1. leht 1-st

Õli paisupaagis.

Postitatud: 01.07.2007 18:35 18
Postitas J1anno
E36 318 tds 95a

Lambist jahutusvedelik ja õli segamini. Mootor töötab nagu alati.
Segu on siis paisupaagis. Mootori õli tundub, et on puhas.
Esialgu on mõte plokikaane poldid igaks juhuks üle pingutada. Lõdvikud väga pinges nagu ei tundunud olevat. Õli on kadunud varda peale vaadates umbes 1cm. Paisupaagist tuli suhteliselt palju tökatit välja.

Mootorit remonditi 40000 km tagasi ja siis tehti väga mitmeid töid ja pandi ka uus plokikaanetihend.
Kas võib asi olla selles, et lihtsalt kui vahetada tihendit, siis tuleks polte aegajalt üle keerata? Sest neid polte ei ole pärast tihendi pealepanekut 40 000 km tagasi pingutatud.

Selline tunne, et pistaks auto põlema ja viiks emexisse.

Postitatud: 01.07.2007 22:02 05
Postitas Danil523
aga kas temperatuuri seier on keskel? või kipub ülesse minema kui pöördesse lasta. Sul suht harv olukord minuarust...tavaliselt olen näinud et mootor keeb siis kui õli segamini...

Postitatud: 01.07.2007 22:50 25
Postitas Mart_L
Minu 525 läks õli paisupaaki ja sõitsin olude sunnil nädala veel, kusjuures keema ei läinud kordagi ja salong oli ka soe (kaanes oli pikk pragu sees). Kas ennem remonti oli selles suhtes korras? Äkki mittekvaliteetne tihend ?

Postitatud: 01.07.2007 23:30 36
Postitas Jaanus_P
Sama asja võib põhjustada plokis poldi kõrval pragu. Tean juhust kus Jaan Kirs lihvis ploki ära ja ütles, et ei soovita ploki kasutada kuna poldi kõrval on pragu. kuna sõber otsustas ikkagi antud ploki kasutada siis ~2 kuu pärast hakkas jama pihta. esimese hooga lõi õli jahutusvedelikuga segamini (mootoris oli õli puhas).. mootor ise töötas korralikult. Järgmine ja hullem jama oli see, et voolikud ei pidanud õlile vastu ja hakkasid kivistuma/pragunema. Tulemuseks oli see, et pea kõik voolikud olid juba kapotiall ribadeks korra löönud ja nii see auto maha müüdi.

Postitatud: 02.07.2007 00:16 47
Postitas J1anno
Danil523 kirjutas:aga kas temperatuuri seier on keskel? või kipub ülesse minema kui pöördesse lasta. Sul suht harv olukord minuarust...tavaliselt olen näinud et mootor keeb siis kui õli segamini...
Seier istub ilusti keskel.Ega mootorialla vaatasin ka sellepärast, et jahutusvedelikku lisada. Ja siis vaatasin, et krt paisupaak jumalast sitane, oli korgivahelt välja ka ajanud natukene.

Klapikambrikaane kiskusin maha ja õli ilus puhas, ei mingeid laike ega triipe.
Esialgu proovin plokikaane poldid üle pingutada, et ehk aitab. Kui ei aita, siis kaan maha ja vaatab mis siis välja tuleb :S :(

Mis need variandid siin olla saavad kõik. Ilmselt suht kallis lõbu jah? :(

Postitatud: 02.07.2007 09:55 51
Postitas Dhorashoo
ega sa neid plokikaane polte tavalise võtmega üle hakka pingutama ?

Postitatud: 02.07.2007 10:08 46
Postitas J1anno
Dhorashoo kirjutas:ega sa neid plokikaane polte tavalise võtmega üle hakka pingutama ?
Kindlasti mitte...lähen küsin töökojast võtme ikka ennem.

Postitatud: 02.07.2007 10:13 36
Postitas J1anno
oskab keegi öelda mis polte kui tugevalt njuutonvõtmega keerata? Pole varem asjaga tegelenud.

Postitatud: 02.07.2007 10:33 37
Postitas Lauri_L
Leian, et kui oled juba 40kkm sõitnud, siis ei anna poltide pealetõmbamine mingisugust tulemust. Umbropsu toimetama hakata maksab hiljem valusalt kätte ning auto jääb ilma korraliku rahasüstita eluks ajaks lonkama.

Kaan tuleks uuesti maha võtta ning viga kindlaks teha. Seejärel asjaga edasi toimetada. Soovitavalt tuleks pöörduda teenindusse, kes ikka mõistavad viga otsida, vajalikud tööd teha vea likvideerimiseks ning takkajärgi korralikult ja õigesti plokikaanepoldid ära pingutada :D

Väljaminekutest pead arvestama kindlasti uute mahladega, tihenditega, plokikaanepoltidega jne. Mõne tuhande krooninga pole siin midagi peale hakata.

Postitatud: 02.07.2007 13:06 06
Postitas Tiit525
Lauri_L kirjutas:
Väljaminekutest pead arvestama kindlasti uute mahladega, tihenditega, plokikaanepoltidega jne. Mõne tuhande krooninga pole siin midagi peale hakata.
Mul eelmise aasta lõpus plokikaanevahetus, osad-mahlad 8000 eeku, sellest 4000 plokikaas (kasutatud), tööraha arvelt hoidsin kokku, tegin ise, aga kui enne asjaga tegelenud ei ole soovitan tegijate poole pöörduda.

Postitatud: 02.07.2007 21:19 50
Postitas J1anno
Nii...sai plokikaan siis maha võetud. Minu algaja silm tihendis viga ei tuvastanud. Mõrasid kaanes ka ei tundunud olevat. :(

Homme viin kaane kontrollimisse, et kas sirge ja mõrasid ei ole.
Mis võib veel vigane olla peale kaane ja tihendi?

Targad andke nõu.

Postitatud: 02.07.2007 21:40 10
Postitas Jaanus_P
Ma ju ütlesin, et mikropragu plokis poldi kõrval. Omal oli sama probleem ja sellest pakun ka selle variandi. Viga silmaga ei tuvastanud, aga pingis nägevat siis kui metalli puru jääb serva külge kinni.

Postitatud: 03.07.2007 10:10 39
Postitas J1anno
Nüüdseks siis selgunud, et tegu on 40000 km tagasi taastatud plokiga(eelmise omaniku poolt) ja töökojast töömees vaatas peale ja ütles, et asja on lihvitud ja vist ka keevitatud. :(


homme läheb asi survestamisele, siis täpsemalt selge mis seal on. Õhtul teen ehk paar klõpsu ka .

Palju uus või väga korralik kaan maksta võiks?