E36 320i automaat, käigud käivad külmalt raskelt
E36 320i automaat, käigud käivad külmalt raskelt
tervist,
auto on mul aprillist, probleem ilmnes nüüd, kui külmemad ilmad tulid. kui auto on näiteks öö läbi seisnud, siis kohe pärast käivitamist, kui ära hakkan sõitma, liigub käigukang päris raskelt. mitte nüüd nii, et ei jõuaks tõmmata, aga märgatav vahe on ikka sellega, kui auto soe on.
mis võiks probleem olla? või peabki nii olema?
(nagu näha, ma ise suurem autospets (veel) ei ole)
auto on mul aprillist, probleem ilmnes nüüd, kui külmemad ilmad tulid. kui auto on näiteks öö läbi seisnud, siis kohe pärast käivitamist, kui ära hakkan sõitma, liigub käigukang päris raskelt. mitte nüüd nii, et ei jõuaks tõmmata, aga märgatav vahe on ikka sellega, kui auto soe on.
mis võiks probleem olla? või peabki nii olema?
(nagu näha, ma ise suurem autospets (veel) ei ole)
hmm, millest see remont sõltub? on see millegi katki olemise sümptom siis?hollow kirjutas:vaheta käigukastis õli ära... aga valmistu selleks, et pead kastile veel remonti laskma teha
--
lisan veel juurde, et auto on 97 a, ja km näitab 180 000
ja probleem kaob kuskil 5-10 min pärast mootori käivitamist.
selle auto läbisõit korruta kolmega... seega selle käigukasti eluaegset õli on kasutatud 2x eluaeg... seega on kast kulunud ja sodi täis... kui veab ja see sodi tuleb õliga välja, siis võib juhtuda, et uue õliga hakkab asi tööle aga liiga hästi ja siis jääb tunne, et sidur libiseb... halvemal juhul jääb sodi sisse ja ummistab ära kõik kanalid ja kast ei hakka yldse tööle.
aga jah alla 300 tuhande kui sa usud et see auto on sõitnud, siis oled küll puhta lihtsameelne... ja see bmw automaatkasti eluaegne tähendab umbes 120-150000km
aga jah alla 300 tuhande kui sa usud et see auto on sõitnud, siis oled küll puhta lihtsameelne... ja see bmw automaatkasti eluaegne tähendab umbes 120-150000km
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kasti õlivahetus koos tihendiga oli mul 1500.-ivokund kirjutas:päris kehvasti vist lood sel juhul.. kas see on selline probleem, mis ootamist ei kannata või saan mõni kuu raha koguda veel?
mis summaga arvestama peaks üldse, ega see odav lõbu vist pole?
kui hing jääb närima. Lase 1000 km pärast uuesti õli ära vahetada.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
ei tea miks hollow iga teise teema juures mõttetut mula peab ajama.... Käigukangi käibki väheke raskemalt, kuna õli on külm ja selle tõttu ka veidi paksem. Samamoodi ka manuaali puhul muide. Kõikide eelnevate autodega sama nähtus esinenud, ning käigukasti remonti pole küll ükski neist vajanud. Kui veerandtunnise sõidujärel käib kang jälle kergemalt, siis mina küll ei muretseks. Iseasi kui mingeid muid anomaaliaid samaaegselt ei esine....
bemar, bemar, über alles!
Selge.
Oskab keegi äkki soovitada kohta, kus asi võimalikult korralikult ära tehakse? UM?
Ja äkki keegi oskab vastata ka,
2. palju see "worst case scenario" võiks maksma minna, kui tuleb käigukasti remont teha? kogemusi kellelgi? juhtub seda tihti?
3. õli äkki soovitada?
4. ja kas on vahet, kui asjaga mõni kuu oodata?
tänud
Oskab keegi äkki soovitada kohta, kus asi võimalikult korralikult ära tehakse? UM?
Ja äkki keegi oskab vastata ka,
2. palju see "worst case scenario" võiks maksma minna, kui tuleb käigukasti remont teha? kogemusi kellelgi? juhtub seda tihti?
3. õli äkki soovitada?
4. ja kas on vahet, kui asjaga mõni kuu oodata?
tänud
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kasutaja valdek vahetas minul õli ära. Vbla vana õli on lihtsalt metalli puru täis ja vana ka kindlasti. Odavaim lahendus oleks kindlasti õlivahetus ja siis edasi vaadata seda asja.ivokund kirjutas:Selge.
Oskab keegi äkki soovitada kohta, kus asi võimalikult korralikult ära tehakse? UM?
Ja äkki keegi oskab vastata ka,
2. palju see "worst case scenario" võiks maksma minna, kui tuleb käigukasti remont teha? kogemusi kellelgi? juhtub seda tihti?
3. õli äkki soovitada?
4. ja kas on vahet, kui asjaga mõni kuu oodata?
tänud
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
hoolimata sellest, et kast tõõtab sama hästi kui uuski, sel juhul peaksid poole foorumlased oma käigukastid emexisse viima sinu soovituse peale.diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Alustada tuleks juba eelpool mainitud versioonist. Mis osutub ka 99% tõeks.diislijoodik kirjutas:Õlivahetus ei puhu pilli kasti hoova liikumise kerguse juures. Tõenäoliselt on kasti tross vaja vahetada. Nagu ikka, tegelik selgus saabub asja uurides
Kliendi usk ja lootus surevad koos kastiga. Uus lootussäde süttib töökoda süüdistades.diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
Millest see "puru" sinna tekkis?losto kirjutas:hoolimata sellest, et kast tõõtab sama hästi kui uuski, sel juhul peaksid poole foorumlased oma käigukastid emexisse viima sinu soovituse peale.diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
minu esimesel autol Nissan primeral oli automaat käigukast. Sellele vahetasin ise õli ära. Siis vanas õlis oli näha metallipuru tükke. Samas tunda ei olnud et käiguvahetust. Panin uue õli sisse ja käiguvahetus läks paremaks. Auto läbisõit oli sellel hetkel 353 000 km. Seega minu arvamus on , et seni kuni mingit märgatavat probleemi ei tekki, seni pole mõtet torkida.Valdek kirjutas:Millest see "puru" sinna tekkis?losto kirjutas:hoolimata sellest, et kast tõõtab sama hästi kui uuski, sel juhul peaksid poole foorumlased oma käigukastid emexisse viima sinu soovituse peale.diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
Täiendavalt. Nissaniga sai sõidetud vägagi karmilt. Pidevalt sai lastud piirajasse ja kiiret sõitu harrastatud. Kuni auto müügini ei juhtunud kastiga midagi.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
diislijoodik kirjutas:Mõnel vahest veab, kuid antud erand ei kinnita reeglit. Miskipärast ei tule kellelgi eriti pähe mootorit õlivahetuse teel remontida (kui, siis vaid hüdrotõukurite vea puhul- kuid ka selle juures jõutakse varem või hiljem ikkagi remondini).minu esimesel autol Nissan primeral oli automaat käigukast. Sellele vahetasin ise õli ära. Siis vanas õlis oli näha metallipuru tükke. Samas tunda ei olnud et käiguvahetust. Panin uue õli sisse ja käiguvahetus läks paremaks. Auto läbisõit oli sellel hetkel 353 000 km. Seega minu arvamus on , et seni kuni mingit märgatavat probleemi ei tekki, seni pole mõtet torkida.
ära torgi seni kui töötab, muidu vanema auto puhulvõid kogu auto välja vahetada minul on ka külmalt imelik aga see kaob mõne hetke möödudes ja ei sabista selle pärast, kui lendab laiali siis lennaku- õli on muidugi vahetatud.
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
üle 15 aasta vana auto... tõenäoliselt õli vahetamata kuna bmw esindus ei näe ette seda...guido500 kirjutas:ei tea miks hollow iga teise teema juures mõttetut mula peab ajama.... Käigukangi käibki väheke raskemalt, kuna õli on külm ja selle tõttu ka veidi paksem. Samamoodi ka manuaali puhul muide. Kõikide eelnevate autodega sama nähtus esinenud, ning käigukasti remonti pole küll ükski neist vajanud. Kui veerandtunnise sõidujärel käib kang jälle kergemalt, siis mina küll ei muretseks. Iseasi kui mingeid muid anomaaliaid samaaegselt ei esine....
oled sa -30 kraadiga kasutanud mõnda uut autot automaat kastiga... või manualiga? ei tea mul 99 aasta vectra praegu... kylmaga käivad käigud samamoodi nagu soojaga... naisel 99 aasta almera... samuti käigud käivad kergelt... ennem oli 1991 aasta bmw sellel käisid käigud talvel raskelt... õlivahetus ka käigud käisid nagu kulda. Ma võtan sõna selle kohapealt millega ise olen kokku puutunud.. kui sulle ei meldi, siis võid ju delfi naistelehte edasi lugeda
õige jutt... aga remontida pidi andma seda väga vabalt... sai räägitud sellel teemal kodanik KT'ga... seal pidi olema 4-5 konkreetset asja mis otsad annab ja millest seda metalli puru tulema hakkab... need vidinad välja vahetada, kast pulkadeks võtta ja koralikult ära puhastada ja saab kastist asjadiislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).