E46 325Ci 2001a. kohal seisu bensu kulu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

E46 325Ci 2001a. kohal seisu bensu kulu

Postitus Postitas ristokru »

Kui koha peal seisan siis auto võtab kohutavalt küttust :D
Nt. panen tööle näitab 9.8 ja seisab u.2-3 minutit siis juba vähemalt 10.1-2
On see normaalne?
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Vanemad mudelid ei mõõda kohapeal seistes kütusekulu, ökonomaiser näitab sellel ajal maksimumi.
Kõik see mõjutab ka keskmise kütusekulu arvestamist, mis kohapeal seistes tõuseb.
Ma usun, et kohapeal seistes võtab auto umbes liiter kütust tunnis, ummikus "liikudes" võib see isegi kaheni tõusta.
Ühes teemas rääkis keegi, et uuemad mudelid enam niiviisi kohapeal seistes maksimaalset kütusekulu ei näita.
Kuidas on lood E46-ga, ei tea.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kus ta's normaalne on.

Pane pea tööle! Kohapeal kütust põletades ei liigu Sa meetritki, järelikult 100 km kohta kulub lõpmatult palju liitreid.

Edit: teemaalgataja ei mõelnud vist ökonomaiseri osuti näitu, vaid OBC keskmise kulu lugemit.
Uued ökonomaiserid on jah pandud seisu peal tagasi 0-i veerema. See pidi klientidele paremini arusaadav olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tsap
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 21.09.2006 20:38 06
Asukoht: ingussia

Postitus Postitas tsap »

kaks varianti:

sina arvasid, et auto seisis, aga tegelikult käis keegi paarutamas sellega.

teine variant see, et keskmine on ju kilomeetrid jagatud liitritega. Pool aastat oma keskmist nullinud ei ole siis ilmselt tunnine tiksumine ka midagi ei mõju. Aga enne foori alla sõitu nullida, siis kohe lõbus vaadata kuidas keskmine kerib.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ummikus nullides näeb seal jah müstilisi numbreid, mis on täiesti loogiline.
Raxman
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.04.2006 13:14 10
Asukoht: Keila

Postitus Postitas Raxman »

Ma arvan, et kui sõites on kütusekulu normipiires, siis ei ole mõtet seda tühikäigu kulu ka liiga pingsalt jälgida.

PS. Ökonomaiser tühikäigul minul auto puhul (e46) küll midagi ei näita, mis on ka suhteliselt loogiline, sest tühikäigukulu on omast kogemusest teiste samaväärsete bensiinimootoritega ~1 l/h.
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Raxman kirjutas:PS. Ökonomaiser tühikäigul minul auto puhul (e46) küll midagi ei näita, mis on ka suhteliselt loogiline, sest tühikäigukulu on omast kogemusest teiste samaväärsete bensiinimootoritega ~1 l/h.
Mul nt. 1.7-1.9 l/h!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas ristokru »

Peale lollide vastuste ei saanud jälle midagi :D Üks targutab rohkem kui teine! ****, kas on nii raske vastata normaalselt.
Nullisin paagi tankimisel ja isegi kui ei nulli siis kohapeal seistes hakkab ikkagi keskmine näit tõusma. Loodan,et leidub siin ka mõni normaalne kes oskab vastata,kas on see normaalne siis või mitte!!!
Ja kes peale targutamise ei oska muud kirjutada siis ärge kirjutage!!!!
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas ristokru »

Raxman kirjutas:Ma arvan, et kui sõites on kütusekulu normipiires, siis ei ole mõtet seda tühikäigu kulu ka liiga pingsalt jälgida.

PS. Ökonomaiser tühikäigul minul auto puhul (e46) küll midagi ei näita, mis on ka suhteliselt loogiline, sest tühikäigukulu on omast kogemusest teiste samaväärsete bensiinimootoritega ~1 l/h.
Tänan normaalse vastuse eest :D
T_Kuuda
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 18.04.2007 19:55 06

Postitus Postitas T_Kuuda »

ristokru kirjutas:Peale lollide vastuste ei saanud jälle midagi :D Üks targutab rohkem kui teine! ****, kas on nii raske vastata normaalselt.
Nullisin paagi tankimisel ja isegi kui ei nulli siis kohapeal seistes hakkab ikkagi keskmine näit tõusma. Loodan,et leidub siin ka mõni normaalne kes oskab vastata,kas on see normaalne siis või mitte!!!
Ja kes peale targutamise ei oska muud kirjutada siis ärge kirjutage!!!!
Olen enda autol sama asja jälginud, ainuke loogiline seletus sellele on minu arvates selline:

Kui sa oled jus paagi täitnud ja oma läbisõidu ära nullinud, siis hakkab ta otsast pihta läbitud kilomeetrite ja pumbatud bensiinikoguse kaudu keskmist arvutama. Kui alguses on km väike siis ongi see suhe seistes suurenev. Kui sõidad mingi hulga km täis, siis seismine ja väike seisukulu ei mõjuta enam keskmist niipalju ja seistes keskmine kütusekulu ei suurene. Muud seletust ma ei oska asjale leida.
330xi
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

ristokru kirjutas:kohapeal seistes hakkab ikkagi keskmine näit tõusma.
Ja kes peale targutamise ei oska muud kirjutada siis ärge kirjutage!!!!
No jeerum - Priitv8 kirjutas ju lihtsalt ja loogiliselt miks kohapeal seistes kütusekulu tõusma hakkab. Lugeda ikka oskad? Proovi mõelda ka.
Kui sa kuskil seisad siis ju kütust kulub aga auto edasi ei liigu - loomulikult hakkab keskmine kulu tõusma. Piisavalt kaua seisad siis saab paak tühjaks - uskumatu, eks? :)
Kütusekulu mõõdetakse liitrit/100km kohta ... kui neid liitreid muudkui kulub ja kulub aga kilomeetreid ei tule ega tule, siis mis juhtub? ;)
Indrek
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Paikesejanku kirjutas:Kui sa oled jus paagi täitnud ja oma läbisõidu ära nullinud, siis hakkab ta otsast pihta läbitud kilomeetrite ja pumbatud bensiinikoguse kaudu keskmist arvutama. Kui alguses on km väike siis ongi see suhe seistes suurenev. Kui sõidad mingi hulga km täis, siis seismine ja väike seisukulu ei mõjuta enam keskmist niipalju ja seistes keskmine kütusekulu ei suurene.
Seistes keskmine kulu alati kasvab ... lihtsalt eelnevalt läbitud vähese kilometraazi puhul jookseb keskmine kulu kiiremini üles (lõpuks liikuma saades muidugi ka langeb kiiremini) kui eelnevalt läbitud suure kilometraazi puhul ...
Indrek
T_Kuuda
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 18.04.2007 19:55 06

Postitus Postitas T_Kuuda »

Indrek_M kirjutas:
Paikesejanku kirjutas:Kui sa oled jus paagi täitnud ja oma läbisõidu ära nullinud, siis hakkab ta otsast pihta läbitud kilomeetrite ja pumbatud bensiinikoguse kaudu keskmist arvutama. Kui alguses on km väike siis ongi see suhe seistes suurenev. Kui sõidad mingi hulga km täis, siis seismine ja väike seisukulu ei mõjuta enam keskmist niipalju ja seistes keskmine kütusekulu ei suurene.
Seistes keskmine kulu alati kasvab ... lihtsalt eelnevalt läbitud vähese kilometraazi puhul jookseb keskmine kulu kiiremini üles (lõpuks liikuma saades muidugi ka langeb kiiremini) kui eelnevalt läbitud suure kilometraazi puhul ...
Seda küll aga lihtsalt lõpuks on see kasv niivõrd väike, et kümnendikega seda muutust enam ei näe. Muidugi kui seista väga pikka aega siis on näha jah. Usun, et teema algataja sai oma vastuse küsimusele.
330xi
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas ristokru »

No jeerum - Priitv8 kirjutas ju lihtsalt ja loogiliselt miks kohapeal seistes kütusekulu tõusma hakkab. Lugeda ikka oskad? Proovi mõelda ka.
Kui sa kuskil seisad siis ju kütust kulub aga auto edasi ei liigu - loomulikult hakkab keskmine kulu tõusma. Piisavalt kaua seisad siis saab paak tühjaks - uskumatu, eks? :)
Kütusekulu mõõdetakse liitrit/100km kohta ... kui neid liitreid muudkui kulub ja kulub aga kilomeetreid ei tule ega tule, siis mis juhtub? ;)
[/quote]

Saan täiesti aru aga kas see on normaalne et nii kiiresti see tõuseb?
Sõitsin 2 paagitäit ilma nullimata ja alati kui auto käivitan et natuke mootorit soojendada siis tõuseb nt. 9.8 pealt 10.1 u. minut soojendan :)

Ja tänan vastuste eest!
Kasutaja avatar
Ilmar
Huviline
Postitusi: 215
Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
Peamine sõiduk: BMW 318d E91
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ilmar »

äkki oleksid pidanud väiksema mootoriga auto ostma ...

sry aga kas tõesti on kütte kulu nii suur?

mõõda ära ... võta bensukas paak täis seisa tund aega, lase uuesti paak täis saadki teada palju võtab kui seisad tund aega kohapeal

muidu nagu mingi huupi pakkumine
E91 318d 105kw '09
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Ilmar kirjutas:mõõda ära ... võta bensukas paak täis seisa tund aega, lase uuesti paak täis saadki teada palju võtab kui seisad tund aega kohapeal
Kas see auto varjatud menüüdest ei näita kütusekulu liitrit/tunnis? Peaks saama sealt hetkekulu näha nii l/km kui ka l/h.
Indrek
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ristokru kirjutas:Sõitsin 2 paagitäit ilma nullimata ja alati kui auto käivitan et natuke mootorit soojendada siis tõuseb nt. 9.8 pealt 10.1 u. minut soojendan :)
Kui hetkekulu on ∞ l/100km siis peabki ju ka värskelt nullitud keskmine kiiresti kasvama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilmar
Huviline
Postitusi: 215
Liitunud: 18.11.2004 09:06 59
Peamine sõiduk: BMW 318d E91
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ilmar »

sry aga natuke teema :roll: :?:
E91 318d 105kw '09
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

Indrek_M kirjutas:
Ilmar kirjutas:mõõda ära ... võta bensukas paak täis seisa tund aega, lase uuesti paak täis saadki teada palju võtab kui seisad tund aega kohapeal
Kas see auto varjatud menüüdest ei näita kütusekulu liitrit/tunnis? Peaks saama sealt hetkekulu näha nii l/km kui ka l/h.
Kõik on õige jutt. See on siililegi selge, et kohapeal seistes ei saa mõõta kulu l/100 km. Selleks mõõdetaksegi l/h. E38 on igatahes olemas see l/h jooksev näit peidetud kompuutri funktsioonides. Arvatavasti on ka E46.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11701
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania R500 '18 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Omal küll E34, kuid olen sama asja täheldanud- täitsa vabalt võib tund aega koha peal tiksudes keskmine tõusta liiter-paar. Samamoodi kahaneb ka reisikaugus (Reichweite), mis on otseselt seotud bensukuluga. Nagu Priit ja Indrek ütlesid- kuskilt peab see bens ju tulema, loogiline on ju ka- ei saa ju olla, et seistes töötava mootoriga bensu ei kulu, samamoodi arvutab kompu selle keskmise kütusekulu hulka. Külmalt on see bensukulu ka kõrgem kui soojalt- oota talve, siis hakkad veel suuremaid numbreid nägema :cool: . Ära sellise asja pärast muretse, see on täitsa OK.
Muuseas, sinu pahandamise peale niipalju- priitv8 kommentaaride adekvaatsuses ei ole mõtet kahelda ja targutamisest ei ole mõtet ka rääkida.
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Võin ka paar näidet tuua :
E32 3,0 138 kw, tühikäigul 2,1-2,4 L/h
E32 5,0 220 kw, tühikäigul 3,9- 4,2 L/H
Need andmed võetud OBC vastavalt funktsioonilt.

Ööpäev kohapeal tiksumist ja paak tühi :lol:
Vasta