1. leht 3-st

E36 tüüpvead

Postitatud: 10.11.2007 11:42 55
Postitas Tauno911
Kas keegi oskab mulle öelda, millised on BMW E36 Sedaani või üldse E36-e tüüpilised vead, mis võivad esineda? Või, millele tuleks eriti tähelepanu osutada?


Mul on 1991.a. BMW E36 320i 110kW

Postitatud: 10.11.2007 13:45 15
Postitas Kaido325i
tagasilla kinnitus, aju uppumine (vee väljavoolu kanal umbes), lambda andur, uste see plastmass jublakate purunemine.

Postitatud: 10.11.2007 14:00 01
Postitas erik
Roolilatt kindlasti.

Postitatud: 10.11.2007 22:35 04
Postitas KnX
Tagaluugi juures olev juhe läheb puruks ja lühisesse.
E: Tähendab, seal on mingi ~7juhet ühes puntras koos...

Postitatud: 11.11.2007 03:49 59
Postitas gixxef
Pakuks ka roostet. Isegi mitte avariiliste autode puhul esineb rooste probleemi. Küll bensiini luugi ümbrus, istme alune, pagass..

Postitatud: 11.11.2007 06:39 36
Postitas uboc
Kliima puhul on kliimapaneel probleemiks :S

Postitatud: 11.11.2007 18:21 17
Postitas Aaro
Enda kogemustest siis mainiks nagu eelpool õeldudki, tagasilla kinnitus, lambda - tõeliselt lollis kohas ja rooste. Salongis tüüpiline nigin nagin odavama klassi auto ikkagi. Samuti vee äravoolu torukeste ummistumine juba mainitud aju (endal ei ole esinenud) samuti pagassi varuratta koopa äravool, pidevalt umbes ja vett täis.
Iseenesest midagi hullu ei ole, kuidas peremees nõnda ka auto.

Postitatud: 11.11.2007 21:31 51
Postitas Madis.
tagumine summuti pütt roostetab ära

Postitatud: 13.11.2007 09:14 20
Postitas art16ur
Rooste vast on iga auto tüüpviga, kõik oleneb omaniku hooldusest.
Mina pakuks juhiukse klaas.(kinnipanemisel-lahtitegemisel jampsib, seda siis kupee puhul)

Postitatud: 13.11.2007 09:32 54
Postitas Pavel_V
Teadaolevalt BMW tehasest ei ole siiani küll ühtegi ebaõnnestunud
mudelit toodetud.
On võimalik teostada kasutatud auto üldkontrolli saamaks teada auto
hetkeseis. Antud teenus maksab 1360.- krooni.

Postitatud: 13.11.2007 11:46 45
Postitas wax
Pensupaagi avaus on kah tüüpviga :D Kui on tundlik püstol, siis on võimatu paaki bensiini saada.

Postitatud: 13.11.2007 14:55 03
Postitas Snow
el.aknad,el.akna lülitid, kapoti amordid,rooste jne....

Postitatud: 13.11.2007 23:28 36
Postitas wunderbaum
Bensiini on tõesti raske sisse tankida,ma tankisin näiteks täna 15 minutit,et saada 30 liitrit bensiini paaki :lol:

Postitatud: 14.11.2007 11:19 32
Postitas Lepard
sedaanil juhi küljeklaasi ülemine tihend läheb kortsu nt.

Postitatud: 14.11.2007 11:20 35
Postitas ronni
Tagasilla kinnitus!
Elektri aknad!
Rooste!

Kõik minu omal :lol: ....aga igatahes super auto ;)

Postitatud: 14.11.2007 18:29 29
Postitas krs
Kellad kipuvad ära surema ja piduritule lüliti võib kinni jääda, siduripedaalile meeldib ka kriuksu teha. Istmed rebenevad ja lagunevad.

Tyypviga ka veel, et auto maagiline soov avariides osaleda, pärast seda akkab igast anomaaljaid ridamisi välja tulema.

Postitatud: 14.11.2007 18:53 56
Postitas erik
Siin on juba kaugel tüüpvigadest.
Neid samu vigu võib esineda absoluutselt kõigil masinatel.
Mul vaid 5 aasta jooksul probleeme olnud roolilatiga. Ja seda kahel korral.
Ja tõelisteks tüüpvigadeks saabki vist lugeda ainult tagasilla kinnitust (algus aastate e36). Ning kupeede el. akna tõstukite jukerdamist.
Sest nendest kahest probleemist on foorumis aastaid räägitud ja kurdetud.
No ja rooste, eks seda ikka esineb metallist tehtud autodel. Kas tüüpviga? Võta nüüd kinni.

Postitatud: 09.12.2007 18:36 33
Postitas UFO-N_A_U_T
uste klaasid tulevad siinidest välja....
ukse polstrite eemaldamisel lähevad tüüblid.
mootori klõbin M40 ja M43 moorotitel(hüdrotõukurid)
katuseluuk

rohkem probleeme pole esinenud

Postitatud: 10.12.2007 11:00 06
Postitas Janar_R
ja ma kuulsin et diislite tüüpvigadeks aastatel 91-94 pidi olema soojast peast halb käivitus. võite vastu vaielda muidu:)

Postitatud: 13.12.2007 11:30 25
Postitas Danil523
jantsik kirjutas:ja ma kuulsin et diislite tüüpvigadeks aastatel 91-94 pidi olema soojast peast halb käivitus. võite vastu vaielda muidu:)
Kahjuks või kellegi kasuks :) on see tüüpviga ates 90-datest kui 99-aastateni ja midagi pole parata + lekkivad diislitorud ,süsteemid ,tihendid.

E36 tüüpvead!

Postitatud: 28.01.2008 20:03 08
Postitas Pavel_V
E36 Nõrkused!

Käiguosas võib vanema väljalaskeaasta mudelitel kohata loksuvat roolilatti ja kindlasti kulunud käiguhoovastiku pukse. Ebatäpseks muutunud käigukangi remont on tegelikult väga odav, kui sellega mitte liiga kaua oodata. Vaja on vahetada pisikesed kapronpuksid. Lihtsaim viis oselleks on asendada nad pronkspuksidega, mille valmistamisega saab hakkama iga treial.
Puksidest rääkides võib mainida, et esisild on E36 kerega „kolmesel“ peaaegu identne eelkäijaga, kuid tagasild keerulisem (seega ka kallim remontida). Uuel tagasillal on isegi tagarataste nurk seatav (v.a. Compact). Samas ei kurdeta eriti tagasilla lagunemise üle. Puksid on esinduses üsna odavad ning B-kategooria tükke on ka ohtralt saada. Tagasillas võib pigem hakata kolksuma tagadiffer või selle kinnituspadjad (tavaliselt suurema mootoritega autode probleem).
E36 kerega autole jäikasid amorte paigaldades tuleks eelnevalt BMW esindajaga konsulteerida, mis tüüpi amordid 100% sobivad. Kahe kupeekerega auto omanikud kurtsid, et kallid sportamordid on välja venitanud tagumiste amordikannude poldiaugud.
Elektrisüsteemis võib sagedamini ette tulla armatuuri valgustuse pirnide kustumist ning näituriblokil „ABS“ tule süttimist. Mujal maailmas ei ole ABS probleemiks, kuid Eestimaa talvised (soolased) teed hävitavad ratastel ABS-i andurid. Tehaseraadiol ning pardakompuutril kustuvad infotablool üksikud pikslid, muutes info lugemuise raskeks.
Jääkonarused kriibivad põhja küljest lahti kummist aukude katted. Rataste alt lendab vesi sisse ja jalamatt liguneb läbi. Põrandal asuv elektrijuhtmestik ühes sellega. Tulemus – streikiv kesklukustus ja muud elektrisüsteemid.
Üksikud omanikud kurdavad halba käivitumist niiske ilmaga või ebaühtlast tühikäiku. Nelja silindriga mootoritel on veel küünlajuhtmed, mida tasub kindlasti kontrollida. Teinekord on jagaja kaane pingutamisega liialdatud ning kaanele pragu sisse keeratud. Sel juhul ei saagi mootor korralikult töötada.
Kuue silindriga mootoril pole küünlajuhtmeid ega jagajat. Iga küünla otsas on sõltumatu süütepool. Kui mõni neist väsima hakkab, annab see kohe tunda mootori töös. Mootor võib hakata vahele jätma, tühikäigul ebaühtlaselt käima, või sootuks välja surra. Üle 10 aasta vanusel autol on tõenäosus suur, et millalgi lähete poodi süütepooli järele.
Muidugi on BMW tundlik küünalde suhtes ja kui mootori töös ilmneb häireid, on esimene liigutus ikka uued küünlad.
Kui mootor kohe pärast käivitamist peaaegu välja sureb, seejärel pöörded jälle hooga üles viskab ning lõpuks niimoodi „ujuma“ jääbki, tuleb kontrollida tühikäigu õhukoguse regulaatorit. Sinna kogunenud mustus segab regulaatori tööd ning kogu remont seisneb puhastamises. Rahaline kulu seega nullilähedane.
Kui aga mootor külmalt korralikult töötab, kuid mõne minuti pärast pöörded „ujuma“ laseb, tuleb päevakorda lambda sond. Õigemini selle vahetamine.

Re: E36 tüüpvead!

Postitatud: 28.01.2008 21:26 56
Postitas Fred
Pavel-Qlimax kirjutas:Teinekord on jagaja kaane pingutamisega liialdatud ning kaanele pragu sisse keeratud.
Tahaks näha jagajaga neljapütist E36te. Mõtlesid ikka süütepooli (amordikannu küljes, vanematel 4-tükiline, näiteks vanem iS, uuematel üks tervik, M43 nt)?

Postitatud: 29.01.2008 12:54 22
Postitas Karol
Ega vanema esisillaga pole selle juures midagi pealehakata. Minuomal olid veel alumiiniumist õõtsad. Kesklukk on tõesti üks nõrk koht neil ja jagajat pole ka M50 mootoril. Olgu ta siis 2,5 2,0 või 2,8. Seega ei saa jagajakaanega midagi juhtuda, nagu eespool väideti. Kindlasti tuleb kontrollida silla kinnitust. Lisaks veel küljekarbid on väga roostealtid ning taga koopa ääred. Elektrilised lisad peavad kõik toimima! Remont võib osutuda vägagi kalliks. Paljud elektrikud ei võta seda autot keskluku probleemidega isegi jutule. Tallinnas on 2 meest keda kiidetakse, aga mujalpool neid praktiliselt ei leidu, kui siis Tartus DIA. Lisaks veel, 2,5 mootoriga autole pole sumpa tagapütti kuskilt saada. UM-is maksab üle 6000.- Tal on 2 sissetulevat toru ja 2 väljaminevat samuti.

Postitatud: 07.02.2008 22:34 50
Postitas Kuuno_R
Tahaks näha jagajaga neljapütist E36te. Mõtlesid ikka süütepooli (amordikannu küljes, vanematel 4-tükiline, näiteks vanem iS, uuematel üks tervik, M43 nt)?
M40 mootoritel on jagaja täiesti olemas.

Postitatud: 07.02.2008 22:50 54
Postitas VeikoS
Sagedane on ka tagavedrude purunemine.

Postitatud: 15.02.2008 15:52 06
Postitas xsmartx.
tankimisega on küll vahel kehvasti aga kui seda püstolt kuidagi viltu hoida saab hakkama küll või veidike üles poole tõsta et täitsa lõpuni seda sisse ei pista ja teine probleem on jah tagumine pütt kipub ära roostetama võimaliket minul sellepärast , et summutile panud selline ots mis ülespoole ja sellel otsal ei olnud all väikest auku sees kust vesi saaks ära voolata mis sinna näiteks autopesemisel sattunud või vihmasaju korral saatunud nüüd puurisin sinna augukese sisse :) kui oleks selle ise sinna pannud oleksin seda kohe isa teinud aga auto tuli saksast juba sellega siis pole sellepeale tulnud et nii võib minna

Postitatud: 15.02.2008 15:55 45
Postitas Johndoe318
xsmartx. kirjutas:tankimisega on küll vahel kehvasti aga kui seda püstolt kuidagi viltu hoida saab hakkama küll või veidike üles poole tõsta et täitsa lõpuni seda sisse ei pista ja teine probleem on jah tagumine pütt kipub ära roostetama võimaliket minul sellepärast , et summutile panud selline ots mis ülespoole ja sellel otsal ei olnud all väikest auku sees kust vesi saaks ära voolata mis sinna näiteks autopesemisel sattunud või vihmasaju korral saatunud nüüd puurisin sinna augukese sisse :) kui oleks selle ise sinna pannud oleksin seda kohe isa teinud aga auto tuli saksast juba sellega siis pole sellepeale tulnud et nii võib minna
Ei tea pole kordagi tankimine probleemiks olnud. ja alati täispaagi võtnud esimese korraga. - bena püstolil on ju kurgu all 2 nõksu lükka ainult esimese nõksuga ta sinna torusse ja on ok. ja egas see siis si!temini ennast välja ei lülita ikka samamoodi - ja ei lödista ka külge mitte täis.
:) eks see e36 ongi üks tüüpviga IRW

Postitatud: 24.02.2008 11:46 29
Postitas fisher
Mida se 1.6 mootor endast kujutab. Oleks vaja mingit ökopilli.

Postitatud: 24.02.2008 11:51 58
Postitas virx1
OT, võta siis juba 1.8 mootoriga. See sama öko kui 1.6, kuid tunduvalt nobedam ja erksam.

Postitatud: 24.02.2008 22:39 01
Postitas VeikoA
Täpselt õige soovitus!
Endal oli esimene auto 316i, 75kW. Nu sellel pidi põhimõtteliselt gaasipedaali põhja suruma, et auto liiguks. Aga kui enam-vähem hoo sisse sai siis liikus kuidagi. Möödasõidud olid üpris vaevalised.
Hiljem ostsin 318i, 83kW ja hoopis teine asi. Hästi ergas ja minek hea. Ka möödasõiduga probleeme pole mul veel olnud. Vähemalt minu 1.8-l oli minek ikka väga nauditav, tõmbas istmesse ühesõnaga. Bensiinikulu võrdne, aga mul olid mõlemad korras kah. Maanteel mingi 7,5/100 ja linnas nii umbes 8-9/100.
Paremat ei anna soovidagi. Mina olin väga rahul.


1.6-te enam ei taha nähagi.