1. leht 1-st

E36 compactide mootorid

Postitatud: 11.12.2007 19:10 27
Postitas 2Fast
Tere, oskab keegi ehk compactide mootoreid võrrelda? Huvitaks kütusekulu, vastupidavus jne. Nagu ma aru saan oli sellel mudelil kolme bensu mootorit?
1,6 ; 1,8 ja 1,9..diisel compacti pole nagu müügis näinud :roll:
On need mootorid rihmaga või ketiga?
Mahub selle masina juhi kohale üldse 195cm mees? :lol:

Postitatud: 11.12.2007 19:21 43
Postitas Meelis
316i 75kw
188 km/h
0-100 km/h 12,3 s
10,8 l/100km (linn)
5,9 l/100km (mnt)
7,7 l/100km (keskmine)

318ti 103kw
209 km/h
0-100 km/h 9,9 s
11,3 l/100km (linn)
5,9 l/100km (mnt)
7,9 l/100km (keskmine)

323ti 125kw
230 km/h
0-100 km/h 7,8 s
13,2 l/100km (linn)
6,9 l/100km (mnt)
9,3 l/100km (keskmine)

318tds 66kw
175 km/h
0-100 km/h 13,9 s
8,6 l/100km (linn)
5,0 l/100km (mnt)
6,4 l/100km (keskmine)

Vist kõik need ketiga?

Andmed: autoweek.nl

Postitatud: 12.12.2007 08:01 00
Postitas olev.k
Oman Bmw Compact 316 95a ja kui ma ei eksi siis alates 93a peaksid olema E36 kettmootoritega vöin ka eksida :roll: .Mina olen 1,80cm ja probleemi pole mahtuvusega aga noh selles ma küll kindel pole kas minu taga istuvinimene end mugavalt tunneb,a noh oluline et juht end mugavalt tunneb :D .Olen omanud autot 1 kuu ja seni ainult kiidusõnu!

Postitatud: 12.12.2007 22:10 24
Postitas sombreero
mul on compact umbes 2 aastat olnud 318 ti nimelt ja ei oska ühtegi halba sõna üelda.. 7 inimest isegi korraga saadud sõidutatud :P aga tagaistmele 3 normaalset mõõtu inimest ei ole probleem paigutada ja minek on okei ja juhuitavus hea... igati bro värk.

Postitatud: 13.12.2007 18:45 05
Postitas M.
Oman 323ti märgistust kandvat masinat ja võin öelda, et linnasõidul tõesti 11-12l kekmiselt kulub. 1.95 kohta ei oska öelda, kuna endale on kasvu vähem antud, kuid 1.90 ja 140 kilo mahtus ennast mugavalt juhikohale opereerima. Kui vähegi pikemaid või suuremaid asju tassida, siis on ka kerekuju igati praktilisem.

Postitatud: 17.12.2007 11:55 23
Postitas E36 318 ti
318 ti siis, ise 203 cm pikk, pole probleemi ruumipuudusega, kui siis ainult inimesel kes mu taga istub...aga sellise pisikese punni kohta ,..mida enamat tahta...võrdluseks, et audi a4..ei mahu küll kuidagi rooli taha ära:)

Postitatud: 23.12.2007 13:21 32
Postitas 2Fast
8l/100km on täiesti võimalik normaalse sõidu korral 318 ti keskmiseks saada?

Postitatud: 29.12.2007 19:30 22
Postitas sass16
Compacto kirjutas:8l/100km on täiesti võimalik normaalse sõidu korral 318 ti keskmiseks saada?
On jah võimalik, oleneb kui raske su jalg on ja kuipalju sa ökonoomitad. 318TI-ga on see paganama raske (enda kogemused). :lol:

Postitatud: 31.12.2007 00:45 43
Postitas 2Fast
sass16 kirjutas:
Compacto kirjutas:8l/100km on täiesti võimalik normaalse sõidu korral 318 ti keskmiseks saada?
On jah võimalik, oleneb kui raske su jalg on ja kuipalju sa ökonoomitad. 318TI-ga on see paganama raske (enda kogemused). :lol:
Miks siis raske, jalg kipub raskeks minema?:D

Postitatud: 01.01.2008 00:42 47
Postitas sass16
Compacto kirjutas:
sass16 kirjutas:
Compacto kirjutas:8l/100km on täiesti võimalik normaalse sõidu korral 318 ti keskmiseks saada?
On jah võimalik, oleneb kui raske su jalg on ja kuipalju sa ökonoomitad. 318TI-ga on see paganama raske (enda kogemused). :lol:
Miks siis raske, jalg kipub raskeks minema?:D
Mul on praegu natukene teise margi auto ja diisel, sellega võrreldes on elukaaslase Compaq 318TI vägagi kiire ja sportlik. See jalg kipub olema vägagi raske kahjuks. 103KW mootor on väikese kerele vägagi sobiv.

Postitatud: 29.01.2008 20:09 14
Postitas 2Fast
Mida arvata sellest 1,9 77 kw mootorist? On kellelgi sellega kokkupuuteid olnud? Huvitav et seda on peal masinatel mis kannavad nii 318 tähistust kui ka 316te. Ja mida tähendab ti?

Postitatud: 29.01.2008 20:47 08
Postitas Meelis
ti on sama tähis, mis sedaanil/kupeel on is

see 77kw 1.9 on vist uuema tüübi mootor, mis peal e46-l.

Tuttava e46 77kw võttis küll rohkem kütust kui minu 1.8 103kw. Ja kujutan ette, et minek on halvem.

Postitatud: 29.01.2008 20:48 35
Postitas Fred
Compacto kirjutas:Mida arvata sellest 1,9 77 kw mootorist? On kellelgi sellega kokkupuuteid olnud? Huvitav et seda on peal masinatel mis kannavad nii 318 tähistust kui ka 316te. Ja mida tähendab ti?
1,9 77kw peaks olema M43B16 edasiarendus, millel oli 75kw. Nendel mootoritel on üks nukkvõll ja 8 klappi (OHC). Sellest ajast alates ei vasta mudeli nimed enam täpselt mootorite töömahtudele nagu varem. Igatahes M42 edasiarendus on M44, millel on 103kw ja 5 njuutonit rohkem kui M42-l ning töömahtu on ka hästi tiba tõstetud, lisaks 2 nukkvõlli ja 16 klappi (DOHC). Need M42/M44 mootorid, mis on kupeede peal (vähesel määral ka sedaanid), kannavad nimetust 318iS ning ülejäänud M42/M44, mis on kompaktide peal, kannavad nime 318ti. Igaljuhul soovitaks ti/iS varianti, kuna võimsuse vahe on täitsa tuntav.

Kõik eelnimetatud mootorid on ketiga ja suhteliselt vastupidavad, kui teha korralised hooldused õigel ajal.

EDIT: Meelis jõudis ette :P

EDIT2: BMW mootorite, ajaloo ning keretüüpide kohta saab infot Wikist.

Postitatud: 30.01.2008 21:21 32
Postitas 2Fast
Kumb masin on ökonoomsem kas üks 318ti või selline masin
Muidu oleks e36te ikka tüki maad odavam ülal pidada?

Postitatud: 30.01.2008 21:35 07
Postitas Fred
Eks see kulu jääb enamvähem samasse kanti (kompakt vast tiba vähem, sest kere on kergem), aga võimsam mootor (103 kw) veab keret ikkagi kergemini edasi, põmst täiesti samadel tingimustel oleks tal ressurssi ka rohkem. Kompakti puhul ma lihtsalt ei suuda selle tagaotsaga ära harjuda. :P

E36 kindlasti odavam üleval pidada, enamus juppe leiab siitsamast foorumist. Mina olen nii mõelnud, et parem viimaste aastate täislisadega E36, kui algusaastate plank E46.