mure e36-ga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

mure e36-ga

Postitus Postitas darkie »

Juhtus siis selline asi, et täna hommikul kui tahtsin autoga sõitu minna. Panin masina käima ja läksin samal ajal aknaid puhtaks kraapima. Mõni hetk hiljem läksin autosse, et sõitma hakata.. ja siis tuligi probleem välja.. siduripedaal läks päris kergelt alla ja käigud sisse ei läinud. Ja mingi õlimoodi laik oli ka mootori alla asfaltile maha jäänu sinna kohale kus auto seisis.

Paar päeva tagasi oli ka kahel korral selline asi et esimene käik ei tahtnud sisse minna, aga muidu oli ok.. kuni siis tänaseni.

Ise alles uus bmw omanik, teadjamad mehed võiks oma arvamuse öelda?
Ette tänades.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Siduri töösilindril mansetid läbi
Mõttekam vahetada kogu töösilinder (B-osana 300-400.-EEKi)
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Postitus Postitas darkie »

---
aga äkki asi ainult selles et siduriõli voolas välja.. ja see töösilinder on terve hoopis, et veaks siis ainult see õli lekkimine?
millist õli sinna osta üldse ja kust seda sisse valada, prooviks homme.
krt 6 päeva ainult see auto olnud :cry:
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Süsteem peaks töötama piduriõli pealt. Õli niisama heast peast välja ei jookse, võid ju juurde kallata, aga suure tõenäosusega on samasugune laik uuesti auto all kohe ;)
truumu

Postitus Postitas truumu »

Õliks DOT-4 ja sama kopsik, mis piduritel(vaheseinaga eraldatud ja tagumine osa)
Kopsik vala "kõrini" täis, muidu siduri pooleni ei jõua
Kasutaja avatar
darkie
Huviline
Postitusi: 4284
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Peamine sõiduk: 750iL
Asukoht: Kesk-Eesti

Postitus Postitas darkie »

panin dot-4 sisse ja auto korras, täna hommikul ei olnud loiku ka auto alla (veel) tekkinud. st. siiani ok.
truumu

Postitus Postitas truumu »

darkie kirjutas:panin dot-4 sisse ja auto korras, täna hommikul ei olnud loiku ka auto alla (veel) tekkinud. st. siiani ok.
See on kuni esimese külmani, siis otsid jälle loiku...
Sama teema oma auto peal üle elatud
Hakka aga julgelt töösilindrit otsima
Kasutaja avatar
Kotkas2002
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kontakt:

Postitus Postitas Kotkas2002 »

Ise maksin töösilindri eest 600Kr
BMW 320i E36
1991.a
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko28 »

Valasin omal dot5-te sisse Dot 4 asemel ja nüüd õli lekib kuskilt, koguaeg peabvalama peale ja sidur ei taha töötada korralikult :mad: Mida teha? kas mingit lekkepeatajat ka on olemas:roll:
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Marko28 kirjutas:Valasin omal dot5-te sisse Dot 4 asemel ja nüüd õli lekib kuskilt, koguaeg peabvalama peale ja sidur ei taha töötada korralikult :mad: Mida teha? kas mingit lekkepeatajat ka on olemas:roll:
Äkki otsiks õige lekke üles ja teeks korda. Muidugi võiks õige õli ka sisse panna?
Kasutaja avatar
Kotkas2002
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 23.04.2006 22:39 34
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kontakt:

Postitus Postitas Kotkas2002 »

Arvatavasti töösilindri eluiga hakkab otsa saama.
BMW 320i E36
1991.a
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Marko28 kirjutas:Valasin omal dot5-te sisse Dot 4 asemel ja nüüd õli lekib kuskilt, koguaeg peabvalama peale ja sidur ei taha töötada korralikult :mad: Mida teha? kas mingit lekkepeatajat ka on olemas:roll:
Lekkepeatajat? :roll: Õli on selline asi, mis poeb igast praost läbi, kui ta surve all on. Eriti veel pidurid- paned mingit jama sisse ja pärast 100ga sõites avastad, et uups! kus mu pidurid on :D Radikat võid lekkeemaldajaga lappida, kuid seda ka ajutiselt. Ikka lekke põhjus ja asukoht on asjad, mille sa pead likvideerima...
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko28 »

Kas see dot5 on täissünt või, et võtab vanad jäägid lahti? ennem probleeme polnud..kus see töösilinder asub :? ja miks piduritega mingit probla pole kui ühtne süsteem
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

millest arvamus, et täissynt on mingi söövitava toimega et see kõik lahti söövitab... ???
täissynt on tavaliselt vedelam kui mineraal õli... sellest ka see, et ta hakkab lekkima sealt kus tavaline mineraal õli ei leki
Kasutaja avatar
Marko1549
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 29.05.2006 11:25 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Marko1549 »

hollow kirjutas:millest arvamus, et täissynt on mingi söövitava toimega et see kõik lahti söövitab... ???
täissynt on tavaliselt vedelam kui mineraal õli... sellest ka see, et ta hakkab lekkima sealt kus tavaline mineraal õli ei leki
Hommikul valan pool pudelit õli peale, siis natsa soojaks muidu ei taha käigud töötada. Ei tea kas töösilinder või peasilinder läbi :roll:
Vasta