2000 kabriolet

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
margusat
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 31.07.2007 12:10 14

2000 kabriolet

Postitus Postitas margusat »

tervist!

üks küsimus alates 2000-nda aasta 3-stest kabrioletidest. uurisin saksa masinate hindasid ning leidsin et diisel oleks liiga kallis võtta. mida oskate öelda bensiini mootorite kohta. millise kubatuuriga mootor oleks kõige ökonoomsem? pole oluline et oleks mingi meeletu minek, hea oleks kui ökonoomsus oleks maksimaalne. ja mis need keskmised kütusekulud on bensiini mootoritel?

ette tänades :)
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

318ci on piisav valik. Kuna cabrio on rohkem tsillimise masin siis väga sa ei hakka seda suuremat mootorit taga ka nutma. 318-te bensiinikulust saad kindlasti aimu teemast: "Kütusekulust lõplikult"

Ise valiksin 320 ja ATM kast.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
margusat
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 31.07.2007 12:10 14

Postitus Postitas margusat »

selles mõttes, et nendel kabriolettidel on ju tugevdatud kere, kas mass liiga raske pole sellise mootori jaoks?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Hobujõude pole kunagi piisavalt. Et suvel vahepeal ka mõnel ringrajal veidi tuulutada, vaataks ise pigem 2.5 poole.

Et ikka show & go paigas oleks :)

Nt selle 320 (2.2 mootor)
või selle.

Aga soovitaks hoopis M rodsterit :cool:
530d
margusat
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 31.07.2007 12:10 14

Postitus Postitas margusat »

ma pean silmas just ökonoomsust. kui liiga nõrk mootor, siis läheb ju kütusekulu just lakke
mis selle 2.0-i keskmine kütusekulu olla võib?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Suskan siia ka oma arvamuse- 1.8- 2.5- liitriste mootorite puhul ei ole vähemalt minu meelest kütusekulu peale üldse mõelda...
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

margusat kirjutas:ma pean silmas just ökonoomsust. kui liiga nõrk mootor, siis läheb ju kütusekulu just lakke
mis selle 2.0-i keskmine kütusekulu olla võib?
No see 2.2 mootor ongi väga ökonoomne. 1.8 palju vähem küll ei võta.
530d
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

see kaaluvahe ei ole just seda mõõtu, et oluliselt kütusekulu mõjutab!!!! Kui sa süübid natuke BMW ja Porsche kabrio ehitusse siis näed ka põhjust!

1,8 on kindlasti ökom kui jääd ka max 16 tolli rataste juurde. Kui teed rattad suuremaks ja laiemaks siis kaob kütusekulu vahe 2.0 - ga ära. Siit ka minu soovitus R6 ja 2.0. ATM kast oleks lihtsalt mugavus :)

kui keegi tahab siin taas haipida 2,5 mootorit siis arvestagu paratamatult, et suurem mootor toob kaasa ka suurema soetusväärtuse! Ja korralik 2,5 võib olla 50 - 100k kallim :!:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Kütusekulu kohta vast see teema:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2945

Tõnu
Driven by goa
Vasta