E36 ketivahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
art16ur
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24.09.2007 21:19 06
Asukoht: Rapla, Pärnu

E36 ketivahetus

Postitus Postitas art16ur »

Kas keegi teinud ketivahetust konkreetsele mootorile?

Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36


Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
-cocain-
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 16.09.2007 09:23 37
Peamine sõiduk: BMW E70 X5

Postitus Postitas -cocain- »

kusjuures ise tahaks ka ketivahetusest rohkem kuulda sest varsti see töö endal ka ees :?
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K: E36 ketivahetuse kohta

Postitus Postitas Valdek »

art16ur kirjutas:Kas keegi teinud ketivahetust konkreetsele mootorile?

Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36


Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
oleme teinud...
Kasutaja avatar
art16ur
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24.09.2007 21:19 06
Asukoht: Rapla, Pärnu

Re: K: E36 ketivahetuse kohta

Postitus Postitas art16ur »

Valdek kirjutas:
art16ur kirjutas:Kas keegi teinud ketivahetust konkreetsele mootorile?

Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36


Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
oleme teinud...
Äkki viitsid mainida kõik jupid mis tuleks sellisel remondil teha.
Kasutaja avatar
art16ur
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24.09.2007 21:19 06
Asukoht: Rapla, Pärnu

Postitus Postitas art16ur »

okei auto remondis ja rohkem pole vaja infot.
võib lukku panna
Source
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 07.07.2006 09:18 05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Source »

Foorumis otsisin ja räägitakse et umbes 10k. Äkki kui sul auto käes räägid palju läks ka kus lasid teha? Kuna endal vist ootab ka see asi millalgi ees ja kindlasti kedagi huvitab see veel. Tänan
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

kui varem teinud ei ole, siis vii auto valdeku kätte... saad vähemalt auto töötavana tagasi... pärast lähevad hammasrattad 1-2 hammast valesse asendisse ja lased klapid kolbidega kokku.
Mägi
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 16.07.2003 20:32 55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mägi »

Nu kui tahtmist on ja koht ka siis saab ka väga edukalt ise hakkama. Kahesele bena mootorile maksid vist keti tallad kokku mingine 2kilo ning vända hammakas mingine kilo äkki kett ka juurde 600 olli vist siis mootor lahti ning avastama. Kui autodatat lugeda oskad ja võtmed käes seisavad siis saab hakkama küll. Midagi ülemõistuse keerulist küll ei ole.


Mägi
Kasutaja avatar
art16ur
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24.09.2007 21:19 06
Asukoht: Rapla, Pärnu

Postitus Postitas art16ur »

hollow kirjutas:kui varem teinud ei ole, siis vii auto valdeku kätte... saad vähemalt auto töötavana tagasi... pärast lähevad hammasrattad 1-2 hammast valesse asendisse ja lased klapid kolbidega kokku.
pmst on eestis vist paljusi mehaanikuid kes on seda tööd enne teinud
mina viisin alusse näiteks ja juba sellepärast,et see lähemal ja saab odavamalt tehtud.
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Mina kirjutasin Valdekule samal teemal paar kirja vast paar kolm kuud tagasi, millele pole mingisugust vastust saanud. Ei saa pahaks ka panna, sest esiteks pole ta selleks kohustatud ja ilmselt on nii palju tööd, et pole mingite ketivahetustega aega jännata. Muud järeldust nagu ei oska teha.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

UPS kirjutas:Mina kirjutasin Valdekule samal teemal paar kirja vast paar kolm kuud tagasi, millele pole mingisugust vastust saanud. Ei saa pahaks ka panna, sest esiteks pole ta selleks kohustatud ja ilmselt on nii palju tööd, et pole mingite ketivahetustega aega jännata. Muud järeldust nagu ei oska teha.
vaata... interneti teel kellegi mootoris ketti vahetatud ei saa... mine kohale anna auto üle ja tehakse asi ära... teine võimalus on telefon... inimesed ei istu päevast päeva internetis... mõni teeb tööd ka
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

UPS kirjutas:Mina kirjutasin Valdekule samal teemal paar kirja vast paar kolm kuud tagasi, millele pole mingisugust vastust saanud. Ei saa pahaks ka panna, sest esiteks pole ta selleks kohustatud ja ilmselt on nii palju tööd, et pole mingite ketivahetustega aega jännata. Muud järeldust nagu ei oska teha.
Hm, minu poolt läks eeldatav pakkumine igaljuhul teele juba mitu kuud tagasi. Ju siis kadus kuhugi foorumi avarustesse...see pole ke esimene juhus.
diislijoodik kirjutas: Kui vahetada ainult kett, siis saab seda teha mootorit oluliselt lammutamata. Selleks pressitakse vanast ja uuest ketist sõrm välja, ühendatakse nad järjestikku, keeratakse uus kett sisse, vana küljest ära ja uue keti otsad pressitakse kokku. Kui abinõud olemas, siis sõltuvalt mootrist läheb aega 0,5-1h.
eriline point vahetada M42 mootoril ainult ketti.
estex
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 05.02.2006 23:39 22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas estex »

tihti peale on mõttekas kohe ära vahetada, kui hiljem maksta uuesti vahetuse raha :!:
truumu

Postitus Postitas truumu »

Vaata värk on selline
Lukksepp vahetab ära ainult keti ja see koliseb edasi
Kuna hammakad on ka kulunud, tõmbab niikuinii mingi aja pärast keti üle
Klapid peas ja mootor vajab suuremat remonti
kes on süüdi?
Loomulikult lukksepp, kuna ta peab andma oma tööle garantii
IS-i pea remont läheb ca.20 000(koos uute hammakate ja ketiga)
Ja põhimõtteliselt peaks see raha tulema mootorimehe taskust

Vot siin ongi see "point"
Kasutaja avatar
maitzz
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 21.11.2007 22:32 07
Asukoht: rakvere

Postitus Postitas maitzz »

siuke asi et 318is hakkas algul järsku väike klõbin peale kui päeva lõpus juba tegi diisli häält kas v6ib olla kett ja leevendi jne need läbi v6i siis tõesti hydrotõukurid lõpetasid järsku oma töö..ja kudas neid kotrollida saaks ..madalatel pööretel jube kõrin kõrgematel nagu kadus ära ja peale tuuritamist korraks ka vahepeal täielik vaikus ..oskab keegi midagi pakkuda oleks seegi abiks
truumu

Postitus Postitas truumu »

Sa õlitaset ka mõnikord kontrollid?
Mikk_O
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 21.07.2005 00:29 24
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mikk_O »

maitzz kirjutas:peale tuuritamist korraks ka vahepeal täielik vaikus ..oskab keegi midagi pakkuda oleks seegi abiks
minuarust viimane asi, mille peale tulla, on tuuritamine :?
esimese asjana vaata õli üle ja püüa selgeks teha, kust hääl tuleb.
mida kauem ta sul häälitseb, seda kindlam võid olla, et miski annab kapitaalselt saba!
niisama oodata, et asi paraneks.... - ei ole mõtet vast :roll:
Kasutaja avatar
maitzz
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 21.11.2007 22:32 07
Asukoht: rakvere

Postitus Postitas maitzz »

:lol: ajate naerma oma õlitaseme jutuga ,foorumit lugedes igayks vaid et õli tase ja õlitase :lol: see oli esimene asi mida sai kontrollitud ja mittte 7 tuhande pöördeni vaid vaikselt... tuure anda --ärge kohe mõelge viiimase piirini .no sellest ei saantki aru mis asi see hälitses aga siuke diisli häält tuli et lausa imelik oli s6ita
Kasutaja avatar
art16ur
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24.09.2007 21:19 06
Asukoht: Rapla, Pärnu

Postitus Postitas art16ur »

maitzz kirjutas::lol: ajate naerma oma õlitaseme jutuga ,foorumit lugedes igayks vaid et õli tase ja õlitase :lol: see oli esimene asi mida sai kontrollitud ja mittte 7 tuhande pöördeni vaid vaikselt... tuure anda --ärge kohe mõelge viiimase piirini .no sellest ei saantki aru mis asi see hälitses aga siuke diisli häält tuli et lausa imelik oli s6ita
no mul oli nii,et kui madalatel pööretel sõitsin siis oli klõbin vaikne(aga kuuldav salongi isegi), natuke rohkem gaasi vajutasin läks klõbin aina tugevamaks ja häirivaks muutus, tulemus ketileevendi oli bloki küljest lahti tulnud, mis põhjustas omakorda seda klõbinat.
Kasutaja avatar
maitzz
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 21.11.2007 22:32 07
Asukoht: rakvere

Postitus Postitas maitzz »

võtsin küll lahti talllad ja need ei tea puru ei tundund lahti ka mitte kuigi keti pinguti lendas näppude vahel laiali ja algul kui ossin oli kohe kohapeal kuulates keti sirinat kuulda..loodan et ei ole midagi hullemat viga ..aga siuke kysimus et kuda ma saan hüdrot6ukureid kontrollida kas on korras v6i mitte ?
Mikk_O
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 21.07.2005 00:29 24
Asukoht: pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mikk_O »

maitzz kirjutas::lol: ajate naerma oma õlitaseme jutuga ,foorumit lugedes igayks vaid et õli tase ja õlitase :lol: see oli esimene asi mida sai kontrollitud ja mittte 7 tuhande pöördeni vaid vaikselt... tuure anda --ärge kohe mõelge viiimase piirini .no sellest ei saantki aru mis asi see hälitses aga siuke diisli häält tuli et lausa imelik oli s6ita
õlivardalt näeb muudki peale õlitaseme ;)
estex
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 05.02.2006 23:39 22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas estex »

Foorum on muidugi kõige õigem koht kus tuvastada viga või milline osa on läbi kuna käib imelik hääl :lol:
Kasutaja avatar
maitzz
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 21.11.2007 22:32 07
Asukoht: rakvere

Postitus Postitas maitzz »

estex kirjutas:Foorum on muidugi kõige õigem koht kus tuvastada viga või milline osa on läbi kuna käib imelik hääl :lol:

targutada hea!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seda teab iga loll isegi et foorumis sellega hakkama ei saa ag iga väike asigi aitaks mida vaadata ja hea teada teiste arvamust :? või kas pole niii,,, sorry kui kellelegi ette jäin
Kasutaja avatar
art16ur
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 24.09.2007 21:19 06
Asukoht: Rapla, Pärnu

Postitus Postitas art16ur »

maitzz kirjutas:
estex kirjutas:Foorum on muidugi kõige õigem koht kus tuvastada viga või milline osa on läbi kuna käib imelik hääl :lol:

targutada hea!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seda teab iga loll isegi et foorumis sellega hakkama ei saa ag iga väike asigi aitaks mida vaadata ja hea teada teiste arvamust :? või kas pole niii,,, sorry kui kellelegi ette jäin
tegelt on nii, et oleksid võinud oma teema teha ja seal oma probleeme kurta :)
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

diislijoodik kirjutas:Keera kohe pärast mootori seismajätmist vänta ringi (võta klapikaas võimalikult kiirelt maha) ja vaata , et need nookurid ei logiseks, mill kohal nukad üleval, siis keera mootorit edasi, kontrolli järgmisi jne. Samuti ürita näha, ega hüdrauliline tugi ole oma tööpiirkonnast välja jooksnud (plekist kate katki ja pluzer sealt läbi pugenud).
M42 mootoril nüüd küll mingisuguseid nookureid ei ole...pakun et räägid M40st
Vasta