1. leht 1-st

e30 2,0i 83a liiga suur kütte kulu

Postitatud: 17.12.2006 12:43 18
Postitas velz
probleem nimelt selline et masin võtab liiga palju kütet samas aga mootor töötab enamvähem aga ei ole nii äkiline kui peaks olema ise kahtlustan et liiga palju saab bena peale aga kuidas seda reguleerida

Postitatud: 17.12.2006 14:19 50
Postitas velz
ise olen mõelnud et kas selle põhjuseks võib olla 86a aju kasutamine et äkki peab sellel ajul olema juba lambda olema aga mida mul pole ette nähtud

Re: e30 2,0i 83a liiga suur kütte kulu

Postitatud: 17.12.2006 14:27 46
Postitas Ergo750
velz kirjutas:probleem nimelt selline et masin võtab liiga palju kütet samas aga mootor töötab enamvähem aga ei ole nii äkiline kui peaks olema ise kahtlustan et liiga palju saab bena peale aga kuidas seda reguleerida

...mootor töötab enamvähem ?!
2 võimalust,kas töötab korralikult või enamvähem :roll:
teise variandi puhul ei ole ju midagi imestada :P

Postitatud: 17.12.2006 15:02 36
Postitas hanzvonkazak
lugedes su eeliseid postitusi, olen veendunud, et sul süüde liiga hiline ja segu vale. kõige lihtsam lase kuskil kõik paika panna ja küttekulu ka normaliseerub.

Postitatud: 17.12.2006 15:18 47
Postitas velz
jah süüde võib seda ka tõesti mõjutada aga kuidas seda segu ise reguleerida saab minu puhul ei tule mingist teenindusest juttugi elan linnadest liiga kaugel

Postitatud: 17.12.2006 15:32 26
Postitas hanzvonkazak
jagajast keerad aga lihtsalt kõrvajärgi seda paika ei pane. segust ei hakka rääkimagi. seda ainult aparaadiga.

Postitatud: 17.12.2006 16:30 17
Postitas velz
no nii ma sain ühe teise aju et proovida kuda töötab sellega mootor see aju nr on 0280001301 see aju mille ma sain on töötava mootori pealt võetud

Postitatud: 17.12.2006 17:55 16
Postitas truumu
hanzvonkazak kirjutas:jagajast keerad aga lihtsalt kõrvajärgi seda paika ei pane.
Paneb küll :D
Kõik oma vanad bemmid panin kõrva järgi, sest peale stendis keeramist muutusid tuimaks nagu tursad :D

Seguga on muidugi teised lood...

Postitatud: 17.12.2006 18:58 28
Postitas velz
kerasin süütenurka kuulmise järgi ja mootor töötab küll ühtlasemalt aga see juures täheldasin üht huvitavat asja et kui mootor on soe siis ei lähe enam hästi käima aga kui benapumpa sisse ei lülita siis käivitub koheselt ja kui pumba tööle paned siis naq jääb korraks hingest kinni aga jätkab töötamist täpselt selline tunne jääb et palju saab pääle aga kuidas seda reguleerida. Pritse pead vaatasin ka üle igast tulid mõnusad suured surtsud ja ükski ei tilkunud ka surve all olles. Rõhuregulaatori vaakum torru ka vaatasin et äkki kaob sinna bena kuid see oli ka kuiv. Niisiis kuidas saab segu hulka muuta

Postitatud: 17.12.2006 22:03 04
Postitas hanzvonkazak
õhulugeja küljes on kuuskant aga ma ei tea kumba pidi seda keerama pidi et lahjemaks saada. aga minumeelest oli vastupäeva. kõige kindlam truumult küsida.

Postitatud: 19.12.2006 17:14 38
Postitas velz
see segu kruvi on täiesti paremale keeratud nii et kuhu ma pean seda keerama ja kuidas seda saaks täpsemini regullida

Postitatud: 19.12.2006 17:49 48
Postitas Aare
truumu kirjutas:
hanzvonkazak kirjutas:jagajast keerad aga lihtsalt kõrvajärgi seda paika ei pane.
Paneb küll :D
Kõik oma vanad bemmid panin kõrva järgi, sest peale stendis keeramist muutusid tuimaks nagu tursad :D

Seguga on muidugi teised lood...
5 kraadi varasemaks panekut M20 mootoril=külmast peast käivitub peale pooleminutist käiamist ning töötab ainult gaas põhjas paarutades.

Mina panin korraliku jagaja, reguleerisin stroboga ära, kulutasin selleks pool päeva ja tulemuseks oli see, et auto liikumine muutus tundmatuseni (paremaks).

Postitatud: 19.12.2006 20:43 57
Postitas truumu
Võlusõna on korralik jagaja

Postitatud: 20.12.2006 20:14 25
Postitas velz
nii siis hetke seis selline et mootor käib ja süüdet keerasin kuulmise järgi seni kui olid kõige ilusamad hääled, kuid ikkagi saab liiga palju peale sest et kui mootor töötab ja lapatsi põhja vajutad sis lähevad küll pöörded kõrgele kuid mitte lõppu aga kui benapumba välja lülitad ka samal hetkel siis lähevad pöördes ilusti põhja ja jõudu on ka rohkem sõidu ajal seda proovides. Äkki on mul see uus (kasutatud )rõhuregulaator ka läbi et sellist pulli teeb või mõjutab see seda et mul on peal 2,5 bemmi küttepump. Andke keegi head nõu mida teha päris seisma ka ei taha jätta selle pärast et kütet võtab liiga palju.

Postitatud: 20.12.2006 21:29 47
Postitas hanzvonkazak
no aga mõõda süsttemis surve ära, nii eietada on lihtne. 2.5 peaks sama pump olema, mis 2.0. ja üleüldse mida tootlikum pump seda parem ;)

Postitatud: 21.12.2006 19:17 27
Postitas velz
no nii auto töötab ilusti ja viga oligi ikkagi rõhuregulaatoris hea on sõita kui võtab vähem kütet ja tõmme on ka pikem

Postitatud: 22.12.2006 22:28 35
Postitas hanzvonkazak
no seda arvata oli ja tore et korras

Postitatud: 23.12.2006 05:03 04
Postitas velz
aint et nüüd uus häda tagadiffer ütles üles ja nüüd ikkagi jääb bemm seisma kuni uue diffri leian

Postitatud: 23.12.2006 10:38 00
Postitas hanzvonkazak
eh, mida sa selle tiffriga tegid siis?

Postitatud: 23.12.2006 15:43 23
Postitas velz
proovisin kuda kiirenuds kah om aga lõppes kahjuks kurvalt ullem ragin ja kolin käis korraks läbi ja auto seisis kohapeal käik sees siis oli pilt selge et differ on puruks aga pole hullu varsti saan mingi 325 kasutatud diffri mis vast peab kauem vastu

Postitatud: 23.12.2006 17:27 26
Postitas hanzvonkazak
kui 325 oma siis kaotad kiirenduses, sest 320 peaks peal olema 4.10 ja 325 peaks olema 3.73.
parendage kui eksin

Postitatud: 25.12.2006 00:43 11
Postitas valerka
hanzvonkazak kirjutas:kui 325 oma siis kaotad kiirenduses, sest 320 peaks peal olema 4.10 ja 325 peaks olema 3.73.
parendage kui eksin
sellist iformatsiooni võttad sa küll tatti ja tuule järgi.

Postitatud: 25.12.2006 10:40 23
Postitas hanzvonkazak
sellist iformatsiooni võttad sa küll tatti ja tuule järgi.
kle mees, kui sa tõesti üldse matsu ei jaga, ära palun suud lahti tee.

Postitatud: 25.12.2006 15:08 33
Postitas velz
aga nüüd kus mul auto mootor töötab tekkis selline küsimus et kas benapump peab kogu aeg töötama mul on ta eraldi toite alla pandud pidevalt lööb ja kuidas seda panna õigesti selle pumba relee külge

Postitatud: 25.12.2006 15:46 55
Postitas veekaheksa
Sellise aasta 3kale pandi 2.0 : 3,45/4,10/4,27 diffe
2.5 : 3,64/3,91/3,73 diffe

Üldse on alt üles E30nele pandud sellise peaülekandega diffe:
2,79/3,15/3,23/3,25/3,45/3,46/3,64/3,73/3,91/4,10/4,27

Nimekiri võib olla veel puudulik, kuna siin on arvestatud aint man kasti.

Postitatud: 25.12.2006 16:34 09
Postitas Roland325
4,4-midagi on ka veel

Postitatud: 25.12.2006 21:19 10
Postitas hanzvonkazak
mina lähtusin nendele andmetele http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html
aga ei tea kas 100% tõele ka vastab.

Postitatud: 26.12.2006 11:51 18
Postitas veekaheksa
Minu jutu katteks on realOEM.com

Postitatud: 26.12.2006 12:56 59
Postitas ruut