K: 325td elektri skeem.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
K: 325td elektri skeem.
Et siis mida tähendavad tuled armatuuris, diislil nimelt (enamus küll samad mis bensul aga ikkagi)
Ja diisli kohta manuali, repair manual v.m.s ei leidnud (kusjuures ma otsisin ja mitte ühe õhtu ) Elektri skeeme ka ei leidnud(disla mootori kohta siis)
Sümboolse tasu olen nõus ka välja käima asjalike materjalide eest
autoks siis 325td 95a sedaan manuaal.
Ja diisli kohta manuali, repair manual v.m.s ei leidnud (kusjuures ma otsisin ja mitte ühe õhtu ) Elektri skeeme ka ei leidnud(disla mootori kohta siis)
Sümboolse tasu olen nõus ka välja käima asjalike materjalide eest
autoks siis 325td 95a sedaan manuaal.
Viimati muutis BigMoneyWaste, 07.03.2007 22:51 37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Ise küsin, ise vastan
Üks elektriskeeme sisaldav ASI, parim mis siiani leidnud olen kui keegi teab mõnda paremat ärgu häbenegu seda teadmist jagada.
Teab keegi midagi pumba ja gaasipedaali vahelistest ühendustest, skeemi näol ma mõtlen. Tahaks turvalisus tõsta ja aretaks sinna mingi katkestuse vahele.
Üks elektriskeeme sisaldav ASI, parim mis siiani leidnud olen kui keegi teab mõnda paremat ärgu häbenegu seda teadmist jagada.
Teab keegi midagi pumba ja gaasipedaali vahelistest ühendustest, skeemi näol ma mõtlen. Tahaks turvalisus tõsta ja aretaks sinna mingi katkestuse vahele.
Sinu skeem on originaal ja ongi parim, mis saada. Gaasipedaali ühenduse leiad DDE2.1 skeemilt, täpsemalt lehelt 1360.2-05.BigMoneyWaste kirjutas:Teab keegi midagi pumba ja gaasipedaali vahelistest ühendustest, skeemi näol ma mõtlen. Tahaks turvalisus tõsta ja aretaks sinna mingi katkestuse vahele.
NB! Gaasipedaali ja pumba vahel on ikka DDE, diiselmootori juhtarvuti, arvesta sellega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Natuke on häbi küll jah et ise ei leidnudSinu skeem on originaal ja ongi parim, mis saada. Gaasipedaali ühenduse leiad DDE2.1 skeemilt, täpsemalt lehelt 1360.2-05.
NB! Gaasipedaali ja pumba vahel on ikka DDE, diiselmootori juhtarvuti, arvesta sellega.
Aga nüüd lähemalt sellest asjast, seal lehel 1360.2-05. R10 millest otsad 1 ja 2 on DDE poole.
Mina sain aru et 1 on poteka ots ja kui seal pinget pole jääb pinge peale ainult otsale 2 mille järgi mootor teab et on tühikäigul.
Et siis kui panen otsale 1 lüliti vahele saan muuta gaasipedaali kasutuks või???
Nr 1 on jah pinge tagasi A/D muundurisse. Alternatiiv oleks ka 2 klemm lahti võtta, see on +5V toitepinge DDE-st.
Samas, mõlemal juhul saad Sa veakoodi mällu. Mõistlikum oleks DDE sisendil 37 mingit konstantset pinget hoida, nt. 0,5V (täitsa lambist praegu, ma ei oska peast öelda, mis see lubatud vahemik on seal) nii, et DDE mootorit ainult tühikäigul hoiaks, sõltumata pedaali asendist.
Samas, mõlemal juhul saad Sa veakoodi mällu. Mõistlikum oleks DDE sisendil 37 mingit konstantset pinget hoida, nt. 0,5V (täitsa lambist praegu, ma ei oska peast öelda, mis see lubatud vahemik on seal) nii, et DDE mootorit ainult tühikäigul hoiaks, sõltumata pedaali asendist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
See on küll hea mõte, vajaliku pinge saab mõõta.Mõistlikum oleks DDE sisendil 37 mingit konstantset pinget hoida, nt. 0,5V (täitsa lambist praegu, ma ei oska peast öelda, mis see lubatud vahemik on seal) nii, et DDE mootorit ainult tühikäigul hoiaks, sõltumata pedaali asendist.
Kas siis tühikäik ka ära ei kao või???Alternatiiv oleks ka 2 klemm lahti võtta, see on +5V toitepinge DDE-st.
Veakood mällu? Et kui täpselt see kood viga kirjeldab, et kui on kirjeldusega "probleem gaasipedaaliga" siis las ta olla, kui diagnosti tegema lähen siis võin neile mainida et viga gaasipedaaliga on mu enda põhjustatud
Üks loll küsimus ka kus see box asub või kus on need pistikud/juhtmed autos. (no seda kus see potekas on mõtlen ilmselt välja)
Jätke ükskord ometi aju juhtmestik rahule!
Kui vaja on mootorit blokeerida, pange el.magnetklapp kütusesüsteemile ja asi vask
Liiga palju on olnud autosid, kus otsid ennast vigaseks tänu igatsugu kodukootud "Kulibinitele"...
Kellel vaja, viib auto niikuinii minema, kasvõi treilaga
Milleks siis veel auto juhtsüsteeme lolliks ajada?
Geniaalsus peitub lihtsuses!
Kui vaja on mootorit blokeerida, pange el.magnetklapp kütusesüsteemile ja asi vask
Liiga palju on olnud autosid, kus otsid ennast vigaseks tänu igatsugu kodukootud "Kulibinitele"...
Kellel vaja, viib auto niikuinii minema, kasvõi treilaga
Milleks siis veel auto juhtsüsteeme lolliks ajada?
Geniaalsus peitub lihtsuses!
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Olen mõelnud selle peale.Kui vaja on mootorit blokeerida, pange el.magnetklapp kütusesüsteemile ja asi vask
Need üsna kallid jullad(1000-1500eeki võrreldes 30eegise releega mis ajule vahele paneks, tahaks ma niipalju turvalisusele kulutada oleks veel 500.- otsa pannud ja 2-way alarmi lasknud panna) ja kanalid seal sees suht väikesed ja panema pean ta ennem filtrit e. sinna hakkab igasugu paska korjama.
Kui suure külmaga talvel küte natuke paksemaks tõmbab on see ilmselt esimene koht mis kinni jääb.
Öelge et need on asjatud kartused ja kust ma saan klapi odavamalt ja ma jätan aju rahule
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Kui see oli sarkastilise märkusena mõeldud siis ei ole ma veel autol ühtegi juhet pooleks lõiganud ja võibolla ei lõikagi. Selleks et aru saada milline lahendus parim on ongi vaja ka halbu lahendusi lahata, et need ei esineks lõpuks valituks osutunud lahenduses või mis?eks igaüks ise otsustab kui palju maksab kindlusetunne et tema auto jääb alles. mõnele 30 teisele 1500 eeku.
aju ära kindlasti rahule jäta, tee ikka lõpuni. siis hea pärast öelda et vaatamata pessimistide hoiatustele....
tehtud!
Seega 0,3v vaja aga kuidas seda teha LM317 pingeregulaator algab alles 1,2v-s, esimene mis pähe tuli. (googli avarustest leian ilmselt ise ka lahenduse aga kui tead.....säästad mind väikesest vaevast)Vaatasin järgi, gaasipedaali signaali lubatud vahemik on 0,3V (tühikäik) kuni 4V (täisgaas). Alla selle saad vea "lühis massi" ja üle selle "lühis plussi".
Täpselt!!! Varas läheb ka hulluks ennem kui minema saab sõitaLiiga palju on olnud autosid, kus otsid ennast vigaseks tänu igatsugu kodukootud "Kulibinitele"...
Varas lolliks ei lähe, viib auto minema treilaga või slepisTäpselt!!! Varas läheb ka hulluks ennem kui minema saab sõita
Ja pärast tal käivitada enam pole vaja
Need blokeeringud mõeldud poisikeste vastu, kes lõbusõitu tahavad teha
Tõsist varast need ei heiduta
Lihtsalt tekitad endale ja remondimehele liigset peavalu
Iga liigne ühendus või juhtmete pikkuse muutmine võib juhtploki segi ajada
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Väga masendav jutt aga ilmselt tõsi . Tegelikult ma tahangi teha blokeeringu nende vastu kes kuskilt titaan võtme saanud ja oskavad odavama otsa alarme kahjutuks teha.Need blokeeringud mõeldud poisikeste vastu, kes lõbusõitu tahavad teha
Tõsist varast need ei heiduta
Iga liigne ühendus või juhtmete pikkuse muutmine võib juhtploki segi ajada
Ok et juhtploki tööd ei maksaks segada(aga kui ma ikka tahaks seda teha, annad äkki soovitusi kuidas või kust oleks seda kõige ohutum teha), aga kas on mõni mehaaniline lülitus mis juhitud küll juhtploki poolt aga tagasisidet ei anna.
Tean et mehaanilise juhtimisega pumpadel on normaalselt suletud magnet klapp millest mootor seisma jäetakse. El. juhtimisega pumbal ilmselt seda ei ole, või on???
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Mina mõtlesin klappi number 3
Mina mõtlesin klappi number 3
525 TDS´a EXECUTIVE
too peaks olema suretusklapp.M.P kirjutas:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Mina mõtlesin klappi number 3
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu
Ehk keegi seletab rumalale, mida tähendab näiteks el. skeemis lehel 1360.2-05 x69-ga tähistatud asi.
Ise mõtlen et see on pistik, kui nii siis kuidas ma aru saan kus ta autos asub.
Ok piirkonda aiman aga kas tarija poolses otsas või lüliti pool või kuskil keskel ühesõnaga kuidas ma tean kus miski el. jupp asub.
Tänud kui keegi võtab vaevaks selgitada......
Ise mõtlen et see on pistik, kui nii siis kuidas ma aru saan kus ta autos asub.
Ok piirkonda aiman aga kas tarija poolses otsas või lüliti pool või kuskil keskel ühesõnaga kuidas ma tean kus miski el. jupp asub.
Tänud kui keegi võtab vaevaks selgitada......
X-ga on tähistatud tõesti pistikud.
Asjade asukoha kohta autos on eraldi alajaotused:
7000.0 Component location chart
7100.0 Component location views
8000.0 Solder connector location views
8500.0 Connector views
PS nagu maakaartidel, on ka BMW elektriskeemidel olemas legend, kust saab teada märkide tähenduse:
0140.0 Symbols
Asjade asukoha kohta autos on eraldi alajaotused:
7000.0 Component location chart
7100.0 Component location views
8000.0 Solder connector location views
8500.0 Connector views
PS nagu maakaartidel, on ka BMW elektriskeemidel olemas legend, kust saab teada märkide tähenduse:
0140.0 Symbols
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 30.01.2007 07:13 01
- Asukoht: Pärnu