1. leht 2-st

E36 coupe pidurikettad kõverad

Postitatud: 07.01.2007 19:21 51
Postitas weyler007
nii probleem siis järgmine:
autot ostes oli üks esimene piduriketas kõver. Laskin mõlemad üle treida. kõik oli nädal aega OK kuni jälle üks kõver. jälle lasin üle treida. Järgmine kord sain juba paar nädalat sõita ja jälle üks kõver. Siis sai mõõt täis ja uued kettad ja klotsid ette ostetud Nüüd on jälle üks kõver :cry:
Niipalju võin veel öelda et pidurid peal pole ja sõidustiil on ka suht rahulik nii et pidurid valu ei saa.
Kas keegi suudab mulle öelda mis võib valesti olla, et need kettad koguaeg kõveraks lähevad :?:

Postitatud: 07.01.2007 19:48 59
Postitas extsy
Eest stange kyljest peaksid tuulutus kanalid tulema suunaga piduri ketastele,mis nagu jahutab kettaid.
Kui seda plastikust kanalit seal ei ole siis ikka võivad kettad propellerisse minna.

Postitatud: 07.01.2007 19:55 52
Postitas AARE540
Pidurid peale ei jää?

Postitatud: 07.01.2007 20:07 18
Postitas Ain
weyler007 kirjutas: Niipalju võin veel öelda et pidurid peal pole ja sõidustiil on ka suht rahulik nii et pidurid valu ei saa.
AARE530 kirjutas:Pidurid peale ei jää?
:?

Postitatud: 07.01.2007 21:49 08
Postitas Cardo
10 x mõõda 1 kord remondi, arvan, et ikka jääb peale, proovi peale sõitu kas veljed on soojad/kuumad, võrdle teistega.

Postitatud: 07.01.2007 22:20 30
Postitas weyler007
seda kas pidurid peale jäävad olen juba korduvalt kontrollinud nii katsumisega peale sõitu kui lihtsalt ringi keeramisega tungraual.
Üle sai vaadatud ka jahutus. Plastik tunnelid olemas ja täiesti vabad.
Lasen needki kettad siis üle treida ja eks siis paista kauks seekord :?

Postitatud: 08.01.2007 07:24 34
Postitas marek320
Rattalaager on korras? vbl see mõjutab miskit!

Postitatud: 08.01.2007 08:17 19
Postitas varsonist
Mnjah...

Minuteada ongi kettad nats kõverad,et peale pidurdamist klotsid eemale tõugata muidu lähevad kuumaks...ja kui sa neid treid siis kaob see võnge ära ja kettad lähevad kuumaks...

Postitatud: 08.01.2007 08:33 10
Postitas hollow
varsonist kirjutas:Mnjah...

Minuteada ongi kettad nats kõverad,et peale pidurdamist klotsid eemale tõugata muidu lähevad kuumaks...ja kui sa neid treid siis kaob see võnge ära ja kettad lähevad kuumaks...
paha jutt suhu tagasi

Postitatud: 08.01.2007 15:40 40
Postitas kapa
klotsid toob tagasi pidurisuppordi mansett!!!täpsemalt siis pidurisuppordis asetseva töösilindri kolvi ümber olev mansett!

Postitatud: 09.01.2007 01:28 31
Postitas tsjuvak
Piduri kettaid EI TREITA!
Olge normaalsed inimesed,pidurite puhul ei jamata. Kui keegi ei jaksa osta orig. osi,ostke kas või Brembo kettaid Autopartnerist.... MAX 2tk hind oleks 1 orig.ketta hind :roll: (mis on ~ 1000-1400)

Peace

Postitatud: 09.01.2007 02:10 16
Postitas AARE540
Pidurid ja nähtavus- 2 asja mille pealt ei tasu kokku hoida, tsjuvakil täitsa õigus :)

Postitatud: 09.01.2007 08:20 16
Postitas raimo_r
treitakse ikka küll ja lausa autoesindustes ka. ühe kettaga sõidab tavaliselt paar paari klotse läbi ja siis on klotsi kestvuse huvides treida mõtet küll.

Postitatud: 09.01.2007 09:18 15
Postitas Danil523
Olen ka sellise probleemiga kord kokku puutunud. Olen treinud isiklikult nii esimesi kui ka tagumisi ja tulemuseks puhas 0, mõne päeva pärast on veel hullem kui oli...
Osta parem kasutatud normaalse paksusega kettad, või siis uued.

Postitatud: 09.01.2007 19:46 46
Postitas tsjuvak
raimo_r kirjutas:treitakse ikka küll ja lausa autoesindustes ka. ühe kettaga sõidab tavaliselt paar paari klotse läbi ja siis on klotsi kestvuse huvides treida mõtet küll.
Ning mis põhimõttega seda tehakse? Rehve näiteks samuti taastatakse..aga mis sa arvad - kuda asja funktsionaalsus kannatab?
Ning palju seal jääb tõelisest performan'sist alles?
Ning palju sa ikka ühe autoga sõidad ? Et sa peaksid ikka kohe treima kettaid,kuna sul korralikud klotsid kaovad oma mõtet? Ühe korraliku komplektiga (tutikad kettad ning tutikad klotsid) sõidad ikka päääris pika aega..vahetad võibolla 1 paari klotse...ja kõike seda sulle jätkub 4a. min.
Ja kui sa isegi sõidad 1 autoga nii palju,no siis sa peaksid ikka ostma orig stuffi,kuna ohutus ju kõige tähtsam ;)
Danil523 kirjutas:.... mõne päeva pärast on veel hullem kui oli...
Osta parem kasutatud normaalse paksusega kettad, või siis uued.
Just-just-just ;)

Postitatud: 09.01.2007 22:06 57
Postitas weyler007
Siis sai mõõt täis ja uued kettad ja klotsid ette ostetud Nüüd on jälle üks kõver
:roll:

Postitatud: 09.01.2007 22:17 51
Postitas tsjuvak
weyler007 kirjutas:
Siis sai mõõt täis ja uued kettad ja klotsid ette ostetud Nüüd on jälle üks kõver
:roll:
Seda ma nägin küll....üleval todud info nendele,kes arvab milleks osta uusi kettaid - kui saab vanu treida ja vsjoo ok kohe muutub? ;)


Kelle toodang on su uued kettad?
Ning kuidas sa avastad-avastasid Ketaste kõverust?
Ning kuda asi näeb välja?

Postitatud: 11.01.2007 13:04 44
Postitas raimo_r
tsjuvak kirjutas:
raimo_r kirjutas:treitakse ikka küll ja lausa autoesindustes ka. ühe kettaga sõidab tavaliselt paar paari klotse läbi ja siis on klotsi kestvuse huvides treida mõtet küll.
Ning mis põhimõttega seda tehakse? Rehve näiteks samuti taastatakse..aga mis sa arvad - kuda asja funktsionaalsus kannatab?
Ning palju seal jääb tõelisest performan'sist alles?
Ning palju sa ikka ühe autoga sõidad ? Et sa peaksid ikka kohe treima kettaid,kuna sul korralikud klotsid kaovad oma mõtet? Ühe korraliku komplektiga (tutikad kettad ning tutikad klotsid) sõidad ikka päääris pika aega..vahetad võibolla 1 paari klotse...ja kõike seda sulle jätkub 4a. min.
Ja kui sa isegi sõidad 1 autoga nii palju,no siis sa peaksid ikka ostma orig stuffi,kuna ohutus ju kõige tähtsam ;)
tehakse selle põhimõttega, et ebatasase pinnaga pidurikettale uusi klotse pannes uued klotsid vilistama ei hakkaks ja kiiresti ära ei kuluks.

mis performancest jutt käib ? pidurikettal on lubatud minimaalne paksus, sinnamaani võib treida ja teha niipalju kui süda lustib.

ma ei ole öeldnud, et mina nii teen, vaid tehakse enamustes remonditöökodades.
kui klient tahab, siis klient peab saama - klient on ju kuningas !

rehve taastatakse küll jah ja millegipärast on see lausa omaette tööstus.
taastatud rehv, mis on läbinud kontrollid jne ei kõlba aga suvalise ajalooga kasutatud rehv on hea küll ?

Postitatud: 11.01.2007 16:26 09
Postitas tsjuvak
Ei hakka pikke jutte kirjutama.... ;)

Taastatud asjad SAKIVAD! (treimine omamoodi ketta taastamine...sirgeks tegemine...)
Ega selle teema postitaja ei tea ju,kui vanad tal need kettad seal vahel olid? Äkii nood on vabsee juba läbi omadega? Pole ime et kõverad...

Klient on küll kuningas - aga kas kuningal mõistus peas kaa on? :)
Pigem ostaks suvalise ajalooga kasutatud rehv ,kuna nood ikka valmistatud tehnoloogia järgi otse Tootjalt...mitte kuskil (vahet ei ole) taastatud Vasja juures..või mis iganes... ;)

2 weyler007

Äkki sul lihtsalt veljed/plekid valesti balanseeritud? rehv omadega kuidagi pe....s?

Postitatud: 11.01.2007 18:53 57
Postitas weyler007
Ketaste firmat ma tõesti ei mäleta(ei süvenenud):?
ketaste kõverust teen kindlaks sellega et pedaal vibreerib
vibreeris nii suverahvidega(valuvelgedel) kui ka talverehvidega plekkvelgedel. kõik on palanseeritud ja ei kasuta taastatud rehve :!:

Need vanad kettad lasin Elkes treida ja töömees ütles et ketta paksusust on veel küll-ja-küll
Tänaseks päevaks on need uuedki kettad üle lastud treida ja hetkel kõik ok ptui-ptui-ptui

Postitatud: 11.01.2007 18:57 38
Postitas erik78
Vibrada võib tekkida ka siis, kui roolisüsteemis on lõtkud, eriti siis kui läbi on mõlemad sisemised rooliotsad.

Postitatud: 11.01.2007 19:16 27
Postitas tsjuvak
Pedaal vibreerib? Huvitav küll.....kas sul rool vibreerib pidurdades?

Postitatud: 11.01.2007 20:06 11
Postitas weyler007
ptui rool ikka jah :oops:
aga need tagumised õõtsapuksid on küll sellised "kapsad" kui käega rattast kinni võtta siis loksub ikka meeldivalt, kuigi needgi alles vahetatud :? ja seda olen nii mitmelgi kolmesel loksutanud ja teevad samamoodi

Postitatud: 11.01.2007 20:47 42
Postitas raimo_r
tsjuvak kirjutas:Ei hakka pikke jutte kirjutama.... ;)

Taastatud asjad SAKIVAD! (treimine omamoodi ketta taastamine...sirgeks tegemine...)
Ega selle teema postitaja ei tea ju,kui vanad tal need kettad seal vahel olid? Äkii nood on vabsee juba läbi omadega? Pole ime et kõverad...
joonlauast, mõõdulindist või mõõteriistadest oled kuulnud ?

palun tutvu asjakohase kirjandusega http://www.tirerack.com/brakes/tech/tec ... ?techid=80
Plain brake rotors may be turned on a brake lathe to remove scoring and to true the disc surfaces until this minimum thickness has been reached. Drilled and slotted rotors may not be able to be turned and should be replaced if they become scored.
näed - lausa toodetakse spetsiaalseid treipinke selle jaoks
http://www.hunter.com/pub/product/lathe/index.htm

weyler007: kas kõveraks läheb üks ja seesama pool ?

Postitatud: 11.01.2007 21:08 36
Postitas tsjuvak
Pakun et sul ikka midagi veermikus viga...ketad ju uued?
Kui sa viisid need uued ketad treimisele,sas silmaga oli näha kõverust?


2 raimo_r

Tean aint seda,et nii palju kui olen kuulnud,näinud ning oma kogemustest - treitud kettad ei kesta kaua (päev,nädal,kuu....) - järelikult asi see treimine....ostad uue asja ja vsjo ;)
Kui asi juba läks kõveraks(mis siis et treitud),järelikult metall juba kaotas oma stabiilsust..eks ole? ---> performance loss...
Tsiteerin::
Plain brake rotors may be turned on a brake lathe to remove scoring and to true the disc surfaces until this minimum thickness has been reached. Drilled and slotted rotors may not be able to be turned and should be replaced if they become scored.
Mitte - have to be - kuni ketta paksus on minimaalne...lihtsalt MAY...seega igaüks mõtleb oma peaga - tahad ta seda mõttetud jama oma kaela ,või mitte..."niikuinii" see kogu värk viib uute ketaste ostmiseni välja....seega milleks see bs?
peace

Postitatud: 11.01.2007 21:24 16
Postitas raimo_r
pigem jääb üks kahest suportist lihtsalt peale või ei tõmba mansett alati õieti tagasi.

tsjuvak

Kes ütles "have to be" ? - mina mitte. Ma ütlesin, et tehakse, sest see on lubatud kuni piduriketta miinimum paksuseni.

Tavaliselt treitakse just sellepärast, et uusi klotse panna. Ülekuumenemise võib olla metall oma stabiilsuse kaotanud ja selle puhul ei pruugi alati aidata.
Mul on võtta 10a+ kogemust selles vallas, pole mõtet niisama lahmima tulla, et mõttetu ja nii ei tehta. Treitakse isegi autoesindustes ja üle maailma.

Postitatud: 11.01.2007 21:26 10
Postitas kapa
bmw keskuses ei treita , tallinas vähemalt mitte :D

Postitatud: 11.01.2007 21:48 54
Postitas tsjuvak
raimo_r kirjutas:Ülekuumenemise võib olla metall oma stabiilsuse kaotanud ja selle puhul ei pruugi alati aidata..
No näed...ongi minu point ;)

Postitatud: 18.06.2007 09:31 06
Postitas Arne_P
Tegelikult on point hoopis selles, et ka minu autol on pidurikettad kõverad. Olid seda ennem ja on ka nüüd peale uute panekut. Umbes 2 nädalat sai normaalselt sõita. Seega kas keegi teab millest nad siis sedasi ikkagi kõveraks võivad minna? Kas teemaalgataja leidis lahenduse?

Postitatud: 18.06.2007 12:40 29
Postitas Cardo
ketas läheb kõveraks siis kui saab kuuma pikalt, ehk klotsid ei tule kettaga kontakrist tagasi, liugurid kinni või kolb kinni