1. leht 1-st

Kiirendusel paugub E-36

Postitatud: 13.12.2006 03:15 21
Postitas conzalves
Mure järgmine: kiirendades kostavad kapoti all "paugud" nagu "vanal heal karpa" ajal. Vahel tõmbab veel paar silindrit ka tagant ära. Kui sujuvalt kiirendan, pole häda midagi, aga just järsemal gaasi vajutamisel lööb nagu tagasi. Autoks on 92 a 325. Äkki keegi oskab nõu anda, milles probleem võiks olla?

Postitatud: 13.12.2006 06:39 31
Postitas truumu
Mõned poolid-piibud-küünlad piiksus

Samas hakkas Mephil mootor paukuma, kui sportsumpa alla pani :D

Postitatud: 13.12.2006 12:26 44
Postitas conzalves
poolid-piibud tõesti kontrollimata, kuid küünlad sai vahetatud suvel ning peaks igati ok olema veel. kus oleks mõttekas kontrollida ja mis see nali umbes maksma võiks minna?
tuleks need paugud sumpast, siis poleks häda midagi, aga kurinahk paugub kapoti all :)

Postitatud: 13.12.2006 17:24 49
Postitas meph
Mis küünlad sa mootorisse paigaldasid/lasid paigaldada? Kui tegemist Bosch'i küünaldega, siis parem kontrolli üle. Endal sai antud küünlad, NGK'de puudumise tõttu turult, paigaldatud ning kaks nädalat tagasi NGK'de vastu välja vahetatud. Nimelt lasid kõik küünlad portselani vahelt gaase läbi ning mõnel küünlal see portselan (valge osa, mis mootorist väljapoole jääb) lausa loksus metallosa sees.

Paukuma hakkas mul vana 1.6 mootor kui sellele sai ehitatud otseväljalase. Seda siis juhul kui ~5000 rpm'i juures gaasipedaaliga mängida. Lõi tagant isegi 20cm tulelonti välja :) Gaasianalüsaatorit sai sellega teise toanurka paugutada :)

Postitatud: 13.12.2006 17:46 43
Postitas priitv8
meph kirjutas:Lõi tagant isegi 20cm tulelonti välja :) Gaasianalüsaatorit sai sellega teise toanurka paugutada :)
Teemaalgatajal paugub vist sisselaske poolelt?

Postitatud: 13.12.2006 19:39 57
Postitas meph
priitv8 kirjutas:
meph kirjutas:Lõi tagant isegi 20cm tulelonti välja :) Gaasianalüsaatorit sai sellega teise toanurka paugutada :)
Teemaalgatajal paugub vist sisselaske poolelt?
See oli rohkem truumu kommentaari peale õeldud.

Postitatud: 13.12.2006 21:26 58
Postitas conzalves
küünaldeks sai pandud NGK. reeglina ma muud ei olegi kasutanud, kui NGK või Denso küünlaid. Boshiga selline kogemus minevikust, et uute küünalde paigaldamisel jäi portselan üldse kätte...peale seda loobusin :)

paugud kahjuks jah kapoti alt ja sisselaskesse löövad :(

Postitatud: 13.12.2006 23:44 37
Postitas hollow
conzalves kirjutas:küünaldeks sai pandud NGK. reeglina ma muud ei olegi kasutanud, kui NGK või Denso küünlaid. Boshiga selline kogemus minevikust, et uute küünalde paigaldamisel jäi portselan üldse kätte...peale seda loobusin :)

paugud kahjuks jah kapoti alt ja sisselaskesse löövad :(
äkki syyde hiline ja sisselaske klapid pole ilusti tihedad? gaasiautodel tuleb ka seda ette

Postitatud: 14.12.2006 06:41 28
Postitas truumu
paugud kahjuks jah kapoti alt ja sisselaskesse löövad
Segu lahja, vahelejätud süütesüsteemis, põlenud klapid, vigased hüdrokad

Srry, ei lugenud korralikult postitust :oops:

Kontrolli alustuseks kas kõik voolikud on korralikult kinni

Postitatud: 14.12.2006 10:48 31
Postitas conzalves
Vaatasin üle ja voolikud tunduvad nagu kõik kinni olevat ja terved. Kuid nähtavasti on mul kõige targem tulla autoga stendi, siis peaks häda põhjustajale jälile saama. :)