1. leht 1-st

E36 madal vedru ja tavaline amort?

Postitatud: 28.01.2007 16:27 52
Postitas PIMP
kas oskab keegi aidata, ehk siis öelda kas on võimalik sellline kooslus: e36 325i mitte coupe autol on all madal vedru ja tahaks panna sinna tavalise amordi, et kas on võimalik selline asi, tavalise amordiga sportvedrustus?

Postitatud: 28.01.2007 16:29 45
Postitas Aaro
Ikka on võimalik, küsitav on muidugi see kui kaua need amordid sul seal vastu peavad.

Postitatud: 28.01.2007 16:42 57
Postitas AARE540
Kui palju madaldust on muidu? Minu andmete kohaselt on kuni mingi -35mm madaldusega asi mõeldav... Aga uuri foorumis ka, siin on sellest varem ka räägitud...

Postitatud: 28.01.2007 16:54 19
Postitas Are
Mul oli ka madal vedru ja tava amort ja ülevaatused kinnitasid iga kord amortide korrasolekut, minu käes oli auto sellisel kujul kuskil kolm aastat vist.
Mul oli ka vist mingine -35mm madaldus, autoks oli 530i 88a.


terv Are

Postitatud: 28.01.2007 17:05 42
Postitas erik
Ise olen ka juurelnud selle teema üle ja nüüd lõpuks olen seisukohal et need siiski mitte kokku ei käi.
Seisukoha tekkimises jäi süüdi mees, kes bemarite remonti väga hästi valdab, ning oli just läbinud koolituse amortidest. Ehk siis kodanik Valdek.
Tegi mulle ka lühi koolituse.
Kokkuvõtteks sa võid seda teha, kuid maksad kiiremini oma vea kinni kui arvata oskad.
Kui Valdek seda teemat lugema juhtub võib ta seda paremini seletada, mis või miks.

Postitatud: 28.01.2007 17:31 47
Postitas kingpool81
samas 325'el on vedrud tehasest jubamadalamad kui 323 ja 320'il... kuigi amordid on samad

Postitatud: 28.01.2007 18:00 55
Postitas Kristjan_K
Are kirjutas:Mul oli ka madal vedru ja tava amort ja ülevaatused kinnitasid iga kord amortide korrasolekut, minu käes oli auto sellisel kujul kuskil kolm aastat vist.
Mul oli ka vist mingine -35mm madaldus, autoks oli 530i 88a.


terv Are
BMW puhul näitavad need ülevaatuse aparaadid mitte amordi, vaid vedru korrasolekut. Isegi näinud kuidas 75% korras amort pärast altvõtmist lihtsalt sisse kukub.
Kui on madaldus, siis tuleks panna ka vastav amort.
Seda ka M-Fahrwerki puhul ja seal on madaldust ainult 15mm.

Postitatud: 31.01.2007 18:15 52
Postitas PIMP
tänud kõigile kes viitsisd vastata !! ;)

e36 madal vedru ja tava amort

Postitatud: 31.01.2007 21:39 27
Postitas Jan320
Paljud mainivad,et madal vedru ja tava amort ei sobi kokku, kui aga vaatata audit siis 80 quttro b3 on tehase madaldus vedru ja tava amort, huvitav kuidas seal see kestab?

Postitatud: 02.02.2007 19:29 53
Postitas meph
Amorte on erinevaid, aga üldjuhul tavaamordi töövahemik on mõeldud kokku käima standardvedruga. Madaldusvedruga tavaamorti kasutades töötab amort vales vahemikus ning rikneb. Teine variant kasutatud amordi puhul on see, et amort hakkab tööle teises vahemikus kui vahemiks, kus ta ennast sisse töötanud on ning tänu sellele rikneb.

Üldiselt tasuks kasutada siiski tükke, mis on mõeldud omavahel koos töötama.