1. leht 1-st

E36 325i kiirendamisel suri välja

Postitatud: 11.01.2008 00:34 00
Postitas Dannuuu
proovisin täna siis pisut... lasin esimesed kolm käiku sinna 4000 põõrde juurde kõik ja neljandat sisse pannes pole nagu käik sisse läinud,põõrdedd panid tühja kuskile 5000 juurde ja auto suri välja hoo pealt... käivitasin hoo pealt ja suri jälle välja..jäin teeäärde seisma ja proovisin käivitada aga ei õnnestunud... sumps tegi imelikku häält ja kapoti alla vaadates tuli sealt mingit haisu natuke....
midagi katki ei paistnud esmasel vaatamisel olevat ja tilkunud pole ka maanteele midagi...

peale ebaõnnestunud käivitamisi.. ca.3 korda... siis sai aku ka tühjaks kuidagi kiiresti....

nagu sellest vähe oleks läks rool kogemata kuidagi lukku pukseerimise ajal ja see konks mis on keeratav esisilla sisse läks pooleks ja see pool on seal ikka veel sees.... no see selleks..keevitab midagi peale ja keerab välja,aga ikkagi....

minu ebaõnn siis....


mis seal võis nüüd kokku joosta?


äkki sai see alguse sellest et starter on tsipa idikas ja paaril korral käivitamisel on peale undamise ka ragisenud...
ja lolli peaga olen edasi ragistand,niimoodi on ta hamamsrattad kuskilt siledaks hõõveldanud ja nüüd siis valu andes andis ta ka otsad... homem proovin aku täis laadida ja siis käivitada uuesti....
kuigi kahtlane....



kõik ettepanekud,arvamused oodatud :?

Postitatud: 11.01.2008 01:01 40
Postitas ziilike-uduz
ei ole päris spetsialist aga, et hoopealt jookseb kokku ja starter enam valu ei anna..... :?: ehk vigane genekas & aku, :?: :oops: andis kett otsad?

Postitatud: 11.01.2008 01:18 14
Postitas Dannuuu
ziilike-uduz kirjutas:ei ole päris spetsialist aga, et hoopealt jookseb kokku ja starter enam valu ei anna..... :?: ehk vigane genekas & aku, :?: :oops: andis kett otsad?
käivitamisel ta lubas nagu,aga tööle ei läinud ja sumps tegi imelikku häält...
eks homme slegub rohkem kui aku täis laen ja uuesti proovin..seniks hoian põialt ,et klapid vms kokku ei läinud .... :?

Postitatud: 11.01.2008 07:28 49
Postitas jargo
midagi pidi seal kokku jooksma,niisama hoopealt auto ei tohiks välja surra!proovi parem käsitsi seda mootorit keerata,kui poob kinni võta klapikambrikaas maha ja vaata äkki näed sealt midagi!mina olen endal kiirendades nukvõlli pooleks sõitnud

Postitatud: 14.01.2008 07:06 27
Postitas mesamees
väike vöimalus on ka see et keti pinguti andis järgi ja nüüd vöivad klapid köverad olla,ühesönaga keeras nuki paar hammast üle.mul on selline asi korra juhtunud.käima tömmates veidiaega käis suurtel pööretel ja starterist polnud lootustki käima saada ainult lubas ja turtsus.kui klapikambri kaane maha vötad kontrolli nukki ja väntvölli märkide paikapidamist.

Postitatud: 14.01.2008 09:04 05
Postitas Dannuuu
mesamees kirjutas:väike vöimalus on ka see et keti pinguti andis järgi ja nüüd vöivad klapid köverad olla,ühesönaga keeras nuki paar hammast üle.mul on selline asi korra juhtunud.käima tömmates veidiaega käis suurtel pööretel ja starterist polnud lootustki käima saada ainult lubas ja turtsus.kui klapikambri kaane maha vötad kontrolli nukki ja väntvölli märkide paikapidamist.

eks see tunda annab.. praegu mehed teeninduses jamavad sellega...
starter nagu lööb tagasi käivitamisel..ei võta järgi üldse...

Postitatud: 14.01.2008 17:10 54
Postitas Karol
No 4000 pööret seda küll ei tohiks teha. Väntvõlli andur äkki?

Postitatud: 14.01.2008 18:24 40
Postitas Targo
Võimalik, et starter lihtsalt lõpetas töölepingu (jooksis kinni).

Postitatud: 14.01.2008 19:35 13
Postitas Dannuuu
Targo_V kirjutas:Võimalik, et starter lihtsalt lõpetas töölepingu (jooksis kinni).

sõidu pealt?

Postitatud: 14.01.2008 23:10 49
Postitas Dannuuu
paar uur mõtet on tulnud,et kuna käike lappsisn suht kiiresti sisse, nagu kiirrendusel..et korraks aint sidur alla ja laks lahti ja gaasi..siis vb sain õppetunni selle näol et lasin siduriketta sodiks?

sidur aegajalt libises kah eelnevatel kordadel kui sügise poole sai valu antud paar korda...


aga samas kas ta ei peaks tööle siis ikka minema ?

Postitatud: 14.01.2008 23:25 27
Postitas Targo
Dannuuu kirjutas:
Targo_V kirjutas:Võimalik, et starter lihtsalt lõpetas töölepingu (jooksis kinni).

sõidu pealt?

Täpselt. Ise läbi elatud selline juhus. Sõidu pealt suri välja ja rohkem starterit järgi ei võtnud. Vana starter oli kinni kiilunud. Uus läks peale ja sõit jätkus. Sul muidugi ei pruugi sama viga olla aga tasuks kontrollida.

Postitatud: 14.01.2008 23:57 19
Postitas eero
Dannuuu kirjutas:paar uur mõtet on tulnud,et kuna käike lappsisn suht kiiresti sisse, nagu kiirrendusel..et korraks aint sidur alla ja laks lahti ja gaasi..siis vb sain õppetunni selle näol et lasin siduriketta sodiks?

sidur aegajalt libises kah eelnevatel kordadel kui sügise poole sai valu antud paar korda...


aga samas kas ta ei peaks tööle siis ikka minema ?
Aga mingid mehed kuskil teeninduses kaevasid mootoris ju nagu aru võis saada. Ei leidnud midagi selle ajaga :shock: Klapikambrikaane alla vaadati, kett peal ja terve? Mootor vända otsast ajades ringi käib?

Kui sidurit kahtlustad, siis kas siduripedaal on jala all tavaline?

Postitatud: 15.01.2008 00:14 11
Postitas hollow
äkki leevendiga hooratas andis otsad?

Postitatud: 15.01.2008 02:06 46
Postitas jackpuuk
Kuulge poisid - plikad , aitab sellest ajuvaba teksti kuulamisest , selle rondi tee on ammu juba emex (lugege kokku postitused ) 3 K eek -i ei saa BMW-d , see jutt siin on foorumlaste ajaraiskamine :evil:

Postitatud: 15.01.2008 16:56 44
Postitas Dannuuu
jackpuuk kirjutas:Kuulge poisid - plikad , aitab sellest ajuvaba teksti kuulamisest , selle rondi tee on ammu juba emex (lugege kokku postitused ) 3 K eek -i ei saa BMW-d , see jutt siin on foorumlaste ajaraiskamine :evil:

kes sulle saba peale astus?
:)

ja kas postituste arv viitab auto saatusele... siin mõnedel on tuhandetes postitusi.. kõik romula tee v?

3000eek bmw?


kas ma pakun enda bmw-d 3000.- sulle ?

Postitatud: 15.01.2008 16:58 01
Postitas Dannuuu
telefoni teel eriti aru ei saand aga väntvõll ise vms oli otsad andnud 90 prossu.. homme tean kindlamalt

Postitatud: 15.01.2008 18:59 10
Postitas mesamees
kui väntvöll pooleks läks pidi see olema küll juba varem lihvitud ja mitte ühe korra.originaalis nad muidu tavaliselt öra ei murdu kui miski järsult kinni ei jää kuid see nagu väga vähe töenäoline

Postitatud: 16.01.2008 17:17 26
Postitas Dannuuu
mesamees kirjutas:kui väntvöll pooleks läks pidi see olema küll juba varem lihvitud ja mitte ühe korra.originaalis nad muidu tavaliselt öra ei murdu kui miski järsult kinni ei jää kuid see nagu väga vähe töenäoline
aga ikkagi... väntvõll andis otsad....


mootoril kate maas... see osa kus kett üleval on seal on hammasrattad ..aga all on kulunud...

ja kui mutrivõtmega nüüd seda polti(väntvõlli) sealt alt loksutada siis kohe kett ei liigu....



suhteliselt suuremahuline töö tuleb ette võtta ja eelarvet hakkan arvestama alates 10k.-
sest seal tuleb kõik plokikaan ja veel sada asja lahti kiskuda....

mõte korraks et müüks maha ta praegu..
aga samas kui korda teha siis ta liiguks päris hästi ikkagi....



mõtlen...

armuke muutus mõrraks :)

Postitatud: 16.01.2008 17:58 35
Postitas hollow
odavam jah mootorit vahetada siis kui seda remontima hakata... sest ainult vända vahetusega sa ei pääse kui sa mootori pulkadeks kisud

Postitatud: 16.01.2008 18:33 45
Postitas vendw
ma arvan et tõmbasid kiirendades 4 asemel 2 käigu ja nii see juhtuski .

Postitatud: 16.01.2008 20:16 12
Postitas eero
Dannuuu kirjutas:suhteliselt suuremahuline töö tuleb ette võtta ja eelarvet hakkan arvestama alates 10k.-
sest seal tuleb kõik plokikaan ja veel sada asja lahti kiskuda....


mõte korraks et müüks maha ta praegu..

mõtlen...
Tea kas peaks uue ajaviite omale võtma ;) :roll:

EDIT: kui kett kohe ei liigu, siis on hoopis ketiratta vända otsa peal ringi tõmmanud. Et pigem andis kiil järgi mitte vänt.
Ja klapid kolvid ikka koos.

Korralik disaster :|

Postitatud: 16.01.2008 21:47 46
Postitas hollow
ja ikkagi odavam selliseljuhul otsida töötav mootor töötava autopealt kus saad asja kontrollida... vana viskad vahelt välja ja uue asemele

Postitatud: 17.01.2008 07:39 06
Postitas Dannuuu
vendw kirjutas:ma arvan et tõmbasid kiirendades 4 asemel 2 käigu ja nii see juhtuski .

ei,nii see vast ei olnud.. teist käiku sisse tõmmtes oleks olnud tugevam jõnksakas läbi aga ta lihtsalt suri välja....


eero kirjutas:
Dannuuu kirjutas:suhteliselt suuremahuline töö tuleb ette võtta ja eelarvet hakkan arvestama alates 10k.-
sest seal tuleb kõik plokikaan ja veel sada asja lahti kiskuda....


mõte korraks et müüks maha ta praegu..

mõtlen...
Tea kas peaks uue ajaviite omale võtma ;) :roll:

EDIT: kui kett kohe ei liigu, siis on hoopis ketiratta vända otsa peal ringi tõmmanud. Et pigem andis kiil järgi mitte vänt.
Ja klapid kolvid ikka koos.

Korralik disaster :|



ajaviiteks hea küll ju ;) :cool:



täna lähen uuesti parandusse...täna on see õige mees ka kohal kes organiseerib seal....



igatahes kui keegi tahab siis.. ääm....



müüa "põrsas kotis".... vb on suurem viga.vb väiksem..... 37000.- ?!

Postitatud: 17.01.2008 14:51 49
Postitas Dannuuu
täna siis selgus et ehk ei olegi kõige hullem käes...
homme võtavad kaane eest ära ja võibolla.... ja võibolla on ainult hammasratas katki läinud....

pisike lootus on,et läks suht hästi....

Postitatud: 17.01.2008 18:29 54
Postitas mesamees
kui hammasratas katki või lihtsalt kiil puru ja märgid paigast ära sis on suht kindel ka see et on klapid köverad,ja see pole just väga odav löbu,sisselase 195kr.ja väljalase 205kr.klapp. plus plokikaane tihend ja vöibolla veel paar pisiasja.

Postitatud: 18.01.2008 17:37 29
Postitas Dannuuu
case closed....
olen õnnesärgis sündinud vist :)
kogu lõbu läks maksma 1200...
ja viga oli selles et rihmaratta kiilu oli jälle ää tõmmanud....
sellest ka starteri viga.....
süütenurk oli vale....



vedas et keegi auto vastu huvi ei tundnud ja ära ei ostnud :cool:

Postitatud: 18.01.2008 18:41 21
Postitas Cert85
Väntvõllil kiilu pesa siis deformeerunud, et jälle?

Postitatud: 18.01.2008 19:04 48
Postitas Dannuuu
Cert85 kirjutas:Väntvõllil kiilu pesa siis deformeerunud, et jälle?
läks eelmine kord kiirendusvõistlusele ja läks ka seekord maanteel "vägistades"

omad vitsad peksavad