1. leht 1-st

Õli esimeses ja teises küünlapesas?Lukku!

Postitatud: 11.03.2007 15:31 46
Postitas thend
masinaks siis 318is 1992a. ning kopresiooni mõõtes avastasin et esimeses ja teises küünla pesas on õli.küünla alumine ots oli peaaegu õlisees.kuid teised olid kuivad.milles võib probleemi olla?

Postitatud: 11.03.2007 15:39 38
Postitas Kristjan_K
Klapikambrikaane tihend?

Postitatud: 11.03.2007 15:46 03
Postitas thend
kuda saab siis sinna küünalde juurde õli? peal on ju rant üleval ja pesa tundub kuni alla välja ühes tükis? või ma eksin? paranddage kui eksin. seda ma arvasin ise ka alguses et tihend aga no ehk pakub keegi targem veel miskit?

Postitatud: 11.03.2007 16:02 15
Postitas Aaro
Kristjan_K kirjutas:Klapikambrikaane tihend?

Postitatud: 11.03.2007 16:11 56
Postitas thend
et siis kindel et tihend?nii kui augud õlist puhtaks tegin läks masin klõpsust käima, muidu pidi ika natuke käitama.samas väljast ei ole kusagilt õline.

Postitatud: 11.03.2007 21:39 39
Postitas thend
äkki oskab keegi veel miskit pakkuda?siis tean et ostan homme tööjuurest tihendi ära.

Postitatud: 11.03.2007 21:43 21
Postitas Valdek
thend kirjutas:äkki oskab keegi veel miskit pakkuda?siis tean et ostan homme tööjuurest tihendi ära.
ära nüüd pahanda, aga mis sa loodad et see õli tekkis sinna pühast vaimust? öeldi ju mitme inimese poolt ühte ja sama asja, vaheta kkkt komplekt välja. Samuti vaheta süüteküünlad ja vajadusel ka küünlajuhtmed välja...

Postitatud: 11.03.2007 21:56 17
Postitas thend
küünlad on uued ja no küünlajuhtmeid ma küll ei hakka vahetama :) parem vahetan selle tihendi ära :)

Postitatud: 11.03.2007 22:03 36
Postitas Valdek
tihendid!

Postitatud: 11.03.2007 22:06 09
Postitas thend
no võta kuidas tahad :) kompl. on kõik olemas.

Postitatud: 11.03.2007 22:07 15
Postitas gauts
mul täpselt sama masin (318is)& täpselt sama asi aga ainult esimene küünal õline! Samas pole selles ka mingit probleemi olnud.

Postitatud: 11.03.2007 22:11 30
Postitas ludvig1
enne kui midagi vahetama hakkad tee ikka väike elementaarne vaatlus--
- kuna 1ja2 pesa on õlikorgi lähedal siis täiesti loogiline et õli sattus sinna siis kui seda juurde valati ja mingi osa ka mööda läks.
- korgi vahelt võib seda ka niisama immitseda,kui kork pole tihe või karterituulutus umbes.
-kontrolli ka klapikambrikaane polte-võimalik et mõni neist on ennast aja jooksul lõdvaks lasknud
kui elementaarsed asjad vaadatud siis hakka alles tihendit vahetama.

Postitatud: 11.03.2007 22:12 24
Postitas Valdek
gauts kirjutas:mul täpselt sama masin (318is)& täpselt sama asi aga ainult esimene küünal õline! Samas pole selles ka mingit probleemi olnud.
aga ära korda tee, sõidab ju veel. Peab tingimata totaalselt katki minema, siis remondime. Vahetaks tihendikomplekti välja ja pääseks mõnesaja kroonise kulutusega auto heaolu jaoks. Lihtsam on muidugi kummi venitada ja hiljem imetleda, et miks auto puterdab, mida imelikku selle süütepooliga juhtunud on ja miks see küünlajuhtme piip mõraneb otsast...ja oi oi kui paha auto siis BMW on, näe kus laguneb...

Postitatud: 11.03.2007 22:18 55
Postitas thend
ludvig1 kirjutas:enne kui midagi vahetama hakkad tee ikka väike elementaarne vaatlus--
- kuna 1ja2 pesa on õlikorgi lähedal siis täiesti loogiline et õli sattus sinna siis kui seda juurde valati ja mingi osa ka mööda läks.
- korgi vahelt võib seda ka niisama immitseda,kui kork pole tihe või karterituulutus umbes.
-kontrolli ka klapikambrikaane polte-võimalik et mõni neist on ennast aja jooksul lõdvaks lasknud
kui elementaarsed asjad vaadatud siis hakka alles tihendit vahetama.
küünalde kambril on piisavalt sur äär ja küünljapiigu ots on suht tihe, et sealt no ei anna ni mööda minna.ja no tihendi vahetus ei ole küll miskit suurt. vähemalt on vahetatud. ja et las olla. no ei olla. asi ika korras on endal ka hää kulgeda. nii et home võtan tööjuurest tihendi ja vahetama.

Postitatud: 11.03.2007 22:25 47
Postitas ludvig1
no kui küünlapiibu ots nii tihe et sealt midagi mööda ei saa minna ,siis ei saaks sealt ju see õli ka mööda mis tihendi vahelt tuleb...
aga muidu tihendi vahetamine ei tee kunagi halba--eks ta on ka natuke nagu kulumaterjal.

Postitatud: 11.03.2007 22:54 10
Postitas thend
no eks me kaeme perra kui olen tihendi ära vahetanud :)

Postitatud: 12.03.2007 02:05 29
Postitas bayerlane
mul oli kunagi ammu sama teema ja peale tihendite vahetust oli asi ok

Postitatud: 12.03.2007 23:46 52
Postitas thend
tihend sai siis vahetatud. eks me vaatame mis saab.vana tihend mis oli tundus suht "surnud" ja ehk oli siis selles viga.nii et loodame kõike paremat :)

Postitatud: 14.03.2007 21:32 53
Postitas gauts
Valdek kirjutas:
gauts kirjutas:mul täpselt sama masin (318is)& täpselt sama asi aga ainult esimene küünal õline! Samas pole selles ka mingit probleemi olnud.
aga ära korda tee, sõidab ju veel. Peab tingimata totaalselt katki minema, siis remondime. Vahetaks tihendikomplekti välja ja pääseks mõnesaja kroonise kulutusega auto heaolu jaoks. Lihtsam on muidugi kummi venitada ja hiljem imetleda, et miks auto puterdab, mida imelikku selle süütepooliga juhtunud on ja miks see küünlajuhtme piip mõraneb otsast...ja oi oi kui paha auto siis BMW on, näe kus laguneb...

Postitatud: 14.03.2007 21:39 49
Postitas gauts
Valdek ! Võta teadmiseks ,et olen vähem kui aasta jooksul 25000- pannud oma auto korrashoidmiseks ! Niiet ei maksa väga sõnu loopida.

Postitatud: 14.03.2007 22:02 54
Postitas hollow
gauts kirjutas:Valdek ! Võta teadmiseks ,et olen vähem kui aasta jooksul 25000- pannud oma auto korrashoidmiseks ! Niiet ei maksa väga sõnu loopida.
see ei tähenda mitte midagi... ma olen viimase 1,5aasta jooksul terve auto hinna autosse sisse pannud... ja kindlasti natuke pealegi... aga praegusel hetkel oleks vaja veel 10k et auto lõplikult kokku saada ja 10-15k et helitehnika sisse saada

Postitatud: 14.03.2007 22:25 19
Postitas Aaro
Ma ei hakka oma kulutusi mainimagi, palju läheb et auto sõidukorda saada. Aga eks igal tarbijal on oma nõudmised.

Postitatud: 14.03.2007 23:25 08
Postitas thend
no nii nüüd läks küll teema käest ära :D teeks õige e teema palju keegi on oma masinapeale juba kulutanud? :)