1. leht 1-st

320d 99a, väike mure

Postitatud: 17.01.2008 22:27 57
Postitas Gristo
Mure selline, et sai hiljuti E46 2,0d 100kw muretsetud, muidu täitsa rahul masinaga, ainult et nüüdseks olen tuvastanud järgneva asja. Nimelt kui näiteks linnas 60 sõita kas siis 3 või 4 käiguga ja gaasi peadaal peaaegu et põhja vajutada(nt. möödasõidul), siis korraks on nagu viskab pöörded kuskil 3000 peale ja siis äkki kukub mingi 2500-le, kui nüüd gaasi endiselt peal hoida siis lõpuks ikka masin hakkab edasi ka liikuma, kuid miks hetkeks pöörded alla tõmbab? On kellelgi sarnane probleem olnud, milles võib asi olla?
Masinal on läbisõit hetkel spido peal 188 tuh. Kuskilt jäi silma et tehase turbo pidigi u. 200000 vastu pidama. Kuidas saada aru, kas turbo hakkab oma elupäevi lõpetama?
Kas viga võib olla üldse turbos või hoopis millegis muus? Muidu, kui linnavahel normaalselt sõita on kõik ok, samuti pole sellist probleemi näiteks 2. käiguga kiirendades. Pöörded viskab alla just 3-4-5 käiguga.
samas kui sõita nt 4. käiguga ja gaasi vaikselt(ühtlaselt) lisada, siis ei ole mingit probleemi.
Enamus aega sõidan linnas ja üldiselt raske jalaga ei ole, seega sellist asja ei juhtu igapäev, samas vahest on olukordi(maanteel möödasõidud jne..) kus oleks vaja et masin liiguks normaalselt edasi. Ühesõnaga hea oleks kui saaks probleemist jagu.

Postitatud: 17.01.2008 22:41 52
Postitas bummer2
Sidur libiseb ? :roll:

Postitatud: 17.01.2008 22:53 37
Postitas Cert85
Kui kahtlus on, et turbo ja ka väidetakse nende lühikest eluiga siis tasuks lasta ülevaadata. Aga muidu tagant mingit musta ei tüki ajama? Filtrid puhtad? -kütuse, -õhu?

Postitatud: 17.01.2008 23:10 17
Postitas Gristo
sidur ei libise, tagant musta ega sinist välja ei aja(vähemalt peeglist nähtavalt mitte)
filtreid pole veel vahetanud, õhufilter käis korra maas, kui eelsüüte küünlaid vahetasin, see oli küll suhteliselt tolmune, lasin ta kompressoriga puhtaks,loomulikult peaks ta lähiajal ära vahetama.
Samas huvitab mind ikkagi see, et mis kujul annab turbo märku enda elu lõppemisest?

Postitatud: 17.01.2008 23:18 05
Postitas Cert85
Kui turbol puksid kulunud, siis hakkab õli pressima sesse- ja väljalaskesse ning hakkab summutist sinist ajama (põlenud õli). See nüüd kulunud pukside kohta. Aga on ka juhuseid, kus wastegate klapp ei tööta enam nii nagu peab ja siis tekivad ülelaaderõhuga probleemid.

Aga ma ei tea, kas sellel masinal turbo on enam pukside peal.
Kindlasti on neid vigu veel turbodega. Kõik ei tule meeldegi kohe.
Juhuseid, kus keerab turbovõlli mutri otsast lahti. Miski pääseb turbosse ja kahjustab labasid ning selle tagajärjel on nn tiivik tasakaalust väljas ja hakkab edasi turbot lõhkuma.

On olnud olukordi, kus mõni turbo toru on lahti tulnud/purunenud. On olnud katkiseid intelcoolereid. Sealt läheb siis rõhk kaduma.

Postitatud: 17.01.2008 23:22 41
Postitas AARE540
Kui sa ütled, et sa pole filtreid veel vahetanud, siis soovitaks küttefiltrist pihta hakata, sinu toodud märgid viitavad küll sellele. Just see, et sa ütlesid, et gaasi ühtlaselt peal hoides hakkab asi uuesti ellu ätkama. Samamoodi ka see 3-4-5 käik- suurema käiguga annab umbes filter rohkem tunda.

Postitatud: 18.01.2008 07:45 54
Postitas Gristo
masin on manuaal kastiga.
Kütte filter jällegi peaks andma sedasi tunda, et masin hakkab jõnksutama, kui kütet hästi peale ei saa, aga see nagu tõmbab ühtlaselt korra pöörded alla. Eks muidugi filtri vahetus halba ei tee ja peaks selle ära vahetama. Tahtsin teada kas kellelgi sellise mootoriga masina omanikul on sarnast probleemi esinenud. Heameelega tuleks tallinna diagnosti kuhugi, kuid pole aega selleks üldse, ja Pärnu UM ma enam elusees ei lähe, sest sealne suhtumine klientidesse on täielik 0!

Postitatud: 18.01.2008 09:01 26
Postitas AARE540
Ei pruugi hakata jõnksutama...

Postitatud: 18.01.2008 10:57 48
Postitas veekaheksa
Natuke külma kah anda filtrile ja vana filter - kes teab. Odavam on kindlasti neist alustada kui kohe turbole peale lennata :)

Postitatud: 18.01.2008 13:33 35
Postitas Gristo
sain veale jälile, sidur oli omadega juba nii läbi, nüüd uus sidur ja masin liigub tunduvalt erksamalt.