. Ju siis kahjunõuded hakkavad lendama.
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

Vastusena lugeda minu eelmine postitus.

Lisaks edaspidi mõtle hoolega enne, kui kuskil teemas teatad: "Tartus saan aidata". Õigemini saadki aidata, kui oled teinud teenustasu eest töid valdkonnas, millest reaalselt üle ei käi ning hüvitad kahjud.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Volum »

ttsys kirjutas: 28.10.2020 22:59 07 Vastusena lugeda minu eelmine postitus.

Lisaks edaspidi mõtle hoolega enne, kui kuskil teemas teatad: "Tartus saan aidata". Õigemini saadki aidata, kui oled teinud teenustasu eest töid valdkonnas, millest reaalselt üle ei käi ning hüvitad kahjud.
Aitäh, saan hakkama. :)
Kahjuks on ikkagi sinupoolsed vastused ainult kuum õhk olnud ja paraku midagi konkreetset saanud pole.
Piinlik.

Tundub, et BMW dokumentatsioon on sinust aste allpool. Kelleks sa end pead?
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
A.Karro
Klubiliige
Postitusi: 288
Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
Peamine sõiduk: BMW 735i
Telefon: 53413027
Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas A.Karro »

Minu kannatus katkes hetkel. Ma olen hoidunud sellistestele teemadele vastamast. Kui pole IBS, siis ongi ükskõik. Ttsys on on kõva teoreetik olnud siin pikka aega. Las tuleb teeb mõne mootori korda ja näitab ka, et peale teooria on tema infost mingit praktilist kasu ka. Ma olen pikalt siin vaadanud kuidas ta on kõiki teisi mustanud. See ei ole normaalne foorumi praktika. Foorum on kogemuste jagamise koht, kõigil on oma arvamus. Jah ma olen sellega nõus, kuid ma ütlen et lugenud kõiki neid teemasid, siis ttsyus on kibestunud inimene. Kõik teised on pahad ja lollid peale tema, see pole päris nii et võtad sõna ja ei vastuta siin. Kui pole IBS autol, siis on aku teema jumala suva. Nii on ja nii jääb!!!
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

Volum - kus on see info, mida lubasid BMW tehasest teabena päringuna uurida? Mis juhtus? BMW esindus palus eemale hoida või mis temperatuur seal õhul(?) Piinlik.

A.Karro - millal viimati peeglisse vaatasid? Mine vaata nüüd. Haritud, elurõõmus, tark ja ilus inimene vaatab vastu eksole. Tegelikult ka(?)

Järgnev pilt on teile näkku laskmiseks nagu jenkid ütlevad.
Mõistagi ma ei küsi siin teemas teilt kahelt, kust võtab BPM selle info ning kuidas üleüldse saab seal selline info ning palju muud olemas olla, kui autol EI OLE IBS-i.
"Kui pole IBS autol, siis on aku teema jumala suva" - A. Karrol on suva. Kibestumisest lajatatud või haridusest/teadmistest on puudu... või midagi muud(?)

Pilt
Kasutaja avatar
Edgar
Huviline
Postitusi: 2719
Liitunud: 21.08.2010 11:07 39
Peamine sõiduk: BMW

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Edgar »

A.Karro kirjutas: 28.10.2020 23:54 53 Minu kannatus katkes hetkel. Ma olen hoidunud sellistestele teemadele vastamast. Kui pole IBS, siis ongi ükskõik. Ttsys on on kõva teoreetik olnud siin pikka aega. Las tuleb teeb mõne mootori korda ja näitab ka, et peale teooria on tema infost mingit praktilist kasu ka. Ma olen pikalt siin vaadanud kuidas ta on kõiki teisi mustanud. See ei ole normaalne foorumi praktika. Foorum on kogemuste jagamise koht, kõigil on oma arvamus. Jah ma olen sellega nõus, kuid ma ütlen et lugenud kõiki neid teemasid, siis ttsyus on kibestunud inimene. Kõik teised on pahad ja lollid peale tema, see pole päris nii et võtad sõna ja ei vastuta siin. Kui pole IBS autol, siis on aku teema jumala suva. Nii on ja nii jääb!!!
+1. Tõsine hape tuleb kohati suust välja.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

Ja kõik?! 1 hääle sai "valimiskampaania" ja asjaosalised peidavad nagu sead rukkis...
Ma ei ole 1000 eurone, mis kõigile meeldib või meeldima peab.

Kahjunõuded on see päris ja eluliselt reaalne hape, mis kõik järjekorda paneb ning distsipliini loob. Mõne kõvatajast teenuse pakkuja - üksiktegija püksata jätmine ei ole õigusabi poolelt vaadatuna muidugi mingi võit ning kellelegi ei ole vaja ka neid sealt maha tõmmatud räpaseid pükse, kuid loob teabenormi. Eestis on võistlev õigusloome ning kohtulahendid.
Minu jaoks on põnev, kui sügaval see reaalselt kõik on. Inimesed on pandud usaldama margi esindust ja ideaalis on see kõik ilus. Samas, milline on süstemaatilistest vigadest tekitatud kahju eeskätt klientidele? Maine kahju käib ka sellega muidugi sama jalga.

Tavainimene usaldab "spetsialisti", olgu ta siis kasvõi isehakanud.... aga kuidas on margi esindusega(?) Tehakse midagi ja kui aasta, kahe, kolme pärast rikked tekivad siis tuleb analoogne tekst nagu siin teemas? IBS-i ju ei ole... pealegi aku läheb nagunii 3-5 aastaga rikki. Mida kõvemini karjuda seda usutavam kõigile, ka karjujale endale.
Vot see on midagi, mis mulle ei sobi. Seetõttu ka selle üleskutse olen esitanud - inimesed, kes te olete lasknud paigaldada aku viimase 3 aasta sees siis minge ja küsige tehtud tööde lõpprapordi väljatrükk. Seal peavad olema näha sõiduki ja töödega kaetud toimingu täitmine.
Kui olete lasknud paigaldada BPM, APM süsteemiga autole aku ning selle kohta puuduvad registriandmed siis on alust pöörduda teenuse osutaja suhtes võs-st tulenevale kahjunõudega. Õigusabi on seda lihtsam kui leiab kinnitust, et selline tegevus on/oli süstemaatiline. Selline "tagasiside" on ka tehasele vajalik. Teavad sellest oma järeldused teha, personali koolitada jne.
Kasutaja avatar
Tauri_V
Huviline
Postitusi: 605
Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Pärnu

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Tauri_V »

Ma tahaks teada, mille alusel neid kahjunõudeid esitada, kui ilma IBS-ita autol on aku vahetatud ja ei ole registreeritud? BMW enda juhendis on selgelt kirjas, et registreerimine on vajalik vaid IBS olemasolul. Tehnik lähtub konkreetselt juhendist ja kui seal on selgelt kirjas, siis ise ei pea asju välja mõtlema. Ttsys, nagu ma aru saan, siis sinu arvates on BMW oma juhendi valesti koostanud? Sellisel juhul peab kahjunõuded esitama otse BMW AG-le?
BMW f11 530xd 2015
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

BMW-s on täiendavad juhendid lisaks ista-TIS-le.
Pealegi ei ole fakt, et kõik esindused "klapid silmade kõrval" tööd teevad. Olen suhelnud Leipzigi BMW tehnikutega sellel teemal. See on mure koht.
Küsige dokument ja siis hakkab argnema ja arenema.
oja86
Huviline
Postitusi: 1034
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas oja86 »

Mind huvitab mis autoga ttsys ise sõidab.
BMW g11 740e M Sport
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas patrik »

Minu juurest on läbi käinud paar e9x autot millel on olnud veamälus ibs viga. Kuigi ibs tehase poolt puudu. Ja pole mootori juhtplokki vahetatud. Olen neile siis ibs-i paigaldanud, et veast lahti saada, muud varianti pole leidnud. Minu mäletmist mööda on neil olnud programmeeritud agm akud. Lihtsalt selline mõte- kas pole võimalik, et juhul kui ilma ibs-ta autol teha retrofit agm peale, lisatakse mootori juhtplokile progemise ja kodeerimise käigus ibs tugi? Minu e92 335i tuli näiteks ilma ibs-ita ja happeakuga, ilmselt seetõttu, et oli suht plank, ei jõudnud piisavalt lisasi talle tellida. Aku suri kolmandal talvel esimeste külmadega. Asendasin samaväärsega, ei registreerinud. 12 aasta jooksul, mis ma teda pidasin, sain vist kolm korda akut vahetada, 120000km läbisõidu juures( kolmanda autona jäid sõidud harvaks ja lühikesteks), kogu selle perioodi jooksul oli aku tervis mulle ülejäänud tehnika kõrval kõige väiksema prioriteediga.
Muideks, kui võtta lahti service funktsioonides aku laetuse tase, siis ilma ibs-ita seal näite ei kuvata, s.t. auto ei saa seda arvutada. Ibs koosneb šundist, temp andurist ja mikroprotsessorist ( viimane ongi sisuliselt ränitükk). Power mooduliga ibs, kui selline puudub, šunt asub mooduli sees ja temp andur on keeratud miinusklemmi külge(e65)
Vaadates muide seda agm aku laadimispinge lehte, tuleb veidi hirm peale, sest suht tühja 95ah agm akuga autole töö käigus oma toiteploki peale lülitades, ei ole harvad juhud, kui näen sellel 14,3v pinge juures algselt 50-70amprist tarbimist, huvitav mis seal 15+ voldi puhul oleks? Ja milline laadija suudab seda õiget laadimistsüklit välja kanda?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas Volum »

ttsys kirjutas: 29.10.2020 08:52 56 Volum - kus on see info, mida lubasid BMW tehasest teabena päringuna uurida? Mis juhtus? BMW esindus palus eemale hoida või mis temperatuur seal õhul(?) Piinlik
Sooviks otsest viidet, kus lubasin BMW tehasest teabena päringu teha. Mis jahumine sul selle esindusega on ja millisel moel olen mina sellega seotud? :) Kas on põhjust ennast lolliks teha? :roll:
Keegi justkui lubas mulle ka midagi. Selle asemel nutsid, et sa ei pea midagi tõestama.
Kurb, et oled oma teooriatega peas kinni. Sinu väited paraku ei päde. Kas patriku kliendid peavad ka tagant järgi raporteid küsima?
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

Ei ole seotud AGM retrofitiga, kodeeringuga. BPM on andmetega laetud nii regular happe kui AGM akuga. Kõik sama nagu APM. Histogramm on registreerimisest järgmise registreerimiseni.

Vaja oli aku vahetus registreerida.

Kerida üles ja vaadata uuesti pilti, mida kuvatakse. Sellel autol seal ei ole IBS-i ja ei ole kunagi olnud ning ei tule ka. Seal on info aku laetuse taseme ning seisundi kohta lisaks ajalooga. BPM ei vaja IBS-i arvutuste jaoks, sest seda ei pea tegema ibs-lt saadavate andmetega ehk kõik need andmed, sh temperatuur,
võtab terminali kontaktilt.
Kui jätta aku vahetus registreerimata siis kuhjatakse kõik erinevad akude andmed samasse histogrammi. Algoritmis olev vanuse faktori osakaal pidevalt kasvab vaatamata sellele, et vahetatakse aku mingi perioodi järel "noore" vastu.

60-70A on tavaline piik ja stabiliseeritud toiteseade teeb sama voolutugevuse purske ka 15V juures. Kuni 100A tavaline nähtus ja ei ole IBS-a korreleeruv..
patrik kirjutas: 29.10.2020 22:13 25 Lihtsalt selline mõte- kas pole võimalik, et juhul kui ilma ibs-ta autol teha retrofit agm peale, lisatakse mootori juhtplokile progemise ja kodeerimise käigus ibs tugi?

Muideks, kui võtta lahti service funktsioonides aku laetuse tase, siis ilma ibs-ita seal näite ei kuvata, s.t. auto ei saa seda arvutada. Ibs koosneb šundist, temp andurist ja mikroprotsessorist

Vaadates muide seda agm aku laadimispinge lehte, tuleb veidi hirm peale, sest suht tühja 95ah agm akuga autole töö käigus oma toiteploki peale lülitades, ei ole harvad juhud, kui näen sellel 14,3v pinge juures algselt 50-70amprist tarbimist, huvitav mis seal 15+ voldi puhul oleks? Ja milline laadija suudab seda õiget laadimistsüklit välja kanda?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas patrik »

Miks ei suuda siis ibsiga süsteem kuvada andmeid kui ibs on küljest ära? Peaks ju suutma kui sama teeb ibsita süsteem?
Järgmine kord kui tuleb ilma ibsita auto, katsun meelde jätta et vaadata andmeid. Minu auto neid igatahes ei kuvanud
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

Sellepärast, et APM "küsib" alusandmed IBS-lt. Kui APM süsteemilt on IBS ära võetud siis loomulikult viga sees ning süsteemi korda tegemiseks ongi vajalik IBS install.
E92 on üldsüsteemi põlvkonnas E9* LCI. BPM kirjeldatakse kataloogi järgi põlvkonnas, mis enne LCI. Olen palju E9*, "E89" näinud, millel BPM üle JB ja kõigil on see EM süsteem sama näo-pildiga. Selles võib mingi moment olla, kuid ei ole eluliselt usutav, et põlvkond uuem auto on "rumalam". E92 kuni 2010 sama moodul; https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=61359364821
Junction box for electronics 3;
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=61359364819
Sama dokument, mis siit teemast korduvalt läbi käinud.
JB = Junction Box (E82, E88, E89, E9x, E7x, F0x); Battery diagnosis;
Pilt
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4343
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas PeeterA »

ttsys kirjutas: 30.10.2020 09:18 32 Olen palju E9*, "E89" näinud, millel BPM üle JB ja kõigil on see EM süsteem sama näo-pildiga.
Lihtsalt huvi pärast uurin, mis nende paljude läbikäinud isendite juures valesti/rikkis oli, et sellistesse tehnilistesse nüansidesse üldse süvenesid?
tel. 51 949 859
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas ttsys »

PeeterA. Sina ka või?!
Jah, "üle jala" hoolduse tegemine on tavapraktika ehk BMW "hooldus" tehakse arvutiga reset, 5sec. Tehtud. Sama kiiresti saab klotsid vahetatud, õli vahetada jne. CBS "häirivad teated" on vaja lihtsalt näo eest ära saada.
Mida peab tegema CBS "Service vehicle check" tegevustega(?)
Pilt
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4343
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: e90 aku vahetus

Postitus Postitas PeeterA »

See pildil olev veateade suht levinud BMW puhul :D . Ootasin valuliku reaktsiooni asemel praktilisi näiteid, a'la mis tolle ilma IBS andurita süsteemi(BPM) juures massiliselt rikkis on olnud, et neid palju läbi käinud on.
tel. 51 949 859
Vasta