1. leht 1-st

e36 roolilatt???

Postitatud: 08.03.2007 11:38 56
Postitas meqa
tere
kasutasin otsingut , kuid ei leidnud vastust.
nimelt on rool kudagi väga veider, nagu oleks loks sees
suurel kiirusel polegi nii hull, kuid just linna vahel, läheb sinna kuhu ise tahab
nago oleks kuskil kolks ka ,aga aru ei saa, kus ja mis, teeninduses öeldi et kõik nagu oleks korras, aga võibolla roolilatt
millised on väsinud roolilatti sümptomid?

ettetänades
meqa

Postitatud: 08.03.2007 12:19 50
Postitas hollow
pigem rooliotsad (nii sisemised kui välimised) ja õõtsa puksid... mine lase kuskil sillastendis yle kontrollida... roolilatti jõuad vahetada veel küll... see lihtsalt pole eriti odav tegevus... uuri äkki saad odavamalt läbi

Postitatud: 08.03.2007 16:05 40
Postitas meqa
lasen praegu niisama, ootan kuni suvekummi alla saab, ja vaatan siis mis saab, praegu 205 laius all, siis tuleb 215, ex peaks muutus roolis ka tunda olema.

Postitatud: 08.03.2007 16:22 15
Postitas hollow
hullemuse poole

Postitatud: 08.03.2007 17:22 00
Postitas meqa
kardan ise ka seda, et hullemuse poole

Postitatud: 15.03.2007 08:21 33
Postitas meqa
tegin eile väikse tripi pealinna, ja haruteel enne tallinna, seal oli tee natuke rööpas, pidin kohe 2 käiga roolist haarama, sest võimatu oli otse autot hoida , selline tunne et rattad jooksevad lahku...

Postitatud: 15.03.2007 08:28 11
Postitas Kairi
Mul olid šarniirid ussitanud ja samamoodi auto läks roobastes ja kurvis kuhu ise tahtis :roll:

Postitatud: 30.03.2007 23:32 38
Postitas jackpuuk
lase sild ära kontrollida ,sarniirid ,rooliotsad - need võivad kõik sellist nalja teha ja kolksuvad ka muidugi .Soovitus on sellega kiiresti tegeleda ,muidu võib juhtuda ,et polegi enam millel kontrollida .

Postitatud: 31.03.2007 09:15 46
Postitas meqa
värskelt suvekummid valudega alla,laius 225,
seis ikka sama, hullemaks pole läinud, rattaid vahetades väänasin- kiskusin -raputasin kõik sugu asju , et kust mõni kolks võiks tulla,
Paremal pool oli pikiloks sees nr 5 detailil, se vist on sisemine rooliots
pildil ta ei paista kummi kotisees olevat, aga auto alla oli just nagu sealt koti seest se loks
Pilt

Postitatud: 31.03.2007 09:34 58
Postitas Roland325
ehk siis rooliots(ad) läbi! Vaheta ära, sild ka paika ja sõit hulga täpsem.

Postitatud: 31.03.2007 13:09 10
Postitas guardvv
huvitaks ennast ka millised on piiksu mineva roolilati tunnused ... kas lõtkub roolist, otsib teed või lekib ...? kas võib olla et keegi on kuskilt midagi liiga palju peale keeranud vms et lõtku vähendada

Postitatud: 01.04.2007 00:47 51
Postitas jackpuuk
Kui liiga palju on latti peale pööratud võtab rooli kangeks ,ei taha enam rattaid peale kurvi otseks keerata ja niisama keerata on ka raske. Sarniiri kontrollida saad ,kui paned tungraua õõtsa otsa alla ja kergitad ratta maast lahti ,siis mingi heebliga proovid õõtsa pealt sarniiri üles kergitada , kui liigub üles on sarniir omadega õhtul . Hullumeelse jõudu pole vaja rakendada ,kui lõtk sees ,on suhteliselt kergelt ära tuntav.KUI õõts on alt lahti võetud mingil põhjusel ,siis sarniir käega liigutades liikuda ei tohiks ,uuest peast on see ikka üpris jäik .

Postitatud: 02.04.2007 09:22 38
Postitas meqa
Roland325 kirjutas:ehk siis rooliots(ad) läbi! Vaheta ära, sild ka paika ja sõit hulga täpsem.
lähimas tulevikus kohe

Postitatud: 01.03.2008 10:07 19
Postitas Rains_525
jackpuuk kirjutas:Kui liiga palju on latti peale pööratud võtab rooli kangeks ,ei taha enam rattaid peale kurvi otseks keerata ja niisama keerata on ka raske. Sarniiri kontrollida saad ,kui paned tungraua õõtsa otsa alla ja kergitad ratta maast lahti ,siis mingi heebliga proovid õõtsa pealt sarniiri üles kergitada , kui liigub üles on sarniir omadega õhtul . Hullumeelse jõudu pole vaja rakendada ,kui lõtk sees ,on suhteliselt kergelt ära tuntav.KUI õõts on alt lahti võetud mingil põhjusel ,siis sarniir käega liigutades liikuda ei tohiks ,uuest peast on see ikka üpris jäik .
küsimus, kust kohast seda roolilatti peale ja maha keeratakse?

Postitatud: 09.03.2008 01:05 25
Postitas s2si
Rains_525 kirjutas:
jackpuuk kirjutas:Kui liiga palju on latti peale pööratud võtab rooli kangeks ,ei taha enam rattaid peale kurvi otseks keerata ja niisama keerata on ka raske. Sarniiri kontrollida saad ,kui paned tungraua õõtsa otsa alla ja kergitad ratta maast lahti ,siis mingi heebliga proovid õõtsa pealt sarniiri üles kergitada , kui liigub üles on sarniir omadega õhtul . Hullumeelse jõudu pole vaja rakendada ,kui lõtk sees ,on suhteliselt kergelt ära tuntav.KUI õõts on alt lahti võetud mingil põhjusel ,siis sarniir käega liigutades liikuda ei tohiks ,uuest peast on see ikka üpris jäik .
küsimus, kust kohast seda roolilatti peale ja maha keeratakse?
:arrow: sama küsimus

Postitatud: 09.03.2008 01:44 30
Postitas Rains_525
Roolilatil on plastikumoodi seibi (kaane) peal polt , seda keerad 17 võtmega...mina sain nii vähemalt aru sellest...

kuskil on pilt ka sellest latist, kus lausa joonega ära näidatud, aga seda värdjat otsingusüsteemi kasutades läheb meeletu aeg selle leidmiseks...

Postitatud: 09.03.2008 05:13 32
Postitas KanQ
roolilatti saad ka ilusti kontrollida kui tõstad auto üles ja loksutad roolilatti ja vaatad kuidas logiseb. kui nagu logiseb siis võid hakata jah roolilatti uut vaatama, et auto kenasti korras oleks.