1. leht 1-st

E36 mootorivahetus

Postitatud: 23.02.2007 22:12 27
Postitas mait00
Autoks siis E36 320i coupe manual 12.1993 ja mootor on M50B20 vanosega.
Auto on väga heas korras ja liigub hästi aga ikka jääb väheks ja tahaks jõudu juurde.
Küsimus siis selline kas saaks peale panna 2,5 vanosega mootorit?
Kas tuleb terve mootor vahetad või ainult sisemus?
Ja kui suur töö sellega üldse on ja mis siis kõik vahetamisele läheb, hind jne?

Ise olen asjas suhteliselt võhik ja ei tunne neid värke!

Re: E36 mootorivahetus

Postitatud: 24.02.2007 09:23 41
Postitas Fred
mait00 kirjutas: Ise olen asjas suhteliselt võhik ja ei tunne neid värke!
Seljuhul pane oma 320 müüki ja osta 325/328. Tuleb odavam ja lihtsam ;)

Postitatud: 24.02.2007 09:51 38
Postitas mait00
Asi on selles, et auto on väga heas korras ja ei tahaks nii heast isendist loobuda. Olen juba sinna alla raha ka pannud, toonklaasid jne.

Postitatud: 24.02.2007 11:15 18
Postitas elm
Siin neid mootorivahetusteemasid küll. Loe ja veendu, et Fred22 ei ajanud sulle udu.

Postitatud: 24.02.2007 11:19 58
Postitas Igor525
pmst kqik mootorivahetused on võimalikud, iseasi palju sa selle eest maksma nqus oled.

nt e30le 3.6 s mootor hetkel tuttaval juba lõppstaadiumis (auto juba sqidab, esiots hakkab varsti ka olema)



kuid kindlasti oleks mõttekam, odavam, kiirem ja lihtsam su 320 maha müüa ja kiirem osta.

Postitatud: 24.02.2007 11:44 19
Postitas mait00
Ikkagi huvitaks mis siis vaja teha?

2,5 mootor ja kõigi sinna kuuluva juppidega käimakast jne?
Kas siis differ ka?
Aju?

Kas siis peaks piisama?

Postitatud: 24.02.2007 11:51 13
Postitas hollow
320'ile 325 mootor peale visata on ideepoolest sama lihtne kui 320 mootor vahetada 320 mootori vastu.... mäigukasti otsa istub ta yksyhele... juhtmestik sobib 1:1

vahetada on vaja mootor ja kõik asjad mis on mootori kyljes (yhu sissevõtu asjad+aju mis istub 1:1 sinna juhtmete otsa)
käigukasti ei ole vaja vahetada. taga diffri võid aga ei pea ära vahetama... kui ei vaheta, siis saad kõvasti käike lapata

Postitatud: 24.02.2007 15:00 10
Postitas KristjanS
Silla osad on 325 jämedamad ja tugevamad.
Ühesõnaga loe veel kord mida Fred22 kirjutas.

Postitatud: 24.02.2007 18:54 56
Postitas meph
Käigukast on ka minu teada erinev. Sobib 2.5l mootorile üks ühele samas otsa küll. Samuti on differ ja poolteljed erinevad.

Kui tegema hakkad, siis võid arvestada ~30k rahadega. Praegu ei pruugi kokku kalkuleerides nii suurt summat tulla, aga sinna on see ebatäpsuskoefitsient auto ehitamise juures sisse arvutatud :)

Postitatud: 24.02.2007 20:28 45
Postitas AARE540
mait00 kirjutas:Olen juba sinna alla raha ka pannud, toonklaasid jne.
Mingi toonklaas ja muu jama ei tohiks küll olla teab mis takistuseks, pigem oleks suuremate tehniliste probleemide kulukam likvideerimine põhjuseks... See mõni tuhat siia- sinna, see on loomulik kulu... Lisaks see et, toonklaas on oma lõbuks...
Selle teksti järgi oletan, et omanik sooviks a la 5000 eeguga mootori vahetatud saada...
Ise soovitaks ka auto-, mitte mootorivahetust...

Postitatud: 24.02.2007 21:29 39
Postitas Ceed
endal oli kunagi sama plaan ja uurisin foorumist kuidas, kuipalju jne jne.. tahtsin siis 1.8L vahetada 1.8is-i vastu ehk lisa 20kw :)
Aga kui neid numbreid nägin mis raha sinna läheb siis muutusid plaanid koheselt ja lihtsam/PALJU ODAVAM on osta võimsam ja see maha müüa.

Postitatud: 24.02.2007 21:43 08
Postitas elm
To mait00. Nii et enne kui super 325't silmapiiril pole, lase 320'ga edasi, pole ta nii uimane midagi, kui muidugi eriline streetracer pole. Peaasi, et auto hooldatud ja tehn. korras on.

Re: E36 mootorivahetus

Postitatud: 12.03.2009 01:03 08
Postitas meph
Margo_325 kirjutas:Teema küll vana, kuid eks neid mootorivahetusi tuleb veel.

Nüüd tekkis lihtsalt sportlik huvi. :lol:
meph kirjutas:
Mida see "ilma immota" nüüd tähendama peaks? :) Tehasest neid ei tulnud mingi "immoga" :)"
Selle all mõtlen, et autol pole EWS-i peal. Alates 94 või 95 peaks kõigil olema.
Selle koha pealt pean enda teadmatust tunnistama, pole nii uute m50 mootoritega ise kokku puutunud.
Margo_325 kirjutas:
meph kirjutas: Ja jutt, et aju oleks sama kahesel ja kahepoolesel tasub nüüd küll kohe tagasi suhu panna :) Natukenegi asja süvenedes peaks olema arusaadav, miks see jutt lihtsalt ei saa tõele vastata. Käima võib tõesti minna samas...
Bosch 0261200413 koodiga ajud olid mul, kui hästi mäletan. Netist otsides leiab ka vastuseid: "Bosch 0261200413 for 325i/520i/525i. Kahjuks pole ei autot ega teist aju alles, ei saa tõestada küll sulle jah :cool:
Kusjuures nüüd peaks siinkohal täpsustama, et 0261200413 koodiga aju kasutati 93-95 aasta 325 peal ning 95 aasta m3 peal, see üks veebisait, kus muud väideti tõenäoliselt ei omanud õiget informatsiooni. Samas see aju peal olev kood üksi ei pruugi piisavalt tarkust jagada, vaid tähtsust omab ka see, mis tarkus sul nn. "kivi" peal on karbi sees. Igatahes kui minu karp sai lahti kisutud, siis oli kivi peal ka veel spetsiifiline number, mida pidi kontrollima, enne kui uue tarkuse sinna peale sai lasta.