E46 320d uimane

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Neno
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 19.11.2007 00:16 54
Asukoht: Tallinn

E46 320d uimane

Postitus Postitas Neno »

Autoks 2002a 320d (automaat kastiga)
Probleem siis väljendub selles et auto reageerib gaasi lisamisele kohati väga aeglaselt.....kõige rohkem annab tunda näiteks foori alt liikuma hakates.
Kuidagi meelitades saab liikuma siis kogub ja kogub, mingi maa pealt tuleb turbo lõpuks ka taha ja siis astub jälle ilusti.
Maanteel selline asi eriti tunda ei anna, just linnas sõitu häirib.
Ja tagant viskab mõnikord korraliku tahmapilve ka välja.

Ise kahtlustasin esimese asjana õhufiltrit, aga see oli ok alles.
Hetkel kahtlustan õhukulumõõtjat, üritan lähipäevil seda ka testida ja kuskile diagnostikasse minna.

Et kui kellelgi miskit sarnast olnud siis igasugune info abiks.
Kasutaja avatar
raitR
Huviline
Postitusi: 272
Liitunud: 03.11.2004 18:11 52
Peamine sõiduk: T5 Pornstarter 2007a
Asukoht: tln/keila

Postitus Postitas raitR »

võlusõna on diagnostika :!:
makaak
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 11.11.2007 23:38 33
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas makaak »

endal ka sama jama olnd
seni kuni pole turbot taha saand liigub edasi väga vaevaliselt
ja viga oli õhulugejas!
chulo
Huviline
Postitusi: 584
Liitunud: 04.12.2005 02:54 25
Asukoht: Rapla-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas chulo »

Õhulugeja viga peks ju näitama mootori diagnostika tuluke/märk? Või ma eksin?
jyrxixx
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 31.07.2007 18:08 14
Asukoht: Kuressaare saaremaa

Postitus Postitas jyrxixx »

lase kontrollida kas nukkvõlli asendi andur ikka teeb tööd korralikult.. !!
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

ega sa mujalt eriti kui diagnostikast abi ei leia
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 12.09.2007 12:57 03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ainer »

omal oli suvel sama mure (E46 320d 00') ja see väljendus ka selles, et maanteel ühtlaselt sõites täpselt 2000 pöördega hakkas vaikselt jõnksutama (sai proovitud 4 ja 5 käiguga), nagu ei saaks kütet korralikult kätte, sai siis küttefilter ära vahetatud. veidi paremaks läks, aga korralikku minekut ikka polnud selline tunne oli, et turbo ei tee täisvõimsusel tööd. UM-st öeldi, et kõige hullemal juhul on pihustid läbi, aga täpsemalt ei oska enne diagnostikat midagi öelda. panin aja, ootasin kuu aega ja läks õnneks. läbi oli olnud mingisugune vaakumivoolik, mis võttis õhku kuskilt vahele. küsisin, et mis voolik täpsemalt, aga ei osanud tellimuse vastuvõtja midagi täpsemalt öelda. kokku läks see maksma ~1700.- ja 3h. peale seda sai juba maanteel korralikult möödasõite teha :)
ermoe39
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 13.06.2007 12:07 51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ermoe39 »

ainer kirjutas:omal oli suvel sama mure (E46 320d 00') ja see väljendus ka selles, et maanteel ühtlaselt sõites täpselt 2000 pöördega hakkas vaikselt jõnksutama (sai proovitud 4 ja 5 käiguga), nagu ei saaks kütet korralikult kätte, sai siis küttefilter ära vahetatud. veidi paremaks läks, aga korralikku minekut ikka polnud selline tunne oli, et turbo ei tee täisvõimsusel tööd. UM-st öeldi, et kõige hullemal juhul on pihustid läbi, aga täpsemalt ei oska enne diagnostikat midagi öelda. panin aja, ootasin kuu aega ja läks õnneks. läbi oli olnud mingisugune vaakumivoolik, mis võttis õhku kuskilt vahele. küsisin, et mis voolik täpsemalt, aga ei osanud tellimuse vastuvõtja midagi täpsemalt öelda. kokku läks see maksma ~1700.- ja 3h. peale seda sai juba maanteel korralikult möödasõite teha :)
See võis olla EGR klapi külge minev vaakumi voolik. Minu autol oli see meelega lahti ühendatud, et varjata katkist väljuvate gaaside, mis lastakse sisselaskesse tagasi, vahejahutit.
Kasutaja avatar
ainer
Huviline
Postitusi: 205
Liitunud: 12.09.2007 12:57 03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ainer »

peale UM-i käiku sai ülevaatusel ka käidud ja heitgaasid olid kõik normide piires, isegi madalamad.
Neno
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 19.11.2007 00:16 54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Neno »

Nüüdseks auto korras.

Auto käis vahepeal ka UM-is diagnostis, aga sealt probleemile vastust ei saanud.
Niipalju oli abiks et õhulugeja oli korras.
Ei tahtnud ka niisama hakata juppe vahetama ning otsisin abi välismaistest foorumitest ja sealt mõningast asjalikku infot leidsin.

Probleemi põhjus peitus sisselaskekollektoris, mis nimelt oli suht umbe läinud.
Sellel autol on peal ka egr klapp, mis laseb heitgaase sisselaskesse.
Sisselaskekollektoril on kaks erineva pikkusega runnerit silindri kohta.
Ja lühematel runneritel sees liblikad.
Terve kollektor oli seest väga paksu paakunud tahmaga kaetud, kõige paksema kihiga olidki kaetud need samad runnerid ja liblikad.
Käega liigutades need nüüd väga takistatult ei liikunudki, aga runnerid ise olid tänu tahmale väga väikseks jäänud.
Ehk võib öelda et õhk ei mahtunud sealt enam piisavalt läbi.

Kollektorit puhastada oli päris keeruline sest tahm oli kohati lausa kivistunud.
Jätsin üheks ööks selle vahendiga ligunema, ja järgmisel päeval sai pikkade harjadega ja akutrelliga seda nühitud.
Tehase teravad liitmiskohad runneri seintel sai ka maha lihvitud ja ümardatud.
Liblikad käisid tervenisti oma pesadest välja ja puhastatud.
Egr klappi muidugi enam järgi ei ühendanudki, vaakumvoolikule panin pimeda ette.
Pärast asjad ilusti määrdega kokku tagasi ja auto peale.

Ja oh imet, kõik toimetab nagu peab.
Astub igast asendist ilma viivituseta.
virtuality
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 26.05.2008 21:35 11

kah

Postitus Postitas virtuality »

Samalaadne mure 320d hakkab peale 15 min sõitu jokutama ja üle 80km/ ei lähe ja linnasõidul suht vaevaliselt..
Seda siis alates täna hommikust ja nüüd õhtul sama.
Eelnevalt meenub üks samalaadne juhus mõned nädalad tagasi.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

oli mul samane mure, ei läinud pöördesse, diagnoos: kütus oli kehvake.......pärast seda siis veel mingi turbo lõdvik oli vigane.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

chulo kirjutas:Õhulugeja viga peks ju näitama mootori diagnostika tuluke/märk? Või ma eksin?
Täiesti vale arusaam...ei viska mingit mootori tuld põlema - läbi kogetud kahe erineva BMW-ga.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

egr tuleb tagasi ühendada. muidu süsteem normaalselt ei tööta. um-i mees ilmselt ei viitsinud kõike teste läbi teha. sellel autol on neid võimalik mitu teha ja sealt oleks õhukoguse erinevus välja lüüa. väga võimalik, et poleks ise kah selle peale mitte tulnud ( et kolle umbes)
Viimati muutis patrik, 05.08.2008 19:18 54, muudetud 1 kord kokku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

Et õhulugejaga mootoritule põlema viskaks, peab see vist olema siis täiesti katkestuses või mitte nn vastama ajule.
Õhulugeja hakkab üldjuhul valetama ja sellest tulenevalt käitub siis ka mootor. Kuna aju ei registreeri neid andmeid veaks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Vasta