1. leht 1-st

K: plokikaane poldid

Postitatud: 18.02.2007 18:45 46
Postitas exit
kas kellelgi oleks pilti vms mis järjekorras ja mis jõuga tuleks kinni keerata plokikaane poldid. autoks e36 325i 92a.

Postitatud: 18.02.2007 18:58 14
Postitas hollow
järjekord on keskelt äärtesuunas ja järgmisena risti vastas polt
aga jõudusid küll praegu kuskilt võtta pole... kui keegi ennem ei pista neid siia, siis õhtul kodus saan autodatast vaadata

Postitatud: 18.02.2007 19:28 39
Postitas hanzvonkazak
11-9-3-1-5-7-13
14-8-6-2-4-10-12 ->radikapool

uute poltidega siis
Stage 1- 30-35Nm
stage 2- 90*
stage 3- 90*

Postitatud: 19.05.2008 18:34 56
Postitas jeff01
Palun pingutusmomente m30 mootorile (Näiteks 90a 535i 155kw)
(autodata plaat kadus ära :( )
Ja palun ka seletust et mida miski stage tähendab (Kas tuleb vahepeal ka oodata, mootoril käia lasta vms)
Ettetänades

Postitatud: 19.05.2008 19:35 55
Postitas jeff01
Sain juba vastused :) kui kellelgi veel peaks vaja minema siis kopeerin need ka siia.

Cylinder head bolts*
M10 four-cylinder engine
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Stage 2 (wait 15 minutes) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 33°
Stage 3 (engine at normal operating temperature) . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 25°
M20 six-cylinder engine with hex-head bolts
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Stage 2 (wait 15 minutes) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Stage 3 (engine at normal operating temperature) . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 25°
M20 six-cylinder engine with Torx-head bolts
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
Stage 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 90°
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 90°
M30 six-cylinder engine (up to and including 1987 model year)
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Stage 2 (wait 15 minutes) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 33°
Stage 3 (engine at normal operating temperature) . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 33°
M30 six-cylinder engine (from 1988 model year)
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Stage 2 (wait 20 minutes) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
Stage 3 (engine at normal operating temperature) . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 35°
M40 four-cylinder engine
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
Stage 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 90°
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Angle-tighten an additional 90°

Postitatud: 09.06.2008 13:51 08
Postitas ruts
Et asi oleks omale selge , pean küsima üle mõne "lolli" küsimuse plokikaane pingutamise kohta ;


M20 six-cylinder engine with hex-head bolts
Stage 1 . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . 40 >>>MIDA ?
Stage 2 (wait 15 minutes) . . . . . . . . . 60 >>>MIDA ?
Stage 3 (engine at normal operating temperature) >>>(arusaadav!). . . . . . . . . Angle-tighten an additional 25° >> Sellest võik ka kuidagi aru saada !?

Minusuguste inimeste jaoks( :D ) võiks olla antud teema korralikult lahti seletatud (eesti k.) kõigile kättesaadav ehk kleeps . Alustades ; kus lihvitakse (oü..Tallinn / Tartu ..jne ) , lõpetades pingutus järjestusega .Kuna tegemist on siiski igapäevaste temperatuuri probleemidega , mis kokkuvõttes jõuavad ikka välja kaane lihvimiseni . (tegemist oli minu isikliku arvamusega , ega kuulu edasi-kaebamisele) :lol:

Postitatud: 09.06.2008 17:43 26
Postitas Cert85
Kui ei eksi siis
esiteks pingutad kõik 40Nm
ootad 15 minutit ja pingutad 60nm
Siis lased mootori töösoojaks ja keerad veel polti 25 kraadi kinni poole(päripäeva).