Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Olen täheldanud, et külmaga on klapitõukurites kerge klõbin sees. On kellelgi sellega enne kokkupuudet olnud? Küsin seda, kuna minul absoluutselt igasugused kokkupuuted tõukuritega puuduvad. Samad tõukurid peaks olema ka 3L diislitel. Arvan, et neid ükshaaval pole mõtet vist vahetada, või teab keegi paremini!? Teiseks sooviks teada, mida arvate AJUSA tootest, kui kellelgi on kokkupuudet?
Suht kindel, kuna klõbiseb ainult üksik tõukur ja seda külmalt. Veel ei ole otsustanud kas vahetan või mitte, enne lasen ühel asjatundajal asja üle kaeda. Hetkel seisab kõik isikliku laiskuse taga - AJUSA tõukurid saaks kätte taskuraha eest, aga mootori laialivõtmine ei tundu just eriti ahvatlev.
Pole küll selle mootori asjatundja, aga e34 raamat kirjutab et on täiesti normaalne kui hüdrotõukurid külma ilma ja mootoriga klõbisevad, kui see klõbin kaob ära mõne minuti jooksul. Kui klõbin ei kao ära paarikümne minutiga on probleem kindel.
Mnjaa... Häirib pigem see, et ainult üks või mõni kuramuse tõukur seda häält teeb. Kõrvaga eristatav kolks käib, head see ei saa tähendada. Kolksu on kuulda kuni mootor soojaks läheb.
Kas ma sain õieti aru, et need on ainult R6 mootoritel?
Ma olen midagi säherdust enne ka kuulnud. Asi väärib kontrollimist. Aga miks ta soojast peast sel juhul ää kaob?
Kolle maas ja peab mainima, et pole raisal häda midagi.
Ma vist alguses seletasin nats valesti. Kolõbin ei teki kohe peale käivitust, vaid mingi 15-20 sekundi pärast ja kaob samamoodi siis kui mootor veits soojeneb. Kui autot on käivitatud lähima 3-4 h jooksul ei teki kolõbinat üldse.