1. leht 1-st

Täna ei võta auto enam süüdet sisse, eile oli OK! Help?!

Postitatud: 07.11.2006 09:14 35
Postitas Lepard
Auto: BMW E36 320i 1993a.

Nimelt siis täna tööle minema hakates, eemalt vajutan puldil nuppu. Ei piiksugi. Mõtlesin, et okei, pult taskus kannatada saanud ja seepärast äkki ei tööta. Keerasin siis võtmest juhiukse lahti, istusin sisse, keerasin süüdet - tühi! Isegi immo piiksud ei hakanud tööle (see tavaliselt esimene asi, kui võtme sisse lükkan) ja aku ei andnud mingit elulootust.
Nagu ei olekski akut masinal peal üldse.

Vaatasin üle tuled, maki, klaasisoojendused jne. - Midagi ööseks käima ei jäänud. Täiesti masendav.

Eile õhtul töölt tulin, käisin linnas, kõik oli kella 19 paiku täiesti super. Käivitus nagu uuest peast...

Samas eile õhtul avastasin, et rooli peal täiesti lambist hakkas vilkuma vahelduva eduga airbagi tuluke. Kord põles, siis kustus jne.
Kas see võib kuidagi voolukadumises seotud olla?

Õhtul siis üritan leida mõne krokodilliga sõbra, äkki saab masinale taas voolu sisse.

Seniks aga igasugused nõuanded ja soovitused, ettepanekud väga oodatud, et mis võis juhtuda jms.

Tänan.

Postitatud: 07.11.2006 09:58 02
Postitas truumu
Bemmidel aku surebki ära täiesti lambist ja järsku...
Ju siis sai aku tööleping otsa(4-5 aastat)

Postitatud: 07.11.2006 10:02 17
Postitas hollow
truumu kirjutas:Bemmidel aku surebki ära täiesti lambist ja järsku...
Ju siis sai aku tööleping otsa(4-5 aastat)
pigem on see aeg nihkunud 3-4 aastat... vähe on akusid mis yle 4 vastu peavad... mittmed tuttavad räägivad, et 2002-2003 aastal soetatud aku on nüüd enna kylma otsad andnud

Postitatud: 07.11.2006 10:06 23
Postitas auktagavarakummis
tundeub, et mõnedel juhtudel võib aku tõesti ikka lõpp ootamatult ära surra. endal juhtus eelmisel talvel nonde marudate külmadega nii, et hommikul polnud vähimaidki märke aku peatsest lahkumisest. kõik oli ok kuni jõudsin lõuna paiku kaubanduskeskusesse. pärast 1-1,5h tunnist sisseoste parklasse tagasi jõudes juhtus aga nii, et masin suutis teha vaid 3 hädist õõk õõõki ja fsjooo ta oligi. ajasin süü naine kaela (maru kaua imetles oma meiki seal meigiosakonnas), vahetasin aku ja siiamaani on kõik ok.

Postitatud: 07.11.2006 10:09 55
Postitas truumu
Tauri autol 6aastat peal, aga see tal ka tehase oma...
Nüüd tundub pani saba
Kui akut korralikult hoida(korras juhtmed, genekas, ei saa põrutada, ei lasta täiesti tühjaks minna) siis kestab kauem kui 4-5 aastat

Postitatud: 07.11.2006 10:11 07
Postitas Lepard
truumu kirjutas:Bemmidel aku surebki ära täiesti lambist ja järsku...
Ju siis sai aku tööleping otsa(4-5 aastat)
Aga oletame, et õhtul saab sellele kuidagi eluvaimu sisse tagasi. Saan seda äkki väheke krokodillidega laetud, kas siis järgmisel päeval on see taas sama surnud kui täna hommikul oli?
Kui ta nii tühi on, kas käimalükkamisega saaks selle käima, kui ei õnnestu krokodille hankida?
Ku*at, mul homme rehvivahetusaeg ka :?

Postitatud: 07.11.2006 11:18 59
Postitas hollow
pane tester peale... kui on alla 10v... siis pole enam elustamisel mõtet, siis on see aku jäädavalt lahkunud

Postitatud: 07.11.2006 19:20 03
Postitas Lepard
hollow kirjutas:pane tester peale... kui on alla 10v... siis pole enam elustamisel mõtet, siis on see aku jäädavalt lahkunud
Lükkasime, ei aidanud. Krokod appi ja vool sunniviisiliselt akust akusse. See aitas. Nüüd tundub nagu taas kõik väga heas korras olevat.
Kui homme hommikul taas surnud on, lähen poodi uue aku järgi, seni jääb ootama.

Postitatud: 07.11.2006 21:04 52
Postitas Fred
Kontrolli ennem uue aku ostu, et kuskil lühist ei ole. Mul just 2 päeva tagasi juhtus nii, et võtsin 318st maki välja ja ei märganud, et 1 pluss juhe jäi isoleerimata. Lükkasin kogu pundi sinna auku tagasi ja masin jäi ööks seisma. Hommikul hakkan signat maha võtma, ei klõpsugi, ühesõnaga samad sümptomid nagu sul. Kontrollisin neid maki juhtmeid uuesti siis ja avastasin selle pluss juhtme, mis vastu korpust oli öö otsa istunud. Isoleerisin selle ka ära ja panin aku, mis on 3 kuud vana, laadima. Paari tunni pärast kõik korras, enam tühjaks ei jookse. Et mu soovitus see, et kontrolli lühiseid, eriti kui sa mainisid, et sul airbagi tuli põles, äkki oli seal kuskil midagi viltu.

Postitatud: 07.11.2006 21:46 12
Postitas Andrus_V
Minu autol oli peakaitse lahti.

Postitatud: 07.11.2006 22:15 20
Postitas Lepard
Andrus_V kirjutas:Minu autol oli peakaitse lahti.
Rumal küsimus ehk. Aga mis asi on peakaitse ja kus see asub ja kuidas see välja näeb? :cool:

Postitatud: 07.11.2006 22:17 39
Postitas Lepard
Fred22 kirjutas:Kontrolli ennem uue aku ostu, et kuskil lühist ei ole. Et mu soovitus see, et kontrolli lühiseid, eriti kui sa mainisid, et sul airbagi tuli põles, äkki oli seal kuskil midagi viltu.
Samas täna õhtul ringi sõites airbagi tuli kordagi ei vilgutanud.
Midagi konfinud ka masinas ei ole, et kusagil mingi lühis oleks..

Postitatud: 07.11.2006 22:23 21
Postitas hollow
kusjuures kui sa praegu räägid siis tuleb meelde endal selline juhus... sai üks hommik vana akuga auto kuidagi käima saadud... vihma sadas ja jahe oli ja tymps mängis autos... tuled peal ja soojendus kah.... ja järsku ABSi tuli hakkas põlema... hetk hiljem jäi vait makk ja kojamehed... siis sain aru, et aku on nii tyhi ja pole jõudnud laadida selle kilomeetriga ja nii hakkasid asjad tagant ära kaduma... siis lykkasin tuled välja, raadio välja ja soojenduse välja ja sõitsin naise tööjuurde ära... seal parklas lasin autol mingi 15min tuksuda, et mingit voolu akusse saada. kui mul oleks olnud airbag peal, siis tõenäoliselt oleks ta ka need tagant ära lykanud... lihtsalt mingist ajast on meeles, et sellised el. asjad lykatakse tagant ära kui aku on piisavalt tyhi

Postitatud: 10.11.2006 17:41 57
Postitas Lepard
Nii. Nüüdseks olen ikka sama akuga ja kõik tundub korras olevat...
Ju siis jäi ööseks kogemata peale salongituli vms... Aga eks see esimene hirm ole ikka kõige suurem, et mis ku*at nüüd lahti jne :P

Postitatud: 22.11.2006 22:44 59
Postitas amino
No jah mul ka selline ja ma just pooleli. 6htul tulin koju k6ik oli jonks. Hommikul hakkasin tööle minema aku t2iesti tyhi. Panin krokodilli . sain käima s6itsin mingi kaks kilti , järsku vaatasin et kilomeetrim66tja tuled on tuhmimad kui tavaliselt, makk mängib imelikumalt kuni hakaks abs tuli p6lema , ja käiku tabloole tuli hoiatusmärk ja ka airbagi tuli läks p6lema, siis m6tlesin et mingi jama jäin seisma ja aku oli ikka täiesti kutu , homme m66dan ära kas genekas laeb ja värki. v6i on aku salaami...:S

Postitatud: 23.11.2006 08:33 55
Postitas E36 318 ti
a kas geneka korral, kui tabletil harjad ära hakkavad minema, annab ta sulle mitmeid kordi märku armatuurtulede kustumisega..tavaliselt siis käivitamishetkel..pillub igast signaalpirne põlema?

Postitatud: 23.11.2006 10:20 04
Postitas kenneth
Mul on ka viimasel ajal juhtunud kolm korda et aku tühjaks jooksnud kui auto on seisnud üle 24h. Üks kord oli tegelt sellest et kojamehed jäid kõige aeglasema reziimi peal tööle ööseks. Kahtlustan siiski et asi ongi selles et kui süüde väljas on töötavad kojamehed ikka ja näitab kella ja läbisõitu ka. Seega ei ole vool täitsa väljas vist? Check-control näitab ka et piduritule kaitse on läbi ja et üks tagatuli ei tööta kuigi kaitsmed ok ja kõik tuled põlevad. Olen siiski krokodega käima saanud ja kui sõita mingi 20 min on aku jälle piisavalt täis et käivitub normaalselt. Igatahes lähen teisipäeval Patriku juurde kui kellelgi ei ole midagi tarka soovitada enne..

:?

Postitatud: 23.11.2006 12:06 28
Postitas Kuuno_R
E36 318 ti kirjutas:a kas geneka korral, kui tabletil harjad ära hakkavad minema, annab ta sulle mitmeid kordi märku armatuurtulede kustumisega..tavaliselt siis käivitamishetkel..pillub igast signaalpirne põlema?
Kui harjad on kulunud või juhtmed lahti, siis ei süüte sissekeeramisel laadimistuli ei sütti.

Postitatud: 23.11.2006 12:15 35
Postitas hollow
kenneth kirjutas:Mul on ka viimasel ajal juhtunud kolm korda et aku tühjaks jooksnud kui auto on seisnud üle 24h. Üks kord oli tegelt sellest et kojamehed jäid kõige aeglasema reziimi peal tööle ööseks. Kahtlustan siiski et asi ongi selles et kui süüde väljas on töötavad kojamehed ikka ja näitab kella ja läbisõitu ka. Seega ei ole vool täitsa väljas vist? Check-control näitab ka et piduritule kaitse on läbi ja et üks tagatuli ei tööta kuigi kaitsmed ok ja kõik tuled põlevad. Olen siiski krokodega käima saanud ja kui sõita mingi 20 min on aku jälle piisavalt täis et käivitub normaalselt. Igatahes lähen teisipäeval Patriku juurde kui kellelgi ei ole midagi tarka soovitada enne..

:?
kui elektriga midagi ymber tehtud ei ole, siis syyte välja keerates ei tööta ei tuled (va. parktuled) ega kojamehed. sul võib viga olla hoopis selles, et syytelukk on lyhises kui midagi peale jääb peale syyte välja keeramist

Postitatud: 23.11.2006 12:29 44
Postitas Andrus_V
Lepard kirjutas:
Andrus_V kirjutas:Minu autol oli peakaitse lahti.
Rumal küsimus ehk. Aga mis asi on peakaitse ja kus see asub ja kuidas see välja näeb? :cool:
Minu autol asub see aku kõrval väikeses mustas karbis. Kogu pluss vool, mis aku pealt tuleb, käib läbi suuremat sorti kaitsme.

Postitatud: 23.11.2006 14:11 18
Postitas Ilves
Lepard kirjutas:Rumal küsimus ehk. Aga mis asi on peakaitse ja kus see asub ja kuidas see välja näeb? :cool:
Peakaitse on pisike punane kirves pagassis vasakul pool, millega peajuhe läbi raiutakse :P

Postitatud: 23.11.2006 15:04 00
Postitas kenneth
hollow kirjutas:
kenneth kirjutas:Mul on ka viimasel ajal juhtunud kolm korda et aku tühjaks jooksnud kui auto on seisnud üle 24h. Üks kord oli tegelt sellest et kojamehed jäid kõige aeglasema reziimi peal tööle ööseks. Kahtlustan siiski et asi ongi selles et kui süüde väljas on töötavad kojamehed ikka ja näitab kella ja läbisõitu ka. Seega ei ole vool täitsa väljas vist? Check-control näitab ka et piduritule kaitse on läbi ja et üks tagatuli ei tööta kuigi kaitsmed ok ja kõik tuled põlevad. Olen siiski krokodega käima saanud ja kui sõita mingi 20 min on aku jälle piisavalt täis et käivitub normaalselt. Igatahes lähen teisipäeval Patriku juurde kui kellelgi ei ole midagi tarka soovitada enne..

:?
kui elektriga midagi ymber tehtud ei ole, siis syyte välja keerates ei tööta ei tuled (va. parktuled) ega kojamehed. sul võib viga olla hoopis selles, et syytelukk on lyhises kui midagi peale jääb peale syyte välja keeramist
Ma arvan et see ei ole alati nii olnud aga ainuke mis tehtud sellel ajal kui mina olen autoomanik olnud on et sõbraga ühendasime maki voolu juhtmed ümber nii et voolu tuleks sinna kui süüde väljas ka. Enne lõi maki kohe kinni ja seadistused unustas ka kõik ära. Kas võib see kuidagi seotud olla?