1. leht 1-st

e30 83a 2,0i toitsesüsteem

Postitatud: 28.11.2006 21:46 22
Postitas velz
lugu nimelt järgmine et kui sisselaskekollektorisse bena panna läheb auto tööle töötab mingi 2-3sekundit ja kõik sureb välja kuigi bensiinipump lööb filter on vahetatud ja surve kontrollitud mingi 3,4atti oli nii siis milles võib probleem peituda. Kas aju ei ava pihusteid kuigi olen kontrollinud ajult tuleb pihustite peale vool ja kui starterit käiata siis see vool kõigub

Postitatud: 28.11.2006 21:47 46
Postitas Cardo
Tüüpilisim viga on lisaõhk, kontrolli kõik õhulõdvikud ja vaakumvoolikud üle.

Postitatud: 28.11.2006 21:49 47
Postitas velz
need vaatasin jah nagu ka kohe üle aga kasu ei mingit enesel on mõistus otsas

Postitatud: 29.11.2006 07:05 17
Postitas truumu
kuigi olen kontrollinud ajult tuleb pihustite peale vool
Pihusteid juhitakse "miinusega", "+" on pidev peal ja ei tule ajust

Ülerikastamisel võib mitu põhjust olla
Tembi andur, õhulugeja, bena leke läbi rõhuregulaatori membraani, katkised pihustid, aju, lühis juhtmestikus jne.

Postitatud: 29.11.2006 11:02 27
Postitas hanzvonkazak
kas sul see kolmeklemmiline pistik on uhendatud mis aju juures on? kui ei ole siis asi selles, sest siis ei saa lihtsalt aju impulssi, et pihusteid avada. kui viga selles siis otsi mu vana teema kuskilt ülesse seal sellest juttu ;)

Postitatud: 29.11.2006 18:54 33
Postitas velz
no nii ma võtsin kõik pihustid maha ja lasin starterit kõigist pritsis kütet üsna kaugele aga kas selline asi on võimalik et aju muudab pritse momendi valeks ja kas selle põhjuseks võib olla vale või vigane aju hetkel on peal eelmisel omanikul paigaldatud 0280001309 ja sellega ei ole kippu ega kõppu

Postitatud: 29.11.2006 20:55 32
Postitas hanzvonkazak
320i 2 litre (M20)
84-87

Bosch LE Jetronic
0 280 001 309
1 287 724.9
XFBE1309

peaks olema õige aju küll.
kui pihustid avanevad ja ei käivitu, siis peaks viga olema äkki süütes? säde on olemas?
muidugi kui nüüd mõtlema hakata, on sul kõik andurid ikka ühendatud ja töökorras? ma mõtlen just seda tempandurit. kui endal ehitasin siis kui auto käis ja sellel anduril juhtme tagant võtsin suri välja. rohkem nagu ei oska midagi arvata.

Postitatud: 29.11.2006 21:50 31
Postitas velz
seda et kui bena sisselaskekollektorisse paned siis läheb tööle ja töötab nii kaua kui bena seal on süüde on kindlalt paigas aga kuidagi seda pihustitest tulevat kütuse kogust suurendada ei saa või ja veel mis see "tempandur" endast kujutab

Postitatud: 29.11.2006 21:56 44
Postitas hanzvonkazak
tempandur on seal korpuse küljes kus termostaatki. aga kui nüüd veel mõelda, siis üks loll küsimus, et kummalt poolt sulle bena pihustikanalile peale jookseb? st. kas radika või salongi poolt, ja kuda sa seda rõhku mõõtsid? sest tegelt peab olema bena surve töötava mootori puhul kuskil 2.5bar

Postitatud: 29.11.2006 22:11 24
Postitas velz
bena jookseb peale salonogi poolt ja bena survet mõõtis sõber mingi spetsiaalse manomeetriga ütles et väga väärt aparaat praegu ikkagi arvan et aju on läbi kuigi bena tuleb pihustitest aga vast valel hetkel

Postitatud: 29.11.2006 22:21 02
Postitas hanzvonkazak
no kui valel hetkel tuleb siis peaks ikka pika käiamise peale ta lihtsalt klappidele nirisema ja moto peaks mõne turtsu ikka tegema. ma arvan et äkki on sul ikka bena surve liiga madal. loll küsimus jälle aga kas sul rõhuregulaator ikka on?

Postitatud: 29.11.2006 22:35 48
Postitas velz
rõhuregulaator on aga see õhulugeja kuidas see asja mõjutab

Re: e30 83a 2,0i toitsesüsteem

Postitatud: 29.11.2006 22:55 10
Postitas Aare
velz kirjutas:lugu nimelt järgmine et kui sisselaskekollektorisse bena panna läheb auto tööle töötab mingi 2-3sekundit ja kõik sureb välja kuigi bensiinipump lööb filter on vahetatud ja surve kontrollitud mingi 3,4atti oli nii siis milles võib probleem peituda. Kas aju ei ava pihusteid kuigi olen kontrollinud ajult tuleb pihustite peale vool ja kui starterit käiata siis see vool kõigub
3,4 bar L-jetronicuga mootoril kütuserennis või :shock:

Seal peab olema maksimaalselt niipalju kui regulaatori peal kirjas on. Kui on 2,5ne, siis tühikäigul peab olema 2.3 ja gaasi andes viskab 2.5 peale

Postitatud: 29.11.2006 23:17 38
Postitas truumu
praegu ikkagi arvan et aju on läbi kuigi bena tuleb pihustitest aga vast valel hetkel
Pihustid sirtsutavad pidevalt kõikidesse silindritesse, ajastust pole, reguleeritakse lahtioleku ajaga millisekundites
3,4 bar L-jetronicuga mootoril kütuserennis või
See rõhk veel ära ei tapa, isegi 6-7bariga läheb käima, ainult ei tööta korralikult
Ju on teine regulaator peal
aga see õhulugeja kuidas see asja mõjutab
Kui tagastusvedru katki, arvab aju, et pedaal on põhjas :D

Postitatud: 02.12.2006 16:47 18
Postitas velz
no nii nüüd panin uue benapumba (bensiinipump on eraldi toite alla pandud) ja uue rõhuregulaatori ka koos sellega aga nüüd on pilt selline et pihustitest ei tule enam mitte kui midagi ja mõlemates pihusti juhtmetes on vool sees olen proovinud ka teisi ajusid aga ikka on olukord sama äkki on mingi kaitse või relee läbi ise arvan et ta ei ava pihusteid aga milliseid asju kontrollida oskab keegi aidata. Ise ei julge neid releesid ja kaitsmeid niisama teadmatult näppida

Postitatud: 02.12.2006 17:06 39
Postitas hanzvonkazak
bensurelee on ka pihustitega otseselt ühenduses.

Postitatud: 02.12.2006 17:09 34
Postitas velz
kus see bensurelee asub ja kas ta mõjutab sis nii palju et mõlemasse pihusti juhtmesse tuleb vool või on kuskil mingi juhe kokku sulanud

Postitatud: 02.12.2006 18:10 03
Postitas truumu
velz kirjutas:kus see bensurelee asub ja kas ta mõjutab sis nii palju et mõlemasse pihusti juhtmesse tuleb vool või on kuskil mingi juhe kokku sulanud
Kuida Sa seda voolu mõõtsid?
Kui pihusti peal, siis asi selge
Pihusti mähise sisemine takistus on 16 Oomi, see pinget eriti maha ei võta, s.t. "pluss" tuleb läbi pihusti teisele klemmile
Kui pistik oli pritsu küljest ära ja mõlemas klemmis pinge, siis on asi jama

Postitatud: 02.12.2006 18:20 19
Postitas velz
pistik oli ikka pihusti küljest ära võetud

Postitatud: 02.12.2006 18:58 22
Postitas velz
äkki kellelgi on sama viga olnud ja oskab aidata