E36 käiguvahetusega probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

E36 käiguvahetusega probleem

Postitus Postitas Alvar_S »

Niisiis vaevab minu autot probleem.
Nimelt käiku vahetades tahaks nagu takerduda käigukang kuhugile kinni ja sellist natuke krõmpsuvat häält teeb kah nagu ning vahest jääbki käigukang nagu poole käigupeale kinni ja siis tagasi tõmmates ja uuesti sama käiku sisse pannes läheb sisse.Samas kui auto on öö otsa seisnud ja hommikul kohe sõitu minnes siis alguses käib kõik hästi aga nii paari minuti möödudes hakkab jama pihta. :roll:
Sai ka Aivari ja Vaido juures käidud seal templitehase hoovis ja seal timmis mingit roobi mis oli kinni kiilunud ja vahetasin ka õli ära kastis.Nüüd käib käigukang küll üli kergelt aga vahepeal tahab nagu ikka kinni võtta.
Alguses mõtlesin ise,et sidur ära aga nüüd mitmed mehed nagu öelnud,et sidur paistab nagu korras olevat.


Nii,et kellelgi äkki mingeid soovitusi/ettepanekuid?
ja tark nagu ma olen unustasin mainida,et auto 325i 94a
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

mina arvan, et käigukangi puksid mis hoovaga ühenduses, võivad olla ära kulunud(ei lükka käiku korralikult lõpuni sisse), võib-olla ka sünkronisaatorid kehvad-kulunud
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Kas käiguvahetus on pärast uue õli lisamist vahel raksendatud igal käigul või valmistab probleeme ainult näiteks teise käigu sisse lülitamine?
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Postitus Postitas Alvar_S »

UPS kirjutas:Kas käiguvahetus on pärast uue õli lisamist vahel raksendatud igal käigul või valmistab probleeme ainult näiteks teise käigu sisse lülitamine?
No see oli ennem ja on ka nüüd pärast õlivahetust ainuke vahe on selles,et nüüd on kang lihtsalt kergem aga tõrgub ikka.
Ning tegu pole ainult teise käiguga vaid kõigiga on nii.
Muide täna avastasin,et kui mootor ei tööta ja siis käike sisse ja välja võtta siis ei esine seda jama.
Ega muidu vist seal midagi väga viga ei olegi aga lihtsalt mis kõige hullem on see,et ennast ajab lihtsalt närvi ja juba ainult mõte käiguvahetusest toob kerge okse maitse suhu. :?
UPS
Huviline
Postitusi: 2121
Liitunud: 24.03.2006 11:50 56
Asukoht: Tln

Postitus Postitas UPS »

Sel juhul võiks põhja alt käigukangi hoovastikule pilgu peale visata. Ma ei oska päris hästi sõnadeg aseletada, aga hoovastik peaks olema õige pikkusega. Pikkust saab klambriga vms. reguleerida. Kui see on lahti või valesse asendisse pandud, siis ei lähe ka käigud korralikult sisse.
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Postitus Postitas Alvar_S »

Seda hoovastikku ta näppisgi seal ja mingid puksid vahetas aga ikka jama.
Keegi tartus mõnda tarka meest ei oska soovitada kes võiks asjast jagu saada? :roll:
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 »

E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Postitus Postitas Alvar_S »

Krt täna sai siis vist selgeks,et sidur oli ikkagi oma töölepingut lõpetamas ja täna see teoks saigi.
Nimelt täpselt sama asi mis siin teemas kirjas juba http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... i+komplekt
Et kui gaasi vajutada põhja kohe siis pöörded tõusevad lakke nagu tühikäigul aga kiirus ei kasva oluliselt ja gaasi vabastades langevad jälle normi tagasi ja muidugi käib koguaeg meeletu siduri kärsahais üle pea. :?
Nii,et siis vist tuleb vahetada kohe kogu komplekt kuna korv kah nüüd kindlasti õhtal? :roll:
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

mõistlik oleks vahetada kogu komplekt.
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MartenL »

Läheks teemaga edasi:

käigukang on selline lita-löta, lõtv teisisõnu. Autoks 318 e46

Küsimus, millised osad võiksid olla väsinud? 7, 4, 12?
Pilt
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MartenL »

:?:
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Enamuses kuluvad just detail nr9 otsapuksid ära...selle parandamiseks lasevad mõned, kes oma autoga igavesti kavatsevad sõita, omale det nr 9 asemele kahvli teha ja pronksist puksid treida, et see loks nii ruttu jälle ei tekiks.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

kõigepealt alustaks nr 7 -st, siis vaata edasi
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MartenL »

Mhmh, okei.

Selle nr 7 rõnga ma ostsin juba ennem ära, aga vahetades siiski selgus, et on vaja asjale altpoolt läheneda ning ilma tõstukita ei tee seal midagi ja nii ta vahetamata jäi. Nüüd uurin, et kõik potentsiaalsed asjad korraga siis ära vahetada. Vaadates hindu, ega tegelikult pole mõtet uuridagi: suhtodavad pisikesed jullad on kõik :D


Tänud vastajatele.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

piisab ka kanalist et töö ära teha
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
tryku
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitus Postitas tryku »

Mis detailid seal peamiselt siis ära kuluvad, mis tuleks üldiselt korraga ära vahetada? Olen ka kuulnud, et sinna saab ise treida mingid puksid. Selle vastu tunneksin ka rohkem huvi.


Siin on muidu selle süsteemi pukside vahetusest räägitud, kuid seal vahetab ta kõik klambrid jms pudi korraga välja.
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitus Postitas vull »

fred soovitas ka kõik korraga vahetada :d
Kasutaja avatar
Reino26
Huviline
Postitusi: 155
Liitunud: 10.10.2006 20:42 43

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitus Postitas Reino26 »

Mul umbes sama mure mure, seepärast ei hakka uut teemat tegema, lisaks loksumise problemile, ei lähe mul soojaks sõites esimene käik enam sisse hästi ja vabakäiguga aeglustades teeb pöhja alt sellist vilisevat-pirisevat häält, kas kellelgi millegi sellise vastu ka nõu on anda?
Lauri_R

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitus Postitas Lauri_R »

Reino26 kirjutas:...vabakäiguga aeglustades teeb pöhja alt sellist vilisevat-pirisevat häält, kas kellelgi millegi sellise vastu ka nõu on anda?
Kardaan käib vastu seda alumiiniumplekki.
Lauri_R

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitus Postitas Lauri_R »

Kas keegi on probleemile lahenduse saanud? Kas pukside vahetuseks peab kasti allapoole laskma või pääseb siiski vahele?
edit: Siit saab vastuse
tryku kirjutas: Siin on muidu selle süsteemi pukside vahetusest räägitud, kuid seal vahetab ta kõik klambrid jms pudi korraga välja.
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm
superhea õpetus.
Vasta