1. leht 1-st

m20b25 motole m20b20 plokikaas?

Postitatud: 05.11.2006 13:24 04
Postitas kupo666
Mind huvitab milline on võimsuse kadu? Ja kas on võimalik midagi m20b20 kaanes muuta et ei tuleks mingit võimsuse kadu ja mis oleks ka normaalse hinnaga?

Postitatud: 06.11.2006 14:23 06
Postitas Kotkas1
minu teada peaks ju silindri läbimõõt olema m20b20 mootoril 80mm aga m20b25 mootoril 84mm ja ka klapid peaks väiksemad olema m20b20 mootoril vist, minu arust on võimsuse kadu paratamatu sellise kombinatsiooni puhul :(

Postitatud: 06.11.2006 18:52 47
Postitas kupo666
jep nii ta on, aga mind huvitaks see võimsuse kadu numbrites ja et äkki on kellelgi selle asjaga kogemusi

Postitatud: 06.11.2006 19:51 07
Postitas Kotkas1
hhmmm ma arvan et võimsuse kadu jääb sinna 15-25hj kanti kuna töömaht on siiski suurem kui 2,0 mootoril, aga siin vist pead ise katsetama endal käis ka kunagi sarnane mõte peast läbi et ostaks mõne 2,5 mootori ja sellele 2,0 kaan peale panna, aga mõtteks see jäigi. arvatavasti pead ise proovima ja siis dünos käima kuna see see umbes pakkumine on suht tänamatu tegevus. ;)

Postitatud: 06.11.2006 21:30 11
Postitas Aare
Misjaoks on vaja sedasi aretada?

2,0 kaanel on väiksemad klapid ja kanalid, teine sisselaskekollektor jne.

Postitatud: 06.11.2006 21:40 21
Postitas kupo666
Arvatavasti jättan selle katsetuse ära, kuna nüüd olen uurinud ja 2.5 kaani on saada ja kohe päris mitmest kohast, aga tuleb lihtsalt oodata.

Korraks tekkis selline mõte, sest teadsin ,et asi voimalik ja kodus 2.0 kaas vedelemas.

Nüüd natuke kannatus ja siis jälle ilma võimsuse kaota edasi :D

Postitatud: 06.11.2006 22:58 51
Postitas Koleloom
Sry et sinu teemase trügisin :)
Aga ega keegi ei tea midagi 325i kaane sobivusest 323-le kas ta annab ka mingi Kw juurde??

Postitatud: 07.11.2006 07:08 02
Postitas siim
2.0i kaant ei saa panna 2.5ile!
nii et selline asi unustage ära!
esiteks on juba kolvid teised,surveastmed jne-klapid jooksevad lihtsalt juba pealepaneku ajal kolvile pähe!!!