1. leht 1-st

E30 ix-le sobiv mootor

Postitatud: 21.11.2007 22:30 05
Postitas E30ix
kuna hetkel seisab ees valik mootori kapremondi või uue (ja võimsama) soetamise vahel siis võiksite pakkuda ideid mida sinna vahele kõige lihtsam/ mõttekam paigaldada oleks. Põhikriteeriumiks oleks võimalikult vähe kinnituste ümbertegemist ja nelikveo säilimine

Postitatud: 21.11.2007 22:54 00
Postitas hotwing
Küsimus: kui arvestada, et 2,5i on kõige võimsam mootor E30 peal (M20 tüübist), siis järelikult mõtled teise mootoritüübi vastu välja vahetada. Kuidas lahendad selle, et esimene pooltelg karteripõhjast läbi läheb?
OK, 525ix (M50) on samamoodi, aga ma ei usu et sul õnnestub seda koos esiveoga sinna ümber panna.

Postitatud: 21.11.2007 22:59 40
Postitas raimo_r
hotwing kirjutas:Küsimus: kui arvestada, et 2,5i on kõige võimsam mootor E30 peal (M20 tüübist), siis järelikult mõtled teise mootoritüübi vastu välja vahetada. Kuidas lahendad selle, et esimene pooltelg karteripõhjast läbi läheb?
OK, 525ix (M50) on samamoodi, aga ma ei usu et sul õnnestub seda koos esiveoga sinna ümber panna.
annab küll :)

aga M50 panek on päris suur ettevõtmine ning vaba ruum kapoti all muutub olematuks. lae see m20 parem üle.

Postitatud: 21.11.2007 23:16 49
Postitas E30ix
raimo_r kirjutas:
hotwing kirjutas:Küsimus: kui arvestada, et 2,5i on kõige võimsam mootor E30 peal (M20 tüübist), siis järelikult mõtled teise mootoritüübi vastu välja vahetada. Kuidas lahendad selle, et esimene pooltelg karteripõhjast läbi läheb?
OK, 525ix (M50) on samamoodi, aga ma ei usu et sul õnnestub seda koos esiveoga sinna ümber panna.
annab küll :)

aga M50 panek on päris suur ettevõtmine ning vaba ruum kapoti all muutub olematuks. lae see m20 parem üle.
kui midagi muud sinna vahele sobitada võimalik pole, siis seda teed ma ilmselt lähengi.

Postitatud: 22.11.2007 09:29 39
Postitas patrik
eestis on üks ülelaetud m30 mootoriga ix

Postitatud: 22.11.2007 09:36 36
Postitas priitv8
Palju vahekastil momenditaluvuse ressurssi on?