1. leht 2-st

E36 M3 modifikatsioon vajaks tuvastamist

Postitatud: 04.04.2007 13:24 40
Postitas maxo
Küsimus selles,et sai tellitud BMW M3 E36 1993a 3.2l/326hj 6k manuaal Saksast!Alguses eeldasin et tegu on uue tehnika ja vana autoga.Küll aga kinnitab ka Vin kood,et tegu on 3.2l M3 mis tulnud tehasest 1993a.Ka sisu ja välimuse elementides oleks nagu segatud detaile.näiteks kliimaautomaatika,mida hakati koos uue motoga paigaldama alles 95a-...???See pole küll oluline,kuna tehnika on põhiline aga huvitav oleks ikka teada!
Mis valemiga selline kombinatsioon võimalik on?Või jääb mul midagi kahe silma vahele???

Ka hooldusraamat pidi olemas olema ja täidetud!

Tänud!

Postitatud: 04.04.2007 13:25 55
Postitas patrik
kerenumbri 7 viimast tähist?

Postitatud: 04.04.2007 13:27 47
Postitas maxo
JC30987

Postitatud: 04.04.2007 15:33 33
Postitas patrik
kolvimõõdu järgi rohkem 3,0 moodi

Postitatud: 04.04.2007 15:40 50
Postitas patrik
1995 aastal 5 ja 6 kuul toimus muutus kus oli kahte mootorit sellel autol. enne seda oli 306S1 ja edasi läks 326S1

niiet tundub et huiatakse

Postitatud: 04.04.2007 15:42 17
Postitas patrik
M3 E36 3.2l 6k manuaal hakkas tulema!
niiet ära hõiska veel

Postitatud: 04.04.2007 16:19 43
Postitas maxo
Tehnilise passi järgi peaks nagu ka kõik õige olema...
Selle vin koodiga andis tulemuseks igatahes uue moto läbi bemmi originaalprogrammi!

Ja milleks teha sellist tünni ja valetada aasta vanemaks....et saaks vähem raha ve?Mõttetu ju.
Kas on variant et masinale on peale pandud uus tehnika ja sellega koos ka vahetatud vin kood???

Postitatud: 04.04.2007 16:48 42
Postitas patrik
tuleb kohale, siis võid kolvikäigu ära mõõta. pool tundi tööd

Postitatud: 04.04.2007 16:55 33
Postitas kimmo
Reaolem väidab, et auto toodetud veebruar 93 ning mootor 306S1. Käigukastivalikus 5-ne manuaal.

Lihtsam oleks sul mootorikoodi järgi tuvastada, millega tegu.

Postitatud: 04.04.2007 21:31 49
Postitas maxo
Koodi järgi ongi see 93a 3.2l 6k manuaal ;)

Selgitus imelik kuid leitud...
BMW originaalpaber olemas,mille järgi tegu tehasest tulnud eritellimusega...kuidas see võimalik on ma ei tea,kuid paberite järgi see just nii on!

Postitatud: 04.04.2007 21:40 54
Postitas Silwer
Kahtlane, sest 93 aastal lihtsalt ei olnud seda 3,2 mootorit. Võib olla on hiljem vahetatud?

Postitatud: 04.04.2007 22:29 32
Postitas maxo
Ma tean ka et ei olnud...aga kõik paberid näitavad et siiski oli...muidugu kes ütleb ,et BMW samaaegselt 2 mootorit välja ei töötatud...üks sai seeriaküpseks,teine jäi veel testimisse mõnele autole ja tehasesse ja 2 aasta pärast läks seeriasse...
No kui kõik paberid ja dokumendid seda kinnitavad ka veel(hooldusraamat,teh pass,BMW eritellimusleht...)...Porschel on selliseid mudeleid näiteks välja tulnud(J.Herne 951 olevat selline olnud näiteks)

Postitatud: 05.04.2007 20:12 26
Postitas MairoG
Trüki need 7 viimast ka siia http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi näed siit suht hästi kõik ära, peaaegu kõik :lol:

Postitatud: 05.04.2007 21:26 16
Postitas raimo_r
pigem on lihtsalt tehnika vahetatud (vana mootor kokku lastud?) ning saksa passi muutus sisse kantud.
huvipärast, palju hind oli? >15k EURi ?

Postitatud: 06.04.2007 03:49 45
Postitas maxo
MairoG kirjutas:Trüki need 7 viimast ka siia http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi näed siit suht hästi kõik ära, peaaegu kõik :lol:
See jätab põhiasjad ikkagi saladuseks :?: S50 mootor,aga lisanumbrit pole...
Käigukasti kood järgi andis otsing tuemuseks erinevaid vastuseid...ka sellise kataloogi...http://www.emi-skf.pl/download/valeo_ka ... l_2004.xls...kus selline kast sobib ja on väljastatud 95-...M3 3.2l 24V ja ei olevat tegu hilisema ümberehitusega see ongi huvitav ja selle kohta ongi olemas BMW poolt väljastatud dokument! :shock:

Hinna jätan esialgu oma teada veel :cool:

Postitatud: 06.04.2007 13:15 55
Postitas Aare
Eriti tõenäoline variant kõvatamiseks: 3.0 mootor (levinud) lastakse kotti ja asendatakse 3.2 mootoriga (vähe levinud) :lol:

Postitatud: 08.04.2007 22:54 32
Postitas maxo
Aga milleks siis see bmw poolt väljastatud paber et asi on originaalis selline...ega hilisem mootorivahetus ju halb asi pole...pigem edasiminek...lisaks ka suht suur läbisõit ja täidetud hooldusraamat....ah ehk homme selgub,siis peaks auto eestisse jõudma!

Postitatud: 08.04.2007 23:14 15
Postitas Silwer
Paluks siia koopiat sellest paberist.

Postitatud: 08.04.2007 23:18 06
Postitas maxo
Proovin organiseerida

Postitatud: 08.04.2007 23:39 36
Postitas meph
Lõhnab kuidagi kahtlaselt tõesti. Millal nillima seda isendit siis tulla saab? :)

Postitatud: 08.04.2007 23:43 35
Postitas maxo
Ehk järgmise nädala jooksul pilt selge ja masin sõiduvalmis...kui üllatusi ei tule :roll:

Postitatud: 09.04.2007 21:59 38
Postitas maxo
Kohal ja ikka segadus majas millega tegu:S

Postitatud: 09.04.2007 23:44 36
Postitas patrik
patrik kirjutas:tuleb kohale, siis võid kolvikäigu ära mõõta. pool tundi tööd
küünlavõtme ikka leiad

Postitatud: 10.04.2007 07:16 15
Postitas maxo
See ka variant muidugi...ega ei tea kuskohas tal mootori number või kood võiks asuda?Kas 3,0 ja 6k manuaal muidu sobivad kokku omavahel?

Postitatud: 10.04.2007 11:26 24
Postitas Miku
Kas 3,0 mootori otsa istub 6 käigune manuaal ilma ümberehitusteta?
Autol nimelt 6 käiguline manuaal hetkel peal.

Postitatud: 10.04.2007 11:45 28
Postitas maxo
Et kordamine on tarkuse ema jah?
See küsimus ju oli mu eelmises postis tarkpea ;)

Postitatud: 10.04.2007 12:04 45
Postitas raimo_r
jah, sobib küll sinna otsa.

Postitatud: 10.04.2007 13:25 49
Postitas maxo
Krt... :shock:

Postitatud: 10.04.2007 13:27 56
Postitas Silwer
Seda saab ka M20 mootori külge panna... :)

Kus siis paberi koopia on?

Postitatud: 10.04.2007 14:36 14
Postitas maxo
...kadunud :evil: ....nagu ikka sellised asjad siis kui käega katsuma lähed.Ainuke asi mis sellele sarnaneb on BMW esinduse arve 5200EUR-i peale,mis on seotud mootorijuppidega.Asi on uurimisel igastahes.
Ega mul vahet pole....see 3.2l võiks olla samahästi ka hiljem sinna peale tekitatud.peaasi,et korralikult tehtud ja 3.2ne nagu lubatud!