E36 325 probleemid
E36 325 probleemid
Käisin vaatamas ühte 325, sellel olid siis mõned, vead otsingut kasutades ei leidnud ma vastust.
1. Autol pidi olema sportvedrustus ja talveks oli alla pandud talvekummid mõõdus 195/65/15, taga parempoolne rattas oli nii koopas, et sõrmed ei mahtunud õieti koopa ääre ja ratta vahele, aga teisel pool mahtusid sõrmed vahele, parempoolne rattas käis koopasse kui august läbi sõitsid. Kas siis on liiga kõrge kumm või on tagasillas mingi jama?
2. Kas E36-l on niimoodi, et kui kliima radikas on ära võetud, siis ei tööta ka kompuuter? Vahepeal oli tunda salongis tosooli lõhna, on see tingitud sellest, et kliima radikas puudu või lekib miskit soojenduses? Kas keegi oskab öelda palju umbes maksma läheb, kliimaradika paigaldamine ja selle täitmine.
1. Autol pidi olema sportvedrustus ja talveks oli alla pandud talvekummid mõõdus 195/65/15, taga parempoolne rattas oli nii koopas, et sõrmed ei mahtunud õieti koopa ääre ja ratta vahele, aga teisel pool mahtusid sõrmed vahele, parempoolne rattas käis koopasse kui august läbi sõitsid. Kas siis on liiga kõrge kumm või on tagasillas mingi jama?
2. Kas E36-l on niimoodi, et kui kliima radikas on ära võetud, siis ei tööta ka kompuuter? Vahepeal oli tunda salongis tosooli lõhna, on see tingitud sellest, et kliima radikas puudu või lekib miskit soojenduses? Kas keegi oskab öelda palju umbes maksma läheb, kliimaradika paigaldamine ja selle täitmine.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... imaradikas
Endal mul sellist asja pole ja seega ei oska midagi ka kosta.
Endal mul sellist asja pole ja seega ei oska midagi ka kosta.
E36 325i
Kui radikas puudu ja kliimatorude otsad pole õhtutihedalt kaetud, võib juhtuda, et kliimasüsteem on korrodeerunud. Muule tehnikale ta kuidagi pahasti mõjuda ei tohiks.AzQ kirjutas:Kas see kliima radika puudumine on võinud midagi kahjustada ka? Või on see ikka eraldi süsteem, et ei kahjusta midagi.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kuna see rimakas on välimuselt ilus auto olevat ja muud asjad tundusid tal ka korralikud olevat. Autod ennem ära ei osta, kui käib sillakontrollis.diislijoodik kirjutas:1Kui rattad 1-susguse offsetiga, on tagasillas kindlasti palju jamasid. Miks sa sellist rimaka peale nii palju mõtled- tagurpidikäik sisse ja järgmist kaema?. Autol pidi olema sportvedrustus ja talveks oli alla pandud talvekummid mõõdus 195/65/15, taga parempoolne rattas oli nii koopas, et sõrmed ei mahtunud õieti koopa ääre ja ratta vahele, aga teisel pool mahtusid sõrmed vahele, parempoolne rattas käis koopasse kui august läbi sõitsid. Kas siis on liiga kõrge kumm või on tagasillas mingi jama?
Anna siis teada, et mis kontrollis avastati. Et miks ratas vastu koobast käib.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Tihendid on radika ja torude ühendus kohas. Pista pea juhi jalgade juurde, siis näed kust torud tulevad ja ühendust. Um-s käies tundus, et tihendid on minev kaup ja just enne mind oli keegi viimased ära ostnud. Tellisin siis uued, hind mingi 17 eeku tk. Enne pead uurima kas sul on behr või siemensi radikas. Katsu käega, et kas kuskilt on märg. Selleks kontrolliks pole vaja isegi midagi laiali lammutada. Teine variant on, et radikas ise lekib.
E36 325i