E36 320i automaat, käigud käivad külmalt raskelt

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ivokund
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 31.07.2007 09:51 41

E36 320i automaat, käigud käivad külmalt raskelt

Postitus Postitas ivokund »

tervist,

auto on mul aprillist, probleem ilmnes nüüd, kui külmemad ilmad tulid. kui auto on näiteks öö läbi seisnud, siis kohe pärast käivitamist, kui ära hakkan sõitma, liigub käigukang päris raskelt. mitte nüüd nii, et ei jõuaks tõmmata, aga märgatav vahe on ikka sellega, kui auto soe on.

mis võiks probleem olla? või peabki nii olema? :D
(nagu näha, ma ise suurem autospets (veel) ei ole) :)
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

vaheta käigukastis õli ära... aga valmistu selleks, et pead kastile veel remonti laskma teha
ivokund
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 31.07.2007 09:51 41

Postitus Postitas ivokund »

hollow kirjutas:vaheta käigukastis õli ära... aga valmistu selleks, et pead kastile veel remonti laskma teha
hmm, millest see remont sõltub? on see millegi katki olemise sümptom siis?

--
lisan veel juurde, et auto on 97 a, ja km näitab 180 000
ja probleem kaob kuskil 5-10 min pärast mootori käivitamist.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

selle auto läbisõit korruta kolmega... seega selle käigukasti eluaegset õli on kasutatud 2x eluaeg... seega on kast kulunud ja sodi täis... kui veab ja see sodi tuleb õliga välja, siis võib juhtuda, et uue õliga hakkab asi tööle aga liiga hästi ja siis jääb tunne, et sidur libiseb... halvemal juhul jääb sodi sisse ja ummistab ära kõik kanalid ja kast ei hakka yldse tööle.

aga jah alla 300 tuhande kui sa usud et see auto on sõitnud, siis oled küll puhta lihtsameelne... ja see bmw automaatkasti eluaegne tähendab umbes 120-150000km
ivokund
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 31.07.2007 09:51 41

Postitus Postitas ivokund »

päris kehvasti vist lood sel juhul.. kas see on selline probleem, mis ootamist ei kannata või saan mõni kuu raha koguda veel? :)
mis summaga arvestama peaks üldse, ega see odav lõbu vist pole?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

ivokund kirjutas:päris kehvasti vist lood sel juhul.. kas see on selline probleem, mis ootamist ei kannata või saan mõni kuu raha koguda veel? :)
mis summaga arvestama peaks üldse, ega see odav lõbu vist pole?
kasti õlivahetus koos tihendiga oli mul 1500.-
kui hing jääb närima. Lase 1000 km pärast uuesti õli ära vahetada.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
guido500
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 24.03.2006 16:18 30

Postitus Postitas guido500 »

ei tea miks hollow iga teise teema juures mõttetut mula peab ajama.... Käigukangi käibki väheke raskemalt, kuna õli on külm ja selle tõttu ka veidi paksem. Samamoodi ka manuaali puhul muide. Kõikide eelnevate autodega sama nähtus esinenud, ning käigukasti remonti pole küll ükski neist vajanud. Kui veerandtunnise sõidujärel käib kang jälle kergemalt, siis mina küll ei muretseks. Iseasi kui mingeid muid anomaaliaid samaaegselt ei esine....
bemar, bemar, über alles! :)
ivokund
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 31.07.2007 09:51 41

Postitus Postitas ivokund »

Selge.
Oskab keegi äkki soovitada kohta, kus asi võimalikult korralikult ära tehakse? UM?

Ja äkki keegi oskab vastata ka,
2. palju see "worst case scenario" võiks maksma minna, kui tuleb käigukasti remont teha? kogemusi kellelgi? juhtub seda tihti?
3. õli äkki soovitada?
4. ja kas on vahet, kui asjaga mõni kuu oodata?


tänud :)
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

ivokund kirjutas:Selge.
Oskab keegi äkki soovitada kohta, kus asi võimalikult korralikult ära tehakse? UM?

Ja äkki keegi oskab vastata ka,
2. palju see "worst case scenario" võiks maksma minna, kui tuleb käigukasti remont teha? kogemusi kellelgi? juhtub seda tihti?
3. õli äkki soovitada?
4. ja kas on vahet, kui asjaga mõni kuu oodata?


tänud :)
Kasutaja valdek vahetas minul õli ära. Vbla vana õli on lihtsalt metalli puru täis ja vana ka kindlasti. Odavaim lahendus oleks kindlasti õlivahetus ja siis edasi vaadata seda asja.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
hoolimata sellest, et kast tõõtab sama hästi kui uuski, sel juhul peaksid poole foorumlased oma käigukastid emexisse viima sinu soovituse peale.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

diislijoodik kirjutas:Õlivahetus ei puhu pilli kasti hoova liikumise kerguse juures. Tõenäoliselt on kasti tross vaja vahetada. Nagu ikka, tegelik selgus saabub asja uurides
Alustada tuleks juba eelpool mainitud versioonist. Mis osutub ka 99% tõeks.
diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
Kliendi usk ja lootus surevad koos kastiga. Uus lootussäde süttib töökoda süüdistades.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

losto kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
hoolimata sellest, et kast tõõtab sama hästi kui uuski, sel juhul peaksid poole foorumlased oma käigukastid emexisse viima sinu soovituse peale.
Millest see "puru" sinna tekkis?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

Valdek kirjutas:
losto kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
hoolimata sellest, et kast tõõtab sama hästi kui uuski, sel juhul peaksid poole foorumlased oma käigukastid emexisse viima sinu soovituse peale.
Millest see "puru" sinna tekkis?
minu esimesel autol Nissan primeral oli automaat käigukast. Sellele vahetasin ise õli ära. Siis vanas õlis oli näha metallipuru tükke. Samas tunda ei olnud et käiguvahetust. Panin uue õli sisse ja käiguvahetus läks paremaks. Auto läbisõit oli sellel hetkel 353 000 km. Seega minu arvamus on , et seni kuni mingit märgatavat probleemi ei tekki, seni pole mõtet torkida.
Täiendavalt. Nissaniga sai sõidetud vägagi karmilt. Pidevalt sai lastud piirajasse ja kiiret sõitu harrastatud. Kuni auto müügini ei juhtunud kastiga midagi.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

diislijoodik kirjutas:
minu esimesel autol Nissan primeral oli automaat käigukast. Sellele vahetasin ise õli ära. Siis vanas õlis oli näha metallipuru tükke. Samas tunda ei olnud et käiguvahetust. Panin uue õli sisse ja käiguvahetus läks paremaks. Auto läbisõit oli sellel hetkel 353 000 km. Seega minu arvamus on , et seni kuni mingit märgatavat probleemi ei tekki, seni pole mõtet torkida.
Mõnel vahest veab, kuid antud erand ei kinnita reeglit. Miskipärast ei tule kellelgi eriti pähe mootorit õlivahetuse teel remontida (kui, siis vaid hüdrotõukurite vea puhul- kuid ka selle juures jõutakse varem või hiljem ikkagi remondini).

ära torgi seni kui töötab, muidu vanema auto puhulvõid kogu auto välja vahetada :? minul on ka külmalt imelik aga see kaob mõne hetke möödudes ja ei sabista selle pärast, kui lendab laiali siis lennaku- õli on muidugi vahetatud.
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

guido500 kirjutas:ei tea miks hollow iga teise teema juures mõttetut mula peab ajama.... Käigukangi käibki väheke raskemalt, kuna õli on külm ja selle tõttu ka veidi paksem. Samamoodi ka manuaali puhul muide. Kõikide eelnevate autodega sama nähtus esinenud, ning käigukasti remonti pole küll ükski neist vajanud. Kui veerandtunnise sõidujärel käib kang jälle kergemalt, siis mina küll ei muretseks. Iseasi kui mingeid muid anomaaliaid samaaegselt ei esine....
üle 15 aasta vana auto... tõenäoliselt õli vahetamata kuna bmw esindus ei näe ette seda...

oled sa -30 kraadiga kasutanud mõnda uut autot automaat kastiga... või manualiga? ei tea mul 99 aasta vectra praegu... kylmaga käivad käigud samamoodi nagu soojaga... naisel 99 aasta almera... samuti käigud käivad kergelt... ennem oli 1991 aasta bmw sellel käisid käigud talvel raskelt... õlivahetus ka käigud käisid nagu kulda. Ma võtan sõna selle kohapealt millega ise olen kokku puutunud.. kui sulle ei meldi, siis võid ju delfi naistelehte edasi lugeda
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
õige jutt... aga remontida pidi andma seda väga vabalt... sai räägitud sellel teemal kodanik KT'ga... seal pidi olema 4-5 konkreetset asja mis otsad annab ja millest seda metalli puru tulema hakkab... need vidinad välja vahetada, kast pulkadeks võtta ja koralikult ära puhastada ja saab kastist asja
ivokund
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 31.07.2007 09:51 41

Postitus Postitas ivokund »

oskate soovitada kedagi head, kes õlivahetuse ja vajadusel korraliku remondi ära teeks? UM äkki liiga kirves?
Vasta