1. leht 1-st

Postitatud: 12.12.2007 21:37 49
Postitas Valdek
6tk korraga vahetusse
NGK
220.- tk letis
KGK/Autoekspert

Muude käkkide peale pole mõtet raha raisata...Boschi toodetes olen ka korduvalt pettunud ja enam ei kasuta ega soovita.

Postitatud: 13.12.2007 06:42 40
Postitas patrik
kui igapäevaselt sellega tegeled..
alguses jätad mingeid poolpiduseid juppe alles, siis need kuhjuvad, vahepeal viskad minema. pärast loobid juba kõik prügikasti

Postitatud: 13.12.2007 10:03 21
Postitas raitR
kuidas muidu 3.0d ligipääs küünaldele on ka? kas peab palju lammutama, et ligipääseda?

Postitatud: 13.12.2007 11:04 43
Postitas Valdek
patrik kirjutas:kui igapäevaselt sellega tegeled..
alguses jätad mingeid poolpiduseid juppe alles, siis need kuhjuvad, vahepeal viskad minema. pärast loobid juba kõik prügikasti
Käib selline kampaania mul töökojas jah juba mitmendat nädalat...enam ei jõua ja ei soovi koguda, et äkki kunagi läheb kellelgi vaja...
diislijoodik kirjutas:Sul on siis järelikult palju väljakeeratud ja korras küünlaid vedelemas? ;)
kusjuures vaatasin, et üks peotäis M57 küünlaid täiesti veel eksisteeris ära viskamata kujul...

Postitatud: 13.12.2007 21:40 55
Postitas kapa
raitR kirjutas:kuidas muidu 3.0d ligipääs küünaldele on ka? kas peab palju lammutama, et ligipääseda?
Sisselaskekollektor maha.

Re: E46 330d (M57) hõõgküünlad

Postitatud: 28.12.2012 17:03 47
Postitas tymm
kas e36 tdsil võib neid ükshaaval ka vahetada?

Re: E46 330d (M57) hõõgküünlad

Postitatud: 28.12.2012 17:35 19
Postitas Edson520
tymm kirjutas:kas e36 tdsil võib neid ükshaaval ka vahetada?
võib küll kuid see on mõttetu, kõik 6 tk vahetad ja unustad kauaks ajaks sellest probleemist

Re: E46 330d (M57) hõõgküünlad

Postitatud: 03.01.2013 20:44 49
Postitas tymm
normaalne kepp oli ikka vahetada 1. silindri küünalt :) aga kas sellest küttekulu ka olenes kui üks ei töötanud? ja osadel silindritel olid klapid veidi lahti, keskmistel kinni? (päris viimast ei näinud)