1. leht 1-st

tagadiffer

Postitatud: 03.02.2007 17:54 52
Postitas rasmus23
kas oskab keegi öelda, mis ülekandega on -93a e36 320 differ, ja kas 325tds differ on kiirema käiguga.
mis variandid neil üldse on?

Re: tagadiffer

Postitatud: 03.02.2007 18:00 57
Postitas hollow
rasmus23 kirjutas:kas oskab keegi öelda, mis ülekandega on -93a e36 320 differ, ja kas 325tds differ on kiirema käiguga.
mis variandid neil üldse on?
320 on 3:45 ülekanne
325 bensukal on 3:15
kas ka 325 dislal on sama... seda ei tea

Postitatud: 03.02.2007 18:30 12
Postitas toom
tds-il ülekanne 1:2,56 Kui soov panna 320-le, siis vaja ka vahetada poolteljed, kuna veoäärikud on tds-il suuremad.

Postitatud: 04.02.2007 11:38 16
Postitas rasmus23
ma nüüd enam ei mäleta, pole ammu tegelenud sellise asjaga, milline neist kõige kiirem oleks

Postitatud: 04.02.2007 11:44 44
Postitas kingpool81
3:45 peaks olema, et 45 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
3:15 siis vastavalt 15 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
ja 1:2,56 2,56 kardaani pööret = 1 veovõlli ring

lööge nüüd mind kõvasti sest ma ei tea mida ma räägin... aga rääkida tahaks

Postitatud: 04.02.2007 13:50 47
Postitas hanzvonkazak
3:45 peaks olema, et 45 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
3:15 siis vastavalt 15 kardaani ringi = 3 veovõlli ringi
ja 1:2,56 2,56 kardaani pööret = 1 veovõlli ring

lööge nüüd mind kõvasti sest ma ei tea mida ma räägin... aga rääkida tahaks
asjad ikka nii päris ei ole.
suhted on ikka vastavalt l=45:13 st. kardaan teeb 45 tiiru ja veovõll 13 tiiru ja kokku tuleb ülekande arvuks 3.46. sellest võib järeldada, et kui kardaan teeb 1 tiiru teeb veovõll 3.46 tiiru.
mida võiksem ülekandeaerv seda kiirem on ka differ.
ja kui panna disla differ 2.0bensule, siis ma arvan et kiirendus läheb ikka väga lahjaks. arvutuslikult kui on getrag 240 kast ja 2.56 differ peaks 100km/h olema 1850rpm. ja lõppkiiruseks 375.8km/h mis on täiesti eba reaalne.
terv hannes

Postitatud: 04.02.2007 14:27 00
Postitas kingpool81
mul oli yleeile veel kodus 3.15 differ... kui ma tegin kardaanile 1 tiiru, siis veovõll tegi umbes veerand tiiru... midagi on sinu arvutuses mäda

Postitatud: 10.02.2007 02:15 07
Postitas rasmus23
siis idee kohaselt peaks 325 differ nats kiirem olema

Postitatud: 10.02.2007 12:12 27
Postitas Mihkel_O
kingpool81 kirjutas:mul oli yleeile veel kodus 3.15 differ... kui ma tegin kardaanile 1 tiiru, siis veovõll tegi umbes veerand tiiru... midagi on sinu arvutuses mäda
kardaan teeb 1 tiiru teeb veovõll 3.46 tiiru
on mäda jah, aga mitte nii mäda kui 3:46. asi on ikka vastupidi, kui kardaan teeb 3,46 tiiru, siis veovõll teeb 1 tiiru, nii tulebki see umbes veerand tiiru ;)

Postitatud: 10.02.2007 17:09 25
Postitas hanzvonkazak
my bad. vatupidi jah. ei tea mida mõtlesin kui seda kirjutasin.

Postitatud: 10.02.2007 21:40 45
Postitas Marko28
Eriline tuumateadus käib siin :oops: äkki soovitate head diftrit 2.0 motorile e36 kuna vana ei tööta sünkroonselt ja talvel tõeline häda

Postitatud: 10.02.2007 21:45 34
Postitas hollow
Marko28 kirjutas:Eriline tuumateadus käib siin :oops: äkki soovitate head diftrit 2.0 motorile e36 kuna vana ei tööta sünkroonselt ja talvel tõeline häda
synkroonselt??? et siis mis mõttes? sa tahad et mõlemad rattad korraga ketsi annaks kui kohalt minema tuiskad? siis pead järjekorda võtma ja LSD diffri ostma... odav lõbu see pole ja ega neid just iga nugapeal ei vedele kah

Postitatud: 11.02.2007 15:29 54
Postitas Marko28
hollow kirjutas:
Marko28 kirjutas:Eriline tuumateadus käib siin :oops: äkki soovitate head diftrit 2.0 motorile e36 kuna vana ei tööta sünkroonselt ja talvel tõeline häda
synkroonselt??? et siis mis mõttes? sa tahad et mõlemad rattad korraga ketsi annaks kui kohalt minema tuiskad? siis pead järjekorda võtma ja LSD diffri ostma... odav lõbu see pole ja ega neid just iga nugapeal ei vedele kah
Mul tõmbab tagumise otsa ikka päris viltu kui gaasi anda tugevamalt viletsa ilmaga ja kohapealt liikumine väga nadi :? ei tea kas diftrit remontida ka annab :roll:

Postitatud: 11.02.2007 15:46 02
Postitas Kuuno_R
Kui tegu on tavalise "lahtise" difriga, siis ei tee mingi remont teda paremaks.

Postitatud: 11.02.2007 21:59 12
Postitas meph
Kuuno_R kirjutas:Kui tegu on tavalise "lahtise" difriga, siis ei tee mingi remont teda paremaks.
Teeb ikka, võtad lahti ja keevitad satelliidi hammakad kokku :) Ongi plokkdiffer :D

Postitatud: 11.02.2007 22:03 06
Postitas hanzvonkazak
meph kirjutas:
Kuuno_R kirjutas:
Kui tegu on tavalise "lahtise" difriga, siis ei tee mingi remont teda paremaks.

Teeb ikka, võtad lahti ja keevitad satelliidi hammakad kokku Ongi plokkdiffer
siis on nii plokk, et enam plokimaks minna ei saa ;)

Postitatud: 11.02.2007 23:53 55
Postitas meph
hanzvonkazak kirjutas:
meph kirjutas:
Kuuno_R kirjutas:
Kui tegu on tavalise "lahtise" difriga, siis ei tee mingi remont teda paremaks.

Teeb ikka, võtad lahti ja keevitad satelliidi hammakad kokku Ongi plokkdiffer
siis on nii plokk, et enam plokimaks minna ei saa ;)
Nojah, seda ma silmas pidasingi ju :) Plokkdiffer noh :) LSD ei ole plokk, limiteeritud läbilibisemisega on :>

Postitatud: 12.02.2007 19:17 31
Postitas Marko28
kui panna 2.0 mootorile 2.5 se differ, kas jõust puudu ei tule äkki kui mootor korralik ei ole :?

Postitatud: 12.02.2007 20:41 11
Postitas Tauri
Marko28 kirjutas:kui panna 2.0 mootorile 2.5 se differ, kas jõust puudu ei tule äkki kui mootor korralik ei ole :?
diffri vahetusega ei saavuta te kiiruset (375,8 km/h :) ) ega kaota jõudu, mida lihtsalt rooli taga istudes tunneks. Kaotate ja võidate kütusekulus!

Postitatud: 12.02.2007 22:16 48
Postitas hollow
noh... anname natuke lootust, et ylekande muutmisega saad lõppkiirust tõsta kyl aga mitte rohkem kui 20% sest ikkagi jõudu jääb lõpuks puudu

Postitatud: 13.02.2007 09:21 22
Postitas rasmus23
ma ei tahagi mingit lõppkiirust tõsta, oluline just kütusekulu, kui selle natukenegi alla saaks oleks asi seda väärt
ja katsetaminegi omajagu lõbus ja huvitav tegevus :D

Postitatud: 13.02.2007 10:09 35
Postitas kingpool81
no kütusekulus sa võidad pool liitrit aga jõud mis ratastega maha pannake kaotad 10-20% kas tasub ära?

Postitatud: 13.02.2007 10:54 32
Postitas Tauri
kui paned kiirema diffri siis linnavahel kulu tõuseb ja maanteel võidad- aeglasema diffriga vastupidi. Matemaatiliselt on võimalik kindlasti välja arvutada, milline differ kütusekulu osas kõige mõistlikum oleks aga tulemus on kardetavasti siis, et jõudu on meeletult aga kiirust napib! Ja ma väga kahtlen, et kogu antud operatsioon kuidagi ennast rahaliselt äratasub :!:

Postitatud: 13.02.2007 13:15 04
Postitas Ragnar
aeglasema diffriga (väiksem kui 3,45) võidaks igaljuhul.
Mind ennast küll häiris 320'ga maanteel 3000rpm sõita ja ega kulu ka sobilik polnud mikromootorile.
Jõudu jääb linnas vähemaks küll aga jõudu tal tegelikult nii kui nii pole. Seega siin ei muutu midagi :)

Postitatud: 14.02.2007 20:44 48
Postitas Madis399
OT aga soovks teada mis õli difrisse läheb, kas peab um´st ostma või saab "tavalisest" auto poest ka, mis viskoosus?

Postitatud: 05.03.2007 03:40 53
Postitas al101
ma sooviks ka teada mis õli sinna panna?ja kui palju ja mille järgi aru saan kui piiris on?

Postitatud: 05.03.2007 10:34 51
Postitas elm
Mehed, mehed, kas otsingust siis tõesti mitte midagi pole kuulnud. Kõik tuleb kandikul ette kanda, jah?

Postitatud: 04.05.2007 14:31 44
Postitas Fred
Tekkis üks küsimus: kui autol (E36) on veojõukontroll, siis ega see ei jää segama LSD paigaldamist või jääb?

Postitatud: 04.05.2007 16:24 11
Postitas Ilves
Fred22 kirjutas:Tekkis üks küsimus: kui autol (E36) on veojõukontroll, siis ega see ei jää segama LSD paigaldamist või jääb?
Kindlasti ei jää. Pigem saab veojõukontroll vähem tööd, kuna LSD jagab jõudu ühtlasemalt rataste vahel ja ASC-l pole vaja sekkuda.

Postitatud: 04.05.2007 16:45 50
Postitas Fred
selge, siis ma jätkan LSD otsinguid ;)