E36 mootorivahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
mait00
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 25.12.2006 20:42 17
Asukoht: Keila

E36 mootorivahetus

Postitus Postitas mait00 »

Autoks siis E36 320i coupe manual 12.1993 ja mootor on M50B20 vanosega.
Auto on väga heas korras ja liigub hästi aga ikka jääb väheks ja tahaks jõudu juurde.
Küsimus siis selline kas saaks peale panna 2,5 vanosega mootorit?
Kas tuleb terve mootor vahetad või ainult sisemus?
Ja kui suur töö sellega üldse on ja mis siis kõik vahetamisele läheb, hind jne?

Ise olen asjas suhteliselt võhik ja ei tunne neid värke!
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4689
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: E36 mootorivahetus

Postitus Postitas Fred »

mait00 kirjutas: Ise olen asjas suhteliselt võhik ja ei tunne neid värke!
Seljuhul pane oma 320 müüki ja osta 325/328. Tuleb odavam ja lihtsam ;)
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
mait00
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 25.12.2006 20:42 17
Asukoht: Keila

Postitus Postitas mait00 »

Asi on selles, et auto on väga heas korras ja ei tahaks nii heast isendist loobuda. Olen juba sinna alla raha ka pannud, toonklaasid jne.
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Siin neid mootorivahetusteemasid küll. Loe ja veendu, et Fred22 ei ajanud sulle udu.
Igor525
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 18.07.2005 19:40 01
Asukoht: Hesse

Postitus Postitas Igor525 »

pmst kqik mootorivahetused on võimalikud, iseasi palju sa selle eest maksma nqus oled.

nt e30le 3.6 s mootor hetkel tuttaval juba lõppstaadiumis (auto juba sqidab, esiots hakkab varsti ka olema)



kuid kindlasti oleks mõttekam, odavam, kiirem ja lihtsam su 320 maha müüa ja kiirem osta.
Kasutaja avatar
mait00
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 25.12.2006 20:42 17
Asukoht: Keila

Postitus Postitas mait00 »

Ikkagi huvitaks mis siis vaja teha?

2,5 mootor ja kõigi sinna kuuluva juppidega käimakast jne?
Kas siis differ ka?
Aju?

Kas siis peaks piisama?
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

320'ile 325 mootor peale visata on ideepoolest sama lihtne kui 320 mootor vahetada 320 mootori vastu.... mäigukasti otsa istub ta yksyhele... juhtmestik sobib 1:1

vahetada on vaja mootor ja kõik asjad mis on mootori kyljes (yhu sissevõtu asjad+aju mis istub 1:1 sinna juhtmete otsa)
käigukasti ei ole vaja vahetada. taga diffri võid aga ei pea ära vahetama... kui ei vaheta, siis saad kõvasti käike lapata
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

Silla osad on 325 jämedamad ja tugevamad.
Ühesõnaga loe veel kord mida Fred22 kirjutas.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Käigukast on ka minu teada erinev. Sobib 2.5l mootorile üks ühele samas otsa küll. Samuti on differ ja poolteljed erinevad.

Kui tegema hakkad, siis võid arvestada ~30k rahadega. Praegu ei pruugi kokku kalkuleerides nii suurt summat tulla, aga sinna on see ebatäpsuskoefitsient auto ehitamise juures sisse arvutatud :)
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

mait00 kirjutas:Olen juba sinna alla raha ka pannud, toonklaasid jne.
Mingi toonklaas ja muu jama ei tohiks küll olla teab mis takistuseks, pigem oleks suuremate tehniliste probleemide kulukam likvideerimine põhjuseks... See mõni tuhat siia- sinna, see on loomulik kulu... Lisaks see et, toonklaas on oma lõbuks...
Selle teksti järgi oletan, et omanik sooviks a la 5000 eeguga mootori vahetatud saada...
Ise soovitaks ka auto-, mitte mootorivahetust...
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

endal oli kunagi sama plaan ja uurisin foorumist kuidas, kuipalju jne jne.. tahtsin siis 1.8L vahetada 1.8is-i vastu ehk lisa 20kw :)
Aga kui neid numbreid nägin mis raha sinna läheb siis muutusid plaanid koheselt ja lihtsam/PALJU ODAVAM on osta võimsam ja see maha müüa.
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

To mait00. Nii et enne kui super 325't silmapiiril pole, lase 320'ga edasi, pole ta nii uimane midagi, kui muidugi eriline streetracer pole. Peaasi, et auto hooldatud ja tehn. korras on.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: E36 mootorivahetus

Postitus Postitas meph »

Margo_325 kirjutas:Teema küll vana, kuid eks neid mootorivahetusi tuleb veel.

Nüüd tekkis lihtsalt sportlik huvi. :lol:
meph kirjutas:
Mida see "ilma immota" nüüd tähendama peaks? :) Tehasest neid ei tulnud mingi "immoga" :)"
Selle all mõtlen, et autol pole EWS-i peal. Alates 94 või 95 peaks kõigil olema.
Selle koha pealt pean enda teadmatust tunnistama, pole nii uute m50 mootoritega ise kokku puutunud.
Margo_325 kirjutas:
meph kirjutas: Ja jutt, et aju oleks sama kahesel ja kahepoolesel tasub nüüd küll kohe tagasi suhu panna :) Natukenegi asja süvenedes peaks olema arusaadav, miks see jutt lihtsalt ei saa tõele vastata. Käima võib tõesti minna samas...
Bosch 0261200413 koodiga ajud olid mul, kui hästi mäletan. Netist otsides leiab ka vastuseid: "Bosch 0261200413 for 325i/520i/525i. Kahjuks pole ei autot ega teist aju alles, ei saa tõestada küll sulle jah :cool:
Kusjuures nüüd peaks siinkohal täpsustama, et 0261200413 koodiga aju kasutati 93-95 aasta 325 peal ning 95 aasta m3 peal, see üks veebisait, kus muud väideti tõenäoliselt ei omanud õiget informatsiooni. Samas see aju peal olev kood üksi ei pruugi piisavalt tarkust jagada, vaid tähtsust omab ka see, mis tarkus sul nn. "kivi" peal on karbi sees. Igatahes kui minu karp sai lahti kisutud, siis oli kivi peal ka veel spetsiifiline number, mida pidi kontrollima, enne kui uue tarkuse sinna peale sai lasta.
Vasta