1. leht 1-st

Probleem mootoriga (KOMPENSAATORID) e36

Postitatud: 27.03.2007 00:30 18
Postitas ddr
probleem on siis selline et kui auto külmana käima panna siis mootoris on sjõuke plõksumine (tunne on selline et diisel mootor all ) kuigi on benz
Põhimõteliselt diagnoosiks pandi et kompensaatorid on p**ses ja tuleks vahetada neid seal 8 tk remont (väljavahetamine ) on ropp kallis
Ühed soovitavad õlilisasi teised et vaheta pool sünt sunt vastu ja siis hiljem vastupidi.õli on normis jne aga kolin käib metall vastu metalli
räägiti et e36 tüüpiline probleem.
Äkki tasuks selle mootori ülemise osa koos kompensaatoritega osta (kasutatud ) tuleb vist ikka otavab
Sõiduk siis e36 316i 1991 a oma
Äkki annate nõu? äkki keegi vahetas või tegi teisiti?
TÄNUD!

Postitatud: 27.03.2007 00:37 59
Postitas raimo_r
hüdrotõukureid vast mõtled. ropp kallis? kas mitu korda kasutatud uut ülemist otsa osta on odavam?
tee üks kord ja korralikult

Postitatud: 27.03.2007 00:57 32
Postitas ddr
ei no näteks sama 1.6 või siis 1,8 mootor (kasutatud)
oleks odavam välja vahetada sellepärast kuidagi ei tea kas tasub raha tuulde visata
raske on ka leida normaalne mootor tglt aga noh eks midagi tuleb ette võtta see müra kapoti all häirib täiega... :?

Postitatud: 27.03.2007 02:29 00
Postitas meph
8 hüdrotõukurit nüüd küll eriline probleem ei ole. Hädakisa võiksid teha kui sul 2.5 liitrine mootor on, kus antud tükke 24 on :)

Postitatud: 27.03.2007 06:07 06
Postitas ddr
ma ei ole maininnud et nende vahetus raske oleks
vaid see et selle finantseerimisega jään kaotusse
põhimõteliselt probleem on rahaline....
et millega võidab jne ...

Postitatud: 27.03.2007 06:40 41
Postitas Holari
Hehh, ega eriti muuga ei võidagi, kui vaja vahetada, kui ostad kasutatud, siis tead ju, et sa alativõid saada samasuguse, kuna see juu tüüpp probleem. eks?
See vahetus pole midagi nii kallis, tk maksab umbes 100, kui mu mälu mind ei peta, ja kui neid neid on 8tk+vahetus.
Muidugi alati tahaks ju, et raha ei läheks, aga auto on üks päris kallis asi ja usu, mida vähem seda hooldada, seda kallimaks järjest läheb.Nii, et hoia mujalt kokku ja tee auto korda :idea:

Postitatud: 27.03.2007 09:55 08
Postitas AARE540
meph kirjutas:8 hüdrotõukurit nüüd küll eriline probleem ei ole. Hädakisa võiksid teha kui sul 2.5 liitrine mootor on, kus antud tükke 24 on :)
Sõber Marko A vahetas just oma 730-l needsamused tõukurid ära ning neid oli seal 32... Mul sama palju, muuseas :P

Postitatud: 27.03.2007 09:58 00
Postitas hollow
aga... kust kohast teie küll 100 eeki /tk hüdrokaid saate???

Postitatud: 27.03.2007 13:43 55
Postitas Svenp
Milleks tagajärjega vôidelda? Pôhjus on nukkvôllis.

Postitatud: 27.03.2007 22:19 53
Postitas Holari
hollow kirjutas:aga... kust kohast teie küll 100 eeki /tk hüdrokaid saate???

Mainisin, et võin ka eksida, sest ma ei suutnud täpselt meenutada, aga oleks nagu mällu selline nr jääänud.


Aga äkki sa valgustad vähe, et kust nii kindlalt nukkvõlli süüdistad?
Ühel 318l sain need samuti vahetatud ja tulemus oli OK.
85kW VW samut vahetasin, tulemuseks väga vaikne moto.

Postitatud: 27.03.2007 22:36 23
Postitas hollow
äkki sellest, et 1,8 mootori nukkvõll pidi sünnist saati olema vigane ja mingi ajaga ära kuluma...

Postitatud: 27.03.2007 22:39 42
Postitas pang
mitte nukkvõll pole vigane vaid õlitus on

Postitatud: 27.03.2007 23:40 35
Postitas Ceed
endal oli sama probleem ja mina tegin endal korda, vahetasin nukkvõlli, hüdrotõukurid ja nuukurid. Töö tegin ise sest see polnud nüüd küll raske. Ainult siis on vaja kokkupanemisel spetsiomm võtit et nukkvõll paika saada, aga vinkliga saab ka hakkama ;)
Kui hakkad kõiki asju uusi ostma siis on suht kallis, nukk 3500.- (vist isegi B osa kui õieti mäletan), nookurid ~2000.- ja hüdrod ka 2000.-. Aga ma lahendasin selle probleemi nii et ossin uued hüdrokad ja korralikud kasutatud nookurid ja nuka. Mul jälle bensiini hääl tagasi :) Ma proovisin ka õlilisandeid, need ei aita. Vb hästi vähe teeb vaiksemaks aga see on nii minimaalne.