1. leht 1-st

K: 323 või 328

Postitatud: 09.07.2007 10:09 34
Postitas Mõmmik
Tere. Palun abi. Mootorite tehnilistes andmetes(esialgu jutt siis 323 ja 328st) on kiirenduse vahe 0-100km/h ca 0,5sekundit. Samas kilovattide vahe on 16 ühikut. Miks siis üldse osta 328(kuigi sellest räägitakse kui hullust paugupillist) kui 323 on ka näiteks linnasõidul säästlikum?

Postitatud: 09.07.2007 11:38 55
Postitas darkking
Kilovattide vahe on 17.
Kui juba enne auto ostmist räägitakse küttekulu säästlikkusest, siis ma saan aru, et otsid ökopilli. Ja kui madalat küttekulu oluliseks pead, siis miks sa 328 üldse vaatad, mitte et ma ütleks, et see väga palju rohkem võtab, kui 323, kuid vahe on siiski olemas.
Endal oli 318IS 103KW ja nüüd on 325I 141KW. Vahe on 38KW. Kui IS võttis laiaslaastus 8 keskmiselt, siis praegune 10-11 keskmiselt. Ja mingit kahetsuse tunnet küll ei ole. Ainuke kahetsus on, et IS sai müüdud eht lollile inimesele.

Postitatud: 09.07.2007 13:53 32
Postitas Mõmmik
Said natuke valesti aru. Ma ei otsi ökopilli(muidu olen ju vales foorumis :? ). Lihtsalt pole pihta saanud, miks kiidetakse 328 kui väga äkilist pilli kui kiirenduse vahe 323-ga on ainult sajandikes. Seda bensukulu mainisin lihtsalt möödaminnes. Peres on hetkel üks rootslane 2,4 ja 125kw(ja usu mind, tegu pole ökomasinaga :lol: ), kuid soov oleks muretseda üks kena tagaveoline kupee nö chillimiseks ning kaalumisel on Nissan 200sx (R14) ja baierlane.

Postitatud: 09.07.2007 15:26 29
Postitas zaruljom
kogu asi taandub sellele, et afaik on 323 ja 328 on erinev peaülekanne kompenseerimaks 323 väiksemat mootorimahtu. Samas kütusekul peaks neil enamvähem samasse auku jääma (328 on kiirem ülekanne ja pöörded madalamad). Eks 2.8 liigutab ikka reipamalt ka.

Postitatud: 09.07.2007 15:37 28
Postitas Meelis
zaruljom kirjutas:kogu asi taandub sellele, et afaik on 323 ja 328 on erinev peaülekanne kompenseerimaks 323 väiksemat mootorimahtu. Samas kütusekul peaks neil enamvähem samasse auku jääma (328 on kiirem ülekanne ja pöörded madalamad). Eks 2.8 liigutab ikka reipamalt ka.
328-l on 35 Nm rohkem kui 323-l. Eks see annab ka tunda.

Postitatud: 09.07.2007 16:06 58
Postitas Roland325
0-100 võib olla jah väike vahe, kuna 1. ja 2. käiguga liiguvad peaaegu kõik autod hästi aga 0-200 tuleb juba tunduvalt suurem vahe sisse ja madala pöördega on ka 328-l tunduvalt parem minek. Eks proovi mõlemit, saad tunda, mis vahe on ;)

Postitatud: 09.07.2007 16:28 32
Postitas Fred
Maanteel on 328 ikka kindlasti ohutum, üle saja kiirendades läheb päris kärmelt edasi. Mu eelmine 328 kiirendas kuni 200ni ühtlaselt, siis hakkas vaiksemalt koguma ;)

Postitatud: 10.07.2007 11:23 18
Postitas Mõmmik
OK. Hakkab looma :idea: . Üks küsimus veel kui keegi viitsib vastata. Olen siin päris mitmes teemas leidnud inimesi muretsevat tagasilla pärast. Et tekivad kolksud jms. Ja on jäänud arusaam(loodan väga, et eksin), et masinate "muud osad" pole BMW võimsamate mootorite jaoks piisavalt töökindlad?!

Postitatud: 10.07.2007 12:05 26
Postitas elm
Tagasilla kinnituse probleemid olid vist 91-93'nda aasta masinatel, aga 323, 328 ju alates 94'st(kui jutt E36'st).

Postitatud: 10.07.2007 21:50 37
Postitas Reino26
On ikka uuematel ka. Mul 95- 328 ja oli ka see sillakolks, aga sai sinna paarsada krooni investeeritud ja nüüd olen pool aastat muretult sõitnud.

Postitatud: 11.07.2007 11:35 02
Postitas Tarmo_K
Reino26 kirjutas:On ikka uuematel ka. Mul 95- 328 ja oli ka see sillakolks, aga sai sinna paarsada krooni investeeritud ja nüüd olen pool aastat muretult sõitnud.
Jup, mul reduktori puks vahetatud, tegi kõmakat, mingi aeg oli vaikus, nüüd jälle kuskil mingi kolks sees. Varsti täpsemalt uurin mis.

Postitatud: 11.07.2007 12:14 26
Postitas Mõmmik
:? Seda kolksu ma kardangi kõige rohkem. Tööauto on ka tagaveoline(küll mitte BMW) ja üsna hiljuti on tekkinud sidurit vabastades(isegi üsna sujuvalt) tagasilda kolks. Kardangi, et kui see on nüüd BMW puhul selline viga, mida iga natukese aja tagant peab "ravima", siis on jama natuke. Ja kui tegu on tüüpveaga, siis võimsama mootori puhul on see lõtk sinna veelgi kergem tulema?! Raske, raske on :(

Postitatud: 11.07.2007 14:39 11
Postitas Tarmo_K
Ma ei tahtnud sind ära hirmutada :D Ma lihtsalt sattusin õnnetu isendi otsa, mis pidevalt tahab putitamist. Ma lihtsalt ei jäta jonni, enne kui auto korras. See reduktori puks pidi jaah tüüpviga olema, aga see pole väga kallis :)

Postitatud: 12.07.2007 11:21 25
Postitas raul123
jah, see reduktori puks tundub tüüpviga olema. Ise arvan, et kuna mudelitel 323 ja 328 puudub CDV (siduri viivitusklapp) siis saabki nendel mudelitel tagasild rohkem väänamist, mis siis omakorda kiirendab kõikvõimalike pukside kulumist.