1. leht 3-st

e36 probleemid

Postitatud: 27.03.2007 22:51 00
Postitas vull1
Tervist

oskab keegi öelda, miks originaalkõlaritest üldse heli ei tule? pragu juba kahe makiga proovitud. mingi selline kandiline euro-pistik on maki jaoks seal armatuuris.. kõlarid on ka kõik oma pesades

Postitatud: 01.04.2007 14:57 14
Postitas vull1
vaatasin, et juhipoolse esiukse sees on juhtmed kõik ühendatud. kusagile pedaalide üla-otsa jooksevad juhtmed mõlemalt poolt tervena. edasi kaovad ukse poolt sinna mati alla ja armatuuri poolt kuhugi sinna juhipoolse jalgade-õhuava taha. seal kusagil vahel kaitset või ühendusi vms pole? imo peaks olema, sest et ustes olid kollased-valged-pruunid juhtmed. armatuuris endas juba teist värvi.

Postitatud: 01.04.2007 15:34 54
Postitas hollow
ukse ja kere vahel on pistik ja pistikupesa... äkki see läbi ussitanud?

Postitatud: 01.04.2007 15:38 18
Postitas vull1
hm. see kumm seal ümber oli täitsa okei. samas see pistik vast muudaks ainult nendes ustekõlarites midagi. praegu ei tööta aga ükski kõlar. kõlarid ise paistavad ka suht normaalsed välja - ei ole läbi põlenud imo.

Postitatud: 01.04.2007 20:19 01
Postitas vull1
niih. kakkusime auto pooleldi lahti ja siis jõudsime taha pagassi. seal see mingi võimuhakatis on läbi - kui sinna võimu boksi minevasse pistikusse kõlli torkasime, akkas sealt heli tulema. see võim peaks olema tehases paigaldatud. kõlle on ees 6, taga aknal 2
nüüd jällegi uus probleem - akende lülititesse ei tule voolu (+) sisse - millest see tuleb? (praegu sain akna nii kinni, et ühte lülitisse vedasin sigaretisüütajast + voolu sisse ja siis teisest lülitist sai akent liigutada)

Postitatud: 01.04.2007 23:54 15
Postitas priitv8
Kui taga on võim, aga ees mitte-originaalraadio, siis pole mitte võim läbi, vaid rakendub raadio lühisekaitse. Sest BMW originaalvõimu sisendi üks ots on massiga ühenduses.

Postitatud: 02.04.2007 00:00 16
Postitas Ceed
kontrolli elektriakna kaitse üle ;)

Postitatud: 02.04.2007 08:16 39
Postitas vull1
priitv8 kirjutas:Kui taga on võim, aga ees mitte-originaalraadio, siis pole mitte võim läbi, vaid rakendub raadio lühisekaitse. Sest BMW originaalvõimu sisendi üks ots on massiga ühenduses.
raadio lühisekaitse on seal juhtme sees korras. aga kas see üks ots võib olla valget värvi juhe? see praegu tilbendab niisama seal. algul mõtlesime isegi, et see on elektriantenn vms. või mismoodi kõik tööle saaks siis?
Ceed kirjutas:kontrolli elektriakna kaitse üle ;)
kaitsmed paistavad kõik korras olevat.
aga kellelgi eestikeelseid seletusi on sellele kaanele? ja kuskohas see akende relee on?

Postitatud: 02.04.2007 08:28 07
Postitas priitv8
vull1 kirjutas:raadio lühisekaitse on seal juhtme sees korras. aga kas see üks ots võib olla valget värvi juhe? see praegu tilbendab niisama seal. algul mõtlesime isegi, et see on elektriantenn vms. või mismoodi kõik tööle saaks siis?
Sa vist räägid nüüd sulavkaitsmest. Lõppvõimendil on ka elektrooniline lühisekaitse, seda silmaga kontrollida ei ole võimalik.
Kui valge juhe (el. antenn) tilbendab, ei lülitu pagassis olev võimendi üldse sissegi, nagu ka antennivõimendi. Uuri seda foorumit siin, sellest on iga nädal üks kirjutis.

Postitatud: 02.04.2007 11:04 16
Postitas vull1
priitv8 kirjutas:
vull1 kirjutas:raadio lühisekaitse on seal juhtme sees korras. aga kas see üks ots võib olla valget värvi juhe? see praegu tilbendab niisama seal. algul mõtlesime isegi, et see on elektriantenn vms. või mismoodi kõik tööle saaks siis?
Sa vist räägid nüüd sulavkaitsmest. Lõppvõimendil on ka elektrooniline lühisekaitse, seda silmaga kontrollida ei ole võimalik.
Kui valge juhe (el. antenn) tilbendab, ei lülitu pagassis olev võimendi üldse sissegi, nagu ka antennivõimendi. Uuri seda foorumit siin, sellest on iga nädal üks kirjutis.
njah. see valge juhe ongi siis antennivõimendi juhe? kuidas selle siis suvalise makiga ühendada saaks, et kõllid ka tööle hakkaks?

paar pilti süsteemist:
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_8214.jpg
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_8219.jpg
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_8221.jpg
http://vull.planet.ee/pemm/IMG_8223.jpg

Postitatud: 02.04.2007 17:30 54
Postitas priitv8
Sinna tuleb anda 12V raadio el.antenni otsa pealt.
BTW miks Sa BMW-to-ISO üleminekut ei kasutanud?

Postitatud: 02.04.2007 23:18 24
Postitas vull1
priitv8 kirjutas:Sinna tuleb anda 12V raadio el.antenni otsa pealt.
BTW miks Sa BMW-to-ISO üleminekut ei kasutanud?
et sellele valgele peaks siis raadiost üks sinine juhe tulema? homme vaatan üle.
ja seda üleminekut oleks pidand eelmine omanik kasutama. mul olidki juhtmed selliselt.

PS: el. akende lülititel polnud + poolust sellepärast küljes, et rooli alt oli mingi juhe lahti. seal täitsa üleval paremal nurgas - enamvähem selle keskkonsooli kinnituskruvi taga või veel rohkem ülevalpool. ehk isegi selle el. akende luku lüliti taga.
keskosa plasti alt sai igast sodi ka ära imetud vähemalt... ainult mingi kuldne väike ja kaks pikka musta kruvi jäid üle :roll:

Postitatud: 03.04.2007 19:57 00
Postitas vull1
sain asja korda - raadiost ei tulnud sinise juhtme kaudu voolu välja. toppisin siis selle valge juhtme dc-in juhtme külge ja asi hakkas tööle :)
mustad kruvid leidsid ka rakendust :P nüüd jääb üle ainult kõrvalistuja poolse klaasi pihusti korda teha.

Postitatud: 04.04.2007 00:08 59
Postitas priitv8
vull1 kirjutas:toppisin siis selle valge juhtme dc-in juhtme külge ja asi hakkas tööle :)
Kas nüüd huugavad võimendid ka siis, kui süüde väljas? Kui jah, siis mõõda huvi pärast välja, mitme tunniga aku tühjaks saab.

Postitatud: 04.04.2007 08:36 38
Postitas vull1
kui süüde väljas on, siis on võim ka väljas - testriga sai üle käidud

Postitatud: 04.04.2007 11:34 58
Postitas priitv8
vull1 kirjutas:kui süüde väljas on, siis on võim ka väljas - testriga sai üle käidud
Siis pole probleemi.

Postitatud: 04.04.2007 21:09 33
Postitas vull1
tänks abistamast kõigile :p

nüüd liiguks raua kallale:
et mis siis kulund vms võib olla kui kolmas käik suht kõrgetel pööretel eriti hästi sisse ei lähe? ja vahepeal hakkab rool täiesti suvalistel hetkedel paremale-vasakule värisema. üksnädal oli täpselt samal teelõigul mitu päeva järjest. seda on muidugi mitmes eri kohas juhtunud, aga on siis tees asi? siledatel sirgetel jookseb auto ilma igasugu vibreeringuta.

Postitatud: 04.04.2007 22:56 53
Postitas elm
vull1 kirjutas:... vahepeal hakkab rool täiesti suvalistel hetkedel paremale-vasakule värisema...
Ära sõida vagudes.

Postitatud: 05.04.2007 14:34 36
Postitas vull
elm kirjutas:Ära sõida vagudes.
okei :) siis tean vähemalt, et rooliotsad jms pole vigased.
aga nüüd siuke teema, et kui gaasi pealt jalg ära võtta, siis auto nagu pidurdab järsult (seda just linnaliikluses)- tegelt peaks vast sujuvalt edasi panema? küünlad vajavad ehk vahetust? õli ma vaatasin oli veel päris normaalne siuke pruun-punakas ja nakkus ka veel. umbes seal min ja max vahepeal oli ka.
või on siis filter ka liiga must juba?:
http://vull.planet.ee/pemm/filt1.jpg
http://vull.planet.ee/pemm/filt2.jpg

Postitatud: 05.04.2007 15:36 06
Postitas hollow
õli pruun-punakas???? pidurivedelikku vaatasid?

mis asi sul seal nakkus? õli asemel pigi?liim?

Postitatud: 05.04.2007 22:37 57
Postitas vull
hollow kirjutas:õli pruun-punakas???? pidurivedelikku vaatasid?

mis asi sul seal nakkus? õli asemel pigi?liim?
no mis värvi ta siis olema peab ? ? ? ??!! ?
ise muidu oled õli katsund?
a oleks hea kui saaks eelmisele postile mingid vastused :arrow:

Postitatud: 06.04.2007 09:23 03
Postitas elm
OK, teemast võib järeldada, et oled auto omandanud hiljuti. Reegel, mida ise alati järgin, kui täpselt auto ajalugu ja eelmist omanikku ei tea, on kõik vedelikud vahetusse, koos mootori sisepesuga. Küünlad filtrid sinna juurde. Edasi võib juba rahulikumalt vaadata. Aga see gaasipedaali jutt, see oleneb ikka sellest, mis käik sul parasjagu sees on.

Postitatud: 06.04.2007 12:39 27
Postitas toom
Võibolla jääb pidur peale. Pärast sõitu vaata, kas mõni ketas tuline ka on.
Punase õlivarda pealt peabki punakas tunduma.

Postitatud: 06.04.2007 13:53 15
Postitas hollow
ma tavaliselt otsustan õli värvuse valge lapiga yle õlivarda tõmmates... seepärast ma ei olegi näinud et ta punane oleks;)

aga kui ma sõidan 3 käiguga näiteks mingi 30km/h ja panen 1 käigu ja hakkan käiguga pidurdama... no mul on ka siis nagu kännu taga kinni.... peaaegu nulli on võimalik sedasi pidurdada

Postitatud: 06.04.2007 18:42 41
Postitas vull
auto sai jah hiljuti muretsetud :P
õli värvi ma vaatasin näpu pealt, aga ta oli rohkem pruun kui punane. võin mingi aeg pilti ka teha kui viitsin.
õlide ja rullikute vahetus on ka plaanis mingi aeg, aga praegu pole raha eriti... a kuskohas seda mootori pesu teha saab ja palju maksab? küünlad vist on mingi 70eek tükk?

Postitatud: 06.04.2007 18:46 00
Postitas elm
Ikka samas, kus õligi vahetad. Pesuõli hind pole katastroofiline.

Postitatud: 18.04.2007 23:04 38
Postitas vull
okei.
a ma nüüd vaatasin, et päris sealt mootori eesotsast, ülevalt nurgast, tulevad mingisugused voolikud välja. üks on peenem, teine ~2x jämedam - milleks need on? see peenike on mul otsast lõhki igastahes - hoiab veel kuidagi kinni, aga see metallist düüs vms on küljepealt näha.

Postitatud: 19.04.2007 00:07 26
Postitas hollow
karterituulutus

Postitatud: 19.04.2007 13:48 30
Postitas vull
hollow kirjutas:karterituulutus
a teeb see midagi halba kui sealt õhk vabalt sisse pääseb?
ja praegu ma vaatasin üldse, et sumpsist tuleb vett välja :shock:
õlivarda küljes on ka nagu mingi valge nö niiskuse plekk. millest need võiks tulla?

Postitatud: 19.04.2007 14:05 07
Postitas hollow
see et sumpsist tuleb vett... oleneb mis koguses ja kas see on lihtsalt vesi... võib olla kondents võib olla jahutusvedelik... ma arvan, et pigem kondents

kui õlivarras on mingi valge asjaga koos... võib tekkida sellest et sõidad ainult lyhikesi otsi... aga võib olla ka sellest, et plokikaane tihend on kutu... või plokikaanes mõrad sees.... kas jahutusvedeliku kaob ka ära?

karterituulutus... no kui ta on sinna tekitatud... juu ta peab seal ikka olema