e46 pöörded kõiguvad?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

e46 pöörded kõiguvad?

Postitus Postitas thend »

Probleem siis selles, et kohapeal olles, kui käima panna masin külmalt, siis pöörded kõiguvad. kakub korraks alla 500 ja siis kohe miskit 900 ja nii paarkorda. Natukene sõites on asi ikka sama, kuid kui kauem sõita siis ais kaob.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

mul alguses tööle pannes hoiab üks pool minutit või tiba rohkem 1000pöörde juures siis langetab vaikselt 600-700 peale...

oma loogikat kasutades ajab mootor end soojaks alguses kõrgemate pööretega? :roll:
On the 8th day, God created boost.
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

sellest saan isegi aru, kuid ta kukub kiirelt alla 500 ja siis kohe 900 peale ja nii mitu korda järjest, nagu hakkaks välja surema, kuid samas kohe kakub pöörded üles tagasi.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
Tarmo_K
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 02.08.2006 11:57 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo_K »

Nukaandurid, lambdad...selline arvamine, nagu ma aru saanud, suht huupi panek. Lihtsam on diagnostikasse minna. Mul kõigub ka vahest külma mootoriga, sooja mootoriga ei taha käivituda vahest ja jõudu siis ka pole...sisselaske nukaandur peetis. Diagnostika näitas kohe ära.
Endine BMW omanik
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

ega ei oska öelda, kas seda ka need Carsoft asjad mida siin pakutakse müüa ära näitavad?
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
Tarmo_K
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 02.08.2006 11:57 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo_K »

Pole aimugi, uuri mõne diagnostiku käest või selle käest, kes müüb.
Endine BMW omanik
Kasutaja avatar
andresv
Huviline
Postitusi: 247
Liitunud: 30.06.2004 15:01 23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas andresv »

Veakoode carsoft näitab, kuid nagu Priit siin ühes teemas väitis, neid veatekste mis koodide taga on, neid ei saa usaldada ning osadel koodidel puudub üldse tekst.
Kogemused siis E46 328 veakoodide lugemisel, ei mina ega auto omanik palju targemaks ei saanud.
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

no selge. Hetkel siis kirja pandud 24 punkti testile :) eks siis kaeme mis puust masin on :)
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
zaruljom
Huviline
Postitusi: 621
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

kas test tehtud? mul oli sama jama eelmine aasta ja diagnostika näitas nuka anduri viga. kui see vahetati, siis enam ei teinud seda. samas seda 100% väita ei saa, et selles viga oli, sest kui see mul ära vahetati, siis läksid ilmad ka kohe soojemaks ja probleem kadus. seeaasta aga kordus see kõik jälle ja seoses alanud nädala külmalainega probleem ainult süvenes ja ühekorra isegi suri välja. pean ka uuesti diagnostikasse minema. minul see probleem tekib siis, kui termomeetri näit on sinise ala poole peal. kui seier juba üle termomeetri sinise ala läheb, siis probleem kaob.

Ei teagi nüüd, kas siis jälle nuka andur või midagi muud. Igatahes tean, et just täpselt selline probleem on paljudel olnud. kuid konkreetset diagnoosi polegi asjale saanud võibolla mitme asja kokkulangemine vms. :)

Autoks siis e46 328 1998
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

ei 24p. test seda välja ei näitanud, et miskit viga. soovitati ainult küünlad ära vahetada, mida ma ka tegin ja asi jäi nagu järgi, ei kõigu enam. Kuid 1 kord korraks kõikus ja siis jälle oli ok.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
zaruljom
Huviline
Postitusi: 621
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

tegin siis täna hommikul väikse kaadri. mul oli just inspection2 ja küünlad vahetati ära. vaadates tundub päris jube see asi :) Algul on vähe, siis intervall suureneb ja kui mootor soe siis jääb järgi. Külma oli -7 väljas. Soojade ilmadega ei ole selilst asja. Aga ega siin vist silmaga aru saa :P tuleb aeg kirja panna diagnostikasse.
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

Minul tegi sama jama, kuid peale seda, kui küünlad said vahetatud jama ka kadus. Vahest viskab korraks kusagile natuke ja siis jälle vait tükiks ajaks.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

eile õhtul seoses kahe samasuguse veaga auto diagnostikale istusin googles:

http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/7494631-2.html
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

seega siis lisaks tavalisele diagnostikale teen edaspidi ka vanose testi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

zaruljom kirjutas:kas test tehtud? mul oli sama jama eelmine aasta ja diagnostika näitas nuka anduri viga. kui see vahetati, siis enam ei teinud seda. samas seda 100% väita ei saa, et selles viga oli, sest kui see mul ära vahetati, siis läksid ilmad ka kohe soojemaks ja probleem kadus. seeaasta aga kordus see kõik jälle ja seoses alanud nädala külmalainega probleem ainult süvenes ja ühekorra isegi suri välja. pean ka uuesti diagnostikasse minema. minul see probleem tekib siis, kui termomeetri näit on sinise ala poole peal. kui seier juba üle termomeetri sinise ala läheb, siis probleem kaob.

Ei teagi nüüd, kas siis jälle nuka andur või midagi muud. Igatahes tean, et just täpselt selline probleem on paljudel olnud. kuid konkreetset diagnoosi polegi asjale saanud võibolla mitme asja kokkulangemine vms. :)

Autoks siis e46 328 1998
Lugu sama. (e46 328i 1998) Külmalt mootor käib umbes 15sekundit normaalselt siis pöörded langevad korraks ja kõik taastub taas ja nii kordub.
Küünlad olen vahetanud alla aasta tagasi
Carsoftiga nagu jah mainitud oli, võibolla viga ei ole võimalik leida. Igatahes antud programm ütles mootori kohta OK
Isegi truumi juures oli kõik bro eelmine aasta (suvel). Siis käisin lihtsalt kontrollis, kuna auto oli just soetatud ja antud viga ei osanud mainida
Proovin siis selle vanose lahtiühendamise triki ära, et kindel olla.
Viimati muutis siim_s, 08.01.2008 09:16 41, muudetud 1 kord kokku.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
zaruljom
Huviline
Postitusi: 621
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

ma küll ei lugenud lõpuni seda pikka juttu, aga peale testi tegemise ja probleemi konstanteerimise pole midagi peale hakata siis ve?
thend
Huviline
Postitusi: 687
Liitunud: 29.10.2006 23:55 36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas thend »

kas keegi äkki, kelle oli niipalju tahtmist ja ega kogu see jama läbi lugeda võtaks asja kokku ja seletaks ära, mida täpsemalt tegema peab ja kuidas?
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

thend kirjutas:kas keegi äkki, kelle oli niipalju tahtmist ja ega kogu see jama läbi lugeda võtaks asja kokku ja seletaks ära, mida täpsemalt tegema peab ja kuidas?
Kui on tahtmist, on ka aega. Kui ei ole tahtmist teada saada, mis siis üldse siia teema tegid?
--------------
At the end of the engine warm up period (elevated idle rpm) the valve timing is adjusted. Thus it is at this stage of the cold startup cycle when the valve timing is being adjusted that M52TU engines encounter the “vanos problem”.

- Seal replacement consideration
It’s quite intuitive to consider replacing the vanos piston seals as a solution to the vanos malfunction. The problem is also likely resolved by just replacing the inner supporting seals. These inner seals should also be easier to acquire than the Teflon outer seals.
Unfortunately this solution is more complicated than is initially perceived.
...
Pilt

Eelnevalt on aga ka mainitud:

BMW does not provide the vanos pistons or piston seals as a separate part. A new (remanufactured) vanos needs to be purchased to acquire the piston seals. A new vanos costs ~$500. A BMW dealership vanos replacement repair is ~$1,000.
Some owners have had their vanos replaced one winter only to have the “vanos problem” recur the next winter.

The “vanos problem” is practically an epidemic. There are numerous M52TU owners with this ailment. It’s also evident that a routine replacement of the 6-cylinder double vanos piston seals is necessary for the proper function of the vanos.

--------------

Paneb mõtlema. :?
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

mul ka tsipa pöörded kõiguvad, aga mul mingid racing vms küünlad ka (ngk Iridium IX BKR6EIX)
varem, kui karterituulutustihend vana oli, siis kõigutas mürina saatel autot ka, aga peale tihendivahetust jäi lihtsalt väike mürin sisse.
patrik ei leidnud ka mootorist ühtegi viga ning vanost mul pole. küünlajuhtmed on ka mingi aeg vahetatud niiet jääbki üle ainult küünalde peale süü ajada?
samas 2000rpm juures töötab mootor nagu siid. alla selle kõigub väheke. lihtsalt vana mootor siis?:P
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

vull kirjutas:mul ka tsipa pöörded kõiguvad, aga mul mingid racing vms küünlad ka (ngk Iridium IX BKR6EIX)
varem, kui karterituulutustihend vana oli, siis kõigutas mürina saatel autot ka, aga peale tihendivahetust jäi lihtsalt väike mürin sisse.
patrik ei leidnud ka mootorist ühtegi viga ning vanost mul pole. küünlajuhtmed on ka mingi aeg vahetatud niiet jääbki üle ainult küünalde peale süü ajada?
Oleneb kui palju need küünlad sul sõitnud juba on ja palju mootor sõitnud on :). Keera küünlad välja, vaata üle
Kui ikka korralikult küünal enam ei anna sädet siis peaks juba podisema hakkama ja vahele jätma, see on kindlasti rohkem aru saada
Viimati muutis siim_s, 08.01.2008 13:58 13, muudetud 1 kord kokku.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

ise mingi juunikuus ostsin tutikad ja vahetasin vanad bosh-id ära. sõit läks sitaks sujuvaks küll, aga seda ei mäleta, kas vanade küünaldega ka nimodi mürises..
Kasutaja avatar
raul123
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 14.01.2006 21:21 55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas raul123 »

tõenäoline lahendus näib olevat siis vanose mõlema klapi välimise tihendi välja vahetamine. Uusi tihendeid saab aga ainult tutika vanose pealt. Samas esindajad väidavad: "Ring might not be only reason for vanos unit to fail".

Keegi võiks osta umist uue vanose, keegi võiks need O-ringid sealt ära mõõta ja keegi võiks neid O-ringe tootma hakata. Küll siis keegi paika kah paneks
Kasutaja avatar
jürgen
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 12.11.2007 19:02 09
Asukoht: Tallinn, Pärnu, Koluvere

Postitus Postitas jürgen »

Kunagi alfonze kirjutas kuskil vanose teemast ja seal oli selline link kust saab tellida seda tihendite komplekti. http://www.beisansystems.com/products. Igatahes minu autol patrik diagnoosis, et vanos annab veateate ja mina tellisin selle komplekti ära. Praegu ootan kui komplekt kohale jõuab ja siis lasen ära vahetada.
Viimati muutis jürgen, 06.03.2008 17:08 09, muudetud 1 kord kokku.
Pontiac Firebird 5,7 -78
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

ma täpsustaks veel niipalju, et patrik ei teadnud sellest väiksest mürinast midagi, sest mul läks tookord meelest seda mainida talle :P lasin lihtsalt üld-diagnosti südamerahuks teha ja sellega mingeid vigu välja ei tulnud.

et mõni äkki teab niisama öelda, millest see väike mürin aeg-ajalt mootorisse tuleb. üks variant on muidugi küünlad..
samas külma mootoriga, ma vaatasin täna, et ei kõigugi pöörded enam :|
eitea siis :roll:
natukese kõikumise all mõtlesin nii 1-2mm tahhokal
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

jürgen kirjutas:Kunagi alfonze kirjutas kuskil vanose teemast ja seal oli selline link kust saab tellida seda tihendite komplekti. http://http://www.beisansystems.com/products. Igatahes minu autol patrik diagnoosis, et vanos annab veateate ja mina tellisin selle komplekti ära. Praegu ootan kui komplekt kohale jõuab ja siis lasen ära vahetada.
Kasulik link. Sellise lahenduse peale peab täitsa mõtlema.
Vaatasin huvi pärast ka vanose hinda UMis. 11361440142 Müügihind 5671.82.- :roll:
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
zaruljom
Huviline
Postitusi: 621
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

see, et ta külma käes nii käitub. kas siis tegelikult ikkagi on vanos katki ja kui mootor norm temperatuuri saavutab, siis ikkagi on võimsust vähem ja kütusekulu suurem? Pealegi, mis see vanose eluiga siis on antud juhul? Ma pakun, et mingi 50k km. ja kui nüüd UM uus osta, kas siis on arvata, et peatselt see ka pekki läheb?
Kasutaja avatar
jürgen
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 12.11.2007 19:02 09
Asukoht: Tallinn, Pärnu, Koluvere

Postitus Postitas jürgen »

zaruljom kirjutas:see, et ta külma käes nii käitub. kas siis tegelikult ikkagi on vanos katki ja kui mootor norm temperatuuri saavutab, siis ikkagi on võimsust vähem ja kütusekulu suurem? Pealegi, mis see vanose eluiga siis on antud juhul? Ma pakun, et mingi 50k km. ja kui nüüd UM uus osta, kas siis on arvata, et peatselt see ka pekki läheb?
Mine käi diagnostikas ära, siis saad teada kas on vanos või on midagi muud. Minu autol on vanose viga.
Pontiac Firebird 5,7 -78
zaruljom
Huviline
Postitusi: 621
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

eks ma ikka lähen jah ;)

ma hetkel uurisin üldiselt selle vanose kohta lihtsalt.

edit:
lugesin nüüd ise ka kogu loo läbi, pole vaja enam ümber jutustada ;)
Viimati muutis zaruljom, 09.01.2008 23:03 34, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Andrez
Huviline
Postitusi: 820
Liitunud: 18.02.2007 23:22 17
Asukoht: Tallinna lähiümbrus

Postitus Postitas Andrez »

Kas see vanose probleem on siis ainult uuematel masinatel? Mul veeuputuse aegne e34 ja sümptomid täpselt samad aga M50B20TU vanos peaks vist veidi prostam olema ning toimima lihtsalt on/off reziimis? Targemad komenteerige.
zaruljom
Huviline
Postitusi: 621
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

jürgen kirjutas:Kunagi alfonze kirjutas kuskil vanose teemast ja seal oli selline link kust saab tellida seda tihendite komplekti. http://http://www.beisansystems.com/products. Igatahes minu autol patrik diagnoosis, et vanos annab veateate ja mina tellisin selle komplekti ära. Praegu ootan kui komplekt kohale jõuab ja siis lasen ära vahetada.
palju maksis ja kaua aega läheb? loomulikult siis ära unusta siin teada anda, kuidas kulges ;)
Vasta