K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

K:bmw 330 ci õlivõtu kohta

Postitus Postitas Maljuutin19 »

on need mootorid õlivõtjad?mulle tundub nagu õli võtaks palju..õlivahetus on tehtud 6000 km tagasi...olen selleaja jooksul peale kallanud 1,5 l...
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

tere tulemast klubisse, M54 tüüpviga :!: mis õliga sõidad? esimese asjana lase kompressioonid ära mõõta silindrites, kui need korras siis on kas karterituulutuse klapp (torustik) või klapisääretihendid. kui kompressioonid mõnes silindris halvad siis kolvirõngad (kõige kallim loomulikult).
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

Postitus Postitas Maljuutin19 »

kuhu oleks kõige mõistlikum kontrolli minna?
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kui üle jõu ei käi siis UM´s. järjekord on küll 1 kuu hetkel. kompressioonide mõõtmine ja karterituulutusklapi vahetus nüüd üle 2k küll maksma ei lähe. klapp ise mingi 600 vist oli. kui need on tehtud siis saab rohkem infot ja on võimalik edasi tegutseda. klapisääretihendite vahetus UM´s maksab kuskil 15 000,- ja kolvirõngaste vahetus üle 20 000,- :lol:

teine variant on valdek siit foorumist, tegeleb bmw´de remondiga ja saab need samad asjad tehtud veits teiste hindadega.

alusta kompressioonide mõõtmisest ja karterituulutusklapist. anna kompressioonide tulemused siin teada ka. huvitab.
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

Postitus Postitas Maljuutin19 »

hirmuäratavad hinnad üldiselt :D aga kui suur tohiks olla üldse õlikadu sellisel mootoril?ja kas õlist võib ka oleneda?ja kuda ma valdekuga jutule saan ? mul muidu keegi Heiki nr olemas aga seemees ei vasta eriti tihti telefonile...
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Maljuutin19 kirjutas:hirmuäratavad hinnad üldiselt :D aga kui suur tohiks olla üldse õlikadu sellisel mootoril?ja kas õlist võib ka oleneda?ja kuda ma valdekuga jutule saan ? mul muidu keegi Heiki nr olemas aga seemees ei vasta eriti tihti telefonile...
mulle seletati UM´s, et kuni 0,75L 1000km kohta on normi piires veel :lol:
õlist loomulikult oleneb, paksemat õli läheb ikka vähem. ma enne sõitsin 0w30´ga ja võttis umbes samapalju kui sul aga nüüd on 5w40 ja tundub, et ei lähe enam nii palju, vara veel ennustada ka kuna õlivahetusest on möödas 1000-1500km alles.

www.carmasters.ee (valdek)
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

aise kirjutas:
Maljuutin19 kirjutas:hirmuäratavad hinnad üldiselt :D aga kui suur tohiks olla üldse õlikadu sellisel mootoril?ja kas õlist võib ka oleneda?ja kuda ma valdekuga jutule saan ? mul muidu keegi Heiki nr olemas aga seemees ei vasta eriti tihti telefonile...
mulle seletati UM´s, et kuni 0,75L 1000km kohta on normi piires veel :lol:
õlist loomulikult oleneb, paksemat õli läheb ikka vähem. ma enne sõitsin 0w30´ga ja võttis umbes samapalju kui sul aga nüüd on 5w40 ja tundub, et ei lähe enam nii palju, vara veel ennustada ka kuna õlivahetusest on möödas 1000-1500km alles.

www.carmasters.ee (valdek)
Kinnitan aise fakti BMW-st antud normi kohta, mulle öeldi et normaalne on 0,25 l 1000 km kohta. kui ka 0,5 on siis ei pidanud midagi viga olema.

Endal on 330 ci ja sama probleem vaevas 2 kuud tagasi. Vahetatud sai klapisääretihendid, juhtpuksi tihendid ja paksem õli. 0W-30 ei soovita mitte kellelgi antud isendile panna. Hetkel sees 15 W- 40 Motul. õlikulu viimase 1000 km peale 0.

EDIT:
tuleks kasutada otsingut kah natukene sest 3-ste alateemas on sellest juttu põhjalikumalt.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

Postitus Postitas Maljuutin19 »

ei tahaks tunnistada aga mul on mingi odav KUTTENKEULER 5w 40 et silber autos pidi selline õli mootorites käima ..soovitati krt äkki aeti mingit jama....oskab keegi soovitada või anda nri kust ma saaks abi?UM-i ei ole vaja :D või siis see õli lihtsalt välja vahetada ja motul või midagi sisse kallama?
Viimati muutis Maljuutin19, 29.05.2007 22:40 01, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2608
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

5w 40 on ka UM is saada , TXT.
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

Postitus Postitas Maljuutin19 »

õli nimi on KUTTENKEULER 5w-40??
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

...:::Freementar:::... kirjutas:
aise kirjutas:
Maljuutin19 kirjutas:hirmuäratavad hinnad üldiselt :D aga kui suur tohiks olla üldse õlikadu sellisel mootoril?ja kas õlist võib ka oleneda?ja kuda ma valdekuga jutule saan ? mul muidu keegi Heiki nr olemas aga seemees ei vasta eriti tihti telefonile...
mulle seletati UM´s, et kuni 0,75L 1000km kohta on normi piires veel :lol:
õlist loomulikult oleneb, paksemat õli läheb ikka vähem. ma enne sõitsin 0w30´ga ja võttis umbes samapalju kui sul aga nüüd on 5w40 ja tundub, et ei lähe enam nii palju, vara veel ennustada ka kuna õlivahetusest on möödas 1000-1500km alles.

www.carmasters.ee (valdek)
Kinnitan aise fakti BMW-st antud normi kohta, mulle öeldi et normaalne on 0,25 l 1000 km kohta. kui ka 0,5 on siis ei pidanud midagi viga olema.

Endal on 330 ci ja sama probleem vaevas 2 kuud tagasi. Vahetatud sai klapisääretihendid, juhtpuksi tihendid ja paksem õli. 0W-30 ei soovita mitte kellelgi antud isendile panna. Hetkel sees 15 W- 40 Motul. õlikulu viimase 1000 km peale 0.

EDIT:
tuleks kasutada otsingut kah natukene sest 3-ste alateemas on sellest juttu põhjalikumalt.
Kas ma olen valesti aru saanud, kuid minu arust on 15W ju poolsünt?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

Postitus Postitas Maljuutin19 »

keegi ei tea sellest õlist midagi ja kas õli võib üldse niipalju mõjutada??
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

mingi õlikulu määr sellele mootorile tõesti võib olla- mitte, et see "normaalne" oleks aga lihtsalt selle 0,25 -0,5 kuluga 1000KM ei ole veel mingit vajadust meeletuid summasid mootori kapremonti investeerida!

õli võib vägagi palju mõjutada. see sinu õli on küll üks tundmatu nähtus (meenub et K-rautakeskos müüakse ka mingit täisünt õli "speedster" vms. mida mina sellise auto mootorisse küll ei julgeks valada) :P

Sinu murele annab leevendust Valdek, kuid mul on 1 küsimus- mis sa ostsid sellest autost kui UM on liiga kallis ja castroli hinnatase ei sobi (ka teised kvaliteetsed õlid on siiski sinna kanti)
Küsimus ei ole norimiseks, vaid siirast huvist. BMW mudelivalikus on olulisemalt teises hinnaklassis masinaid :roll:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

Seda kuttenkkeulerit peabki nii palju vist kuluma. korra kasutasin seda pesuõlina, sõitsin ~1000km kulu selle peale oli 2 vardanormi elik ~3 liitrit.
Pärast castroliga oli oluliselt väiksem.
Peale mootoris tihendite vahetust olen valanud castrolit 1000km peale alla 100g juurde.
Pole küll sama mootor aga õlidest annab pilde ette küll.

terv
erich
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

Postitus Postitas Maljuutin19 »

asi oli selles,et peale autoostu ei jäänd muud üle kui sellist õli sisse valada sest ,et see mis seal sees oli,oli vaja kiiret vahetust...castrol sobib mulle küll...aga mulle soovitati seda õli...**** soovitus järelikult....lihtsalt uurin kas tõesti selline vahe on õlidel?ja miks ma pean käima UM-is?mis seal on mingid proffid koos?samasugused mehed nagu teised remondimehed aga on rohkem kokku puutunud bmw-dega..kui mul oli audi ma leidsin sellise pesa,kus harva käis peale audide midagi...ja mehed ajasid targemat juttu kui revali mehed...miks maksta topelt kui saab poole vähemaga?


Tauri kirjutas:mingi õlikulu määr sellele mootorile tõesti võib olla- mitte, et see "normaalne" oleks aga lihtsalt selle 0,25 -0,5 kuluga 1000KM ei ole veel mingit vajadust meeletuid summasid mootori kapremonti investeerida!

õli võib vägagi palju mõjutada. see sinu õli on küll üks tundmatu nähtus (meenub et K-rautakeskos müüakse ka mingit täisünt õli "speedster" vms. mida mina sellise auto mootorisse küll ei julgeks valada) :P

Sinu murele annab leevendust Valdek, kuid mul on 1 küsimus- mis sa ostsid sellest autost kui UM on liiga kallis ja castroli hinnatase ei sobi (ka teised kvaliteetsed õlid on siiski sinna kanti)
Küsimus ei ole norimiseks, vaid siirast huvist. BMW mudelivalikus on olulisemalt teises hinnaklassis masinaid :roll:
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

pakkusin sulle ka alternatiivina välja carmastersi Valdeku näol. Ka westland on kokkupuutunud BMW-dega! Ei ma ei pea vajalikuks, et iga probleemiga joostaks esindusse.

Samas ei ole 330 just väga levinud auto eestis ja seega teatavate spetsiifiliste vigadega soovitan külastada esindust. Neil on olemas BMW AG know-how! Kui eestis sarnaste muredega ei ole alternatiivsed remondikohad kokku puutunud siis paraku võid saada vale diagnoosi ja sel juhul kasvab su remondi eelarve. Mitte, et ma kedagi ebapädevaks pean aga keegi pole jumal. Räägin kuna ka enda ettevõttes on paar aastat sama mootoriga 330 eksisteerinud ja samuti üht müstilist viga otsitud :!:

ehk kokkuvõtteks- küsisid nõu ja üritasin parimat ;)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

Postitus Postitas Maljuutin19 »

tänan igaljuhul... ;) mul isegi mingi nr olemas kes teeb diangosti bmw-dele...väga tark mees pidi olema keegi Heiki on nimi?kes kunagi töötas UM-is ja nüüd tegi endale ise mingi pesa...ei ole veel jõudnud minna aga lähiajal on plaanis....aga üldiselt mõtlesin kõigel lihtsama variandi oma masinal ,õli ära vahetada...soovitati castrol 10w 40 proovida..ehk jääb pidama :D
Tauri kirjutas:pakkusin sulle ka alternatiivina välja carmastersi Valdeku näol. Ka westland on kokkupuutunud BMW-dega! Ei ma ei pea vajalikuks, et iga probleemiga joostaks esindusse.

Samas ei ole 330 just väga levinud auto eestis ja seega teatavate spetsiifiliste vigadega soovitan külastada esindust. Neil on olemas BMW AG know-how! Kui eestis sarnaste muredega ei ole alternatiivsed remondikohad kokku puutunud siis paraku võid saada vale diagnoosi ja sel juhul kasvab su remondi eelarve. Mitte, et ma kedagi ebapädevaks pean aga keegi pole jumal. Räägin kuna ka enda ettevõttes on paar aastat sama mootoriga 330 eksisteerinud ja samuti üht müstilist viga otsitud :!:

ehk kokkuvõtteks- küsisid nõu ja üritasin parimat ;)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

number on sul jah aga Heikil pole aparaati millega diagnostikat teha enam, see langes varaste saagiks ja ma ei ole küll kuulnud, et see välja oleks ilmunud.

nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL" :lol:
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli :cool:

ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

Postitus Postitas Maljuutin19 »

**** varga lõustad....a kus veel võib diagnosti teha?aga see on siis normaalne kui su masin niipalju õli võtab?no ma sõitsin ikka 5000 peale õlivahetust kui pidin juurde kallama..
aise kirjutas:number on sul jah aga Heikil pole aparaati millega diagnostikat teha enam, see langes varaste saagiks ja ma ei ole küll kuulnud, et see välja oleks ilmunud.

nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL" :lol:
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli :cool:

ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
puruvana
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 23.03.2007 14:23 26

Postitus Postitas puruvana »

Misasja ,miks ta nii palju õli võtab ??? Varsti nagu võrr juba ,et peab õli bensuga samal ajal valama juurde :D

Mis aasta auto on ? ja kas v8 ?
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

aise kirjutas:nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL" :lol:
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli :cool:

ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
Aiai...kas sul oli suurima tõenäosusega see kolvirõngaste jama? Kui vahetus niikuinii 20 kilo maksab, äkki pole paha mõte enne mõnda õlilisandit proovida - hullemaks ei lähe kindlasti ;) Ma valasin kunagi enda E39 M52-le X1R-i sisse, seda võin soovitada, sest katki ei läinud seepeale midagi :P
...:::Freementar:::...
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas ...:::Freementar:::... »

Ilves kirjutas:
aise kirjutas:nii, endal jälle kiri ees "CHECK ENGINE OIL LEVEL" :lol:
ühesõnaga sain sõita 1200-1300km peale õlivahetust ja selle ajaga läks siis üle 1L õli :cool:

ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
Aiai...kas sul oli suurima tõenäosusega see kolvirõngaste jama? Kui vahetus niikuinii 20 kilo maksab, äkki pole paha mõte enne mõnda õlilisandit proovida - hullemaks ei lähe kindlasti ;) Ma valasin kunagi enda E39 M52-le X1R-i sisse, seda võin soovitada, sest katki ei läinud seepeale midagi :P
Siin vast jah juba teine probleem. Klapisääre tihendid või kolvirõngaste jama. Mõlemad 330-l levinud probleem.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

nu kahes silindris oli kompressioon mingi 10,5bar. tehas peab kriitiliseks piiriks 9,5bar selle mootori juures. ma ise arvan, et oleks pidanud klapisääretihendeid vahetades ka juhtpuksid ära vahetama :mad: kui juhtpuks on kulunud siis laseb ikka tihendist õli läbi ju. oinapealuu olen ***** :lol:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

aise kirjutas:ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
No proovi ikka korralikku (paksu) õli.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Maljuutin19
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 06.03.2007 19:54 32

Postitus Postitas Maljuutin19 »

kus sa seda kompressiooni kontrollimas käisid ?
aise kirjutas:nu kahes silindris oli kompressioon mingi 10,5bar. tehas peab kriitiliseks piiriks 9,5bar selle mootori juures. ma ise arvan, et oleks pidanud klapisääretihendeid vahetades ka juhtpuksid ära vahetama :mad: kui juhtpuks on kulunud siis laseb ikka tihendist õli läbi ju. oinapealuu olen ***** :lol:
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

priitv8 kirjutas:
aise kirjutas:ei aita see paksem õli kah, lähen 0w30 peale tagasi :D
No proovi ikka korralikku (paksu) õli.
ah ei tea, kui ikka juhtpuksist klapi loksuma laseb siis pole vahet enam, läheb läbi sealt ikka. paksemaga on see häda ka, et muudkui käi ja vaheta teist pidevalt.
Maljuutin19 kirjutas:kus sa seda kompressiooni kontrollimas käisid ?
aise kirjutas:nu kahes silindris oli kompressioon mingi 10,5bar. tehas peab kriitiliseks piiriks 9,5bar selle mootori juures. ma ise arvan, et oleks pidanud klapisääretihendeid vahetades ka juhtpuksid ära vahetama :mad: kui juhtpuks on kulunud siis laseb ikka tihendist õli läbi ju. oinapealuu olen ***** :lol:
valdeku juures
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

Valasin just kolmanda liitri 0W-30 SLX peale, õlivahetusest möödas 15 tkm...IS 115 tkm.
Ei vingu sellise kulu üle... 0,20 L/ 1000 km
:roll:
Kasutaja avatar
MadMan
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 21.10.2005 10:20 14

Postitus Postitas MadMan »

Kas pealevalamise asemel poleks mõttekas normaalse intervalliga õli vahetada? Ajad vähem sitta mootoris ringi jne.
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

MadMan kirjutas:Kas pealevalamise asemel poleks mõttekas normaalse intervalliga õli vahetada? Ajad vähem sitta mootoris ringi jne.
Selle õliga vahetusvälp 25 tkm(UM)
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Markii7 kirjutas:
MadMan kirjutas:Kas pealevalamise asemel poleks mõttekas normaalse intervalliga õli vahetada? Ajad vähem sitta mootoris ringi jne.
Selle õliga vahetusvälp 25 tkm(UM)

Üle 15KKM ühe õliga sõita on mulle vähemalt vastuvõetamatu. Rääkigu UM, mida tahab. Ja UM-i e huvita mis su mootorist peale garantiilõppu saab, sind jälle peaks huvitama.

Kui natuke tausta uurida, siis on ka selge miks bmw vahetusvälbad ulmepikaks on venitanud.
Vasta