E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine

Postitus Postitas ristokru »

Tahaks siis teada kas on võimalik muuta võimsamaks oma 325?
Kas saab panna näiteks m-aju vahele? Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju? Soovitage keegi midagi kes TEAB!
Soov oleks et auto suudaks vähemalt 328 ära teha!
Chipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

M aju :lol: osta võimsam BMW, lihtsam.
Allan_A
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 24.11.2004 14:46 01

Postitus Postitas Allan_A »

Osta 330i .

Ei tea, mis selle mootori (mainitud 2,5) "näppimisel" 1 hobujõu hind võiks tulla - 2000.- ?
E85 Z4 3.0si
Kasutaja avatar
tsjuvak
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 20.03.2004 18:08 09
Kontakt:

Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine

Postitus Postitas tsjuvak »

ristokru kirjutas:Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju?
:D hea nali....osta võimsam variant....säästad raha,närve.
Kui sa ei taha paigaldada isegi chipi,mis jutt siis võib olla mootori võimsamaks tegemisest/muutmisest?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Chipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
Penskaristiilis sõit samamoodi
Ja turbo mõjub sellele autole veel laastavamalt
Mis siis teha?
Aga osta Patriku projektikas ära, 328 saab igal juhul lutti, 330 samuti
Isegi siis, kui blond roolis istub
Kas saab panna näiteks m-aju vahele?
Igal juhul saab, aga mitte mootorile vaid tihendile istme ja rooli vahel
Ja kui aju valima lähed vaata, et müüja ikka "M" mitte"m" aju annab
Mida suurem täht on, seda paremini auto liigub :!:
1mm tähe suurusest pidi kuskil 100Nm väänet juurde andma
Ise pole küll proovinud, kuid külatädid rääkisid
Ja neid peab uskuma
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Umm... päris naljakas... ajuvahetus on põmst sama mis chippimine eksju :D

Äkki nüüd räägite kuidas chip mootori elueale halvasti mõjub :D

Muudetakse ju ainult süüte ja fuelmap'i seadeid.

Mida vaja on, on uued nukad, uus sisse ja väljalase ning uus soft kogu seda kompotti jooksutama. Siis peaks juba mõnedsajad hobujõud kätte saama.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

meph kirjutas:Mida vaja on, on uued nukad, uus sisse ja väljalase ning uus soft kogu seda kompotti jooksutama. Siis peaks juba mõnedsajad hobujõud kätte saama.
Kõik on õige, aga mod. hind vs. saadud HJ :?:
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

No autohobi on eesti oludes paras hullus eniveis, seega sellest viimasest küsimusest me ei räägi :D
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

meph kirjutas:No autohobi on eesti oludes paras hullus eniveis, seega sellest viimasest küsimusest me ei räägi :D
Ei ole see ainult eestis nii. Saksa foorumis lugesin ka pikka arutelu M20 ja M50 tuunimise võimalustest. Hinnad algavad 7000 Eurost (kit + töö). Selle eest saab juba M20/M50/M60/M70-ga varustatud auto!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Saksa oludes on "tuunimine" kõvasti kallim, kuna iga asja eest, mis ei ole kantud auto tehnilisse passi või millel pole E-märget peal kirjutab kohalik Politzei sulle 100 eurose kviitungi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Fahrzeugbrief-i kandmine maksab ka, aga üldises kontekstis siiski väikese osa. Siiski jäi mul mulje, et korralikud kitid ise maksavad poole ja teise poole maksab töö.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
truumu

Postitus Postitas truumu »

Ehk siis kokkuvõtteks Ristole: osta kõigepealt vastav auto, mida poleks vaja tuunida
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Tahtsin seda ka ise öelda- milleks neid kaheseid-kahepoolesed tuunida, osta parem auto, mis iseenesest võimas on...
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine

Postitus Postitas siim_s »

ristokru kirjutas:Tahaks siis teada kas on võimalik muuta võimsamaks oma 325?
Kas saab panna näiteks m-aju vahele? Keegi rääkis et m- pakett mudelitel teine aju? Soovitage keegi midagi kes TEAB!
Soov oleks et auto suudaks vähemalt 328 ära teha!
Chipi ei taha igaljuhul panna, see ei pidanud mootorile hästi mõjuma!!
Mõneti annaks 325ga 328le ära teha küll. Ringrada: paremad rehvid, parem sõidutehnika = no problem :)
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine

Postitus Postitas ristokru »

Tahtsin teada kas näiteks annab midagi ja kui palju annab summuti süsteem? Kollektorist saati! Sellised pisi asjad :D
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata ;)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine

Postitus Postitas aise »

ristokru kirjutas:Tahtsin teada kas näiteks annab midagi ja kui palju annab summuti süsteem? Kollektorist saati! Sellised pisi asjad :D
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata ;)
sinu autol on kollektorite küljes ka katalüsaatorid ja nende eemaldamisel ei käi enam mootor nii nagu peab, suht raharaiskamine on selle tuunimine.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Teema puhastatud plämast.
Iseenesest saab inimesele ka normaalselt öelda, et ettevõtmisel pole mõtet. Ja kui ongi, siis need mõtted välja tuua.
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Re: E46 325Ci 2001a. Erksamaks muutmine

Postitus Postitas ristokru »

aise kirjutas:
ristokru kirjutas:Tahtsin teada kas näiteks annab midagi ja kui palju annab summuti süsteem? Kollektorist saati! Sellised pisi asjad :D
Loodan et nüüd vastab ka keegi kes tahab aidata ;)
sinu autol on kollektorite küljes ka katalüsaatorid ja nende eemaldamisel ei käi enam mootor nii nagu peab, suht raharaiskamine on selle tuunimine.
Keegi müüs eisenmanni summutu süsteemi millel polnud kat. olemas ja rääkis et ei tee midagi bmw-le, pidi ka endal olema ja oli hoopis natuke erksamaks muutund.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

M54 mootori jaoks? ei usu mina, et see mootor ilma oma 3 katita normaalselt käib. siis on vaja ajus ka midagi teha, patrik kindlasti teab rohkem rääkida.
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas ristokru »

aise kirjutas:M54 mootori jaoks? ei usu mina, et see mootor ilma oma 3 katita normaalselt käib. siis on vaja ajus ka midagi teha, patrik kindlasti teab rohkem rääkida.
Kas keegi ei oska rääkida juurde mis võib teha summuti süsteemi vahetus?
Ei tohiks eisenmann küll midagi jubima panna isegi ilma katita. Paljud autod ju eisenmanni torustikuga :D
Muidugi saab lugeda eisenmanni kodulehelt ka infot aga ikkagi, äkki kellelgi kogemusi :D
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ristokru kirjutas:
aise kirjutas:M54 mootori jaoks? ei usu mina, et see mootor ilma oma 3 katita normaalselt käib. siis on vaja ajus ka midagi teha, patrik kindlasti teab rohkem rääkida.
Kas keegi ei oska rääkida juurde mis võib teha summuti süsteemi vahetus?
Ei tohiks eisenmann küll midagi jubima panna isegi ilma katita. Paljud autod ju eisenmanni torustikuga :D
Muidugi saab lugeda eisenmanni kodulehelt ka infot aga ikkagi, äkki kellelgi kogemusi :D
805£ :D proovi ära siis, ega sa enne teada ei saa.
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

ma arvan et summuti vahetus küll ei anna tuntavat efekti. aint müriseb rohkem. kiiremaks saab ainult läbi mootori. kordan veel. kõige lihtsam ja odavam on osta võimsam auto. näide omast kogemustest oli mõte. 110kw asemel 141 . kogu kola oleks läind 10 kilo kusagil plus tööriistad jm materjalid. aga hindu vaadates on nii et kui mu 320 maksab 35kilo siis panen selle 10 otsa ja sõidan muretult 141kw. ei mingit jubimist ja muret. algul vaatd küll et ohh natu siist ja sealt ja olemas aga kui kogu hinnakava kokku lüüa siis kukud pikali. ja kui katid ahelt maha sikutad siis ÜV sul asja pole enne kui vana süsteem all tagasi. ;)
Vasta