E36 M-amort koos tavalise (pehme) vedruga?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
daavy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2006 12:05 52
Asukoht: Tartumaa

E36 M-amort koos tavalise (pehme) vedruga?

Postitus Postitas daavy »

Nimelt kuidas võib M-Paketi amort käituda, kui panna alla tavaline vedru. Kas hakkab amorti lõhkuma (töökäik ju pikem)? Hetkel siis autol amordid ja vedrud mõlemad M-Pakett.
Kasutaja avatar
daavy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2006 12:05 52
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas daavy »

:?:
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4149
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

jah,ei sobi kokku,kuna ei hakka õigesti tööle ja sööb amordi ära...
On the 8th day, God created boost.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

kes see amorti sööb :D

m-paketi vedru on vist 15mm madalam? sellega ei juhtu mitte midagi, enamus sõidab siin tavaamordi ja natuke kõrgema/madalama vedruga vastavalt vajadusele. kui amort kooleb, kooleb ta nagunii.
võid ju ka aftermarket madalama vedru osta.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4149
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

nomaeitea,valdek ütles igatahes et päris õige see pole ja korralikult asi tööle ei hakka,kui kõrvuti paned tava amordiga siis lühem ka
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2002
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Kunagisel naabrimehel oli E39-le tehtud miski "Balti Jaama Turu" madaldus ehk pandud 30-40mm madalam vedru ja jäetud tavaline amort. Neid amorte läks siis ikka kord kvartalis.

15mm pole palju, aga kui ta süstemaatiliselt vales piirkonnas töötab, siis kindlasti midagi head sellest pikas perspektiivis ei tule. Seda peaks siis tegelt amorditootja ütlema, kas sobib või ei.

Juhitavuse koha pealt pole jäik amort ja pehmem vedru üldsegi nii halb kui jäik vedru ja pehmem amort - siis ei suuda amort vedru võnkumist summutada ja ratta kontakt teega läheb üsna nadiks.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

siin e34 mehi, ning ilmselt ka teiste mudelite omanikke, kes tavaamordi ja -30mm'ga sõidavad küll ja veel
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
daavy
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 29.10.2006 12:05 52
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas daavy »

Tava amordi ja madala vedruga sõidavad jahh paljud, aga palju on neid, kes sõidavad jäiga amordi ja pehme vedruga? Selles on küsimus! Krt ära hakkab väsitama see väntsutamine tahaks veits pehmemaks asja saada.
Vasta