1. leht 1-st

83a E30 süütenurk

Postitatud: 26.11.2006 17:47 11
Postitas velz
tere vajaks abi e30 süüte paika seadmisega mootriks on 2,0i ja jagaja asub sisselaske kollektori all. Nii siis vajaks abi selleks et teada saad kus need märgid mis ühte tulevad ajada asuvad ja kuidas panna rootori asend

Postitatud: 26.11.2006 21:44 24
Postitas Aare
Peast mäletan, et käsiraamatus on 2 erinevat võimalust

vähemalt 86 aastal tarvitatud mootoril peab süütemärk (märk enne OT märku) olema hammasrihma kattel valatud kriipsuga kohakuti 5000 rpm.

Omaette kino on leida strobo, mis selliste pööretel vilgub stabiilselt, vähemalt minul olev Hella oma seda teha ei tahtnud.

Valesti (harilikult varasemaks) pandud süüde tähendab, et külmast peast ei lähe käima või puterdab jubedasti.

Jagaja pannakse paika
1. mootor 1 silindri survetakti lõpus ÜSS-i
2. jagaja panna paika nii, et rootor on ca 30 kraadi üle 1 silindri (jagaja korpuse serva peal on orienteerumiseks üks kriips) (1. ja järgmise silindri vahel)

Stroboga pannakse süüdet paika nii, et vaakumregulaatori voolik on lahti ühendatud.

Postitatud: 27.11.2006 20:29 16
Postitas velz
selle süütega tekkis aga uus küsimus et vanadel mootoritel nagu mul on kus asub väntvõlli loendur mis infot saadab ajule

Postitatud: 27.11.2006 21:52 22
Postitas hanzvonkazak
ajule võetakse imulss süütepooli impulssklemmilt.

Postitatud: 13.12.2006 23:39 16
Postitas velz
vana teema uuesti käigus ja probleem nimelt selline et selle impulsi mähise küljes on kuus püstist metall otsa millede vahel liigub mingi ka kuue kidaga metallist rattake aga kas selle ratta kidade ja mähise otste vahel peab olema mingi kindel vahe ja kui palju peab see siis olema vajaks abi selle juures

Postitatud: 14.12.2006 06:45 30
Postitas truumu
velz kirjutas:vana teema uuesti käigus ja probleem nimelt selline et selle impulsi mähise küljes on kuus püstist metall otsa millede vahel liigub mingi ka kuue kidaga metallist rattake aga kas selle ratta kidade ja mähise otste vahel peab olema mingi kindel vahe ja kui palju peab see siis olema vajaks abi selle juures
Õhuvahe vähemalt 1mm, kokku ei tohi vastaspoolega puutuda
Ideaalis kõik kidad ühekaugusel vastaspoolest, muidu hakkab süütenurka loopima

Postitatud: 15.12.2006 15:48 30
Postitas Aare
L-jetronicuga ei loeta väntvõlli pealt mitte midagi. Seal ees otsas on üks pööreteandur, mis on ühendatud diagnostikapistikusse ja kogu lugu. Selle anduri võib ka küljest ära võttta, midagi ei juhtu.

Postitatud: 16.12.2006 22:33 42
Postitas hanzvonkazak
L-jetronicuga ei loeta väntvõlli pealt mitte midagi. Seal ees otsas on üks pööreteandur, mis on ühendatud diagnostikapistikusse ja kogu lugu. Selle anduri võib ka küljest ära võttta, midagi ei juhtu.
nii ta on. endal oli kõik üleliigne eemaldatud kapoti alt.

ja pöörded võetakse ikka jagajast läbi kommutaatori ja süütepoolist. ja need kahvlid peaks ikka vabalt käima, st. vahe ikka sees.