1. leht 1-st

E36 käiguvahetusega probleem

Postitatud: 22.01.2008 17:46 00
Postitas Alvar_S
Niisiis vaevab minu autot probleem.
Nimelt käiku vahetades tahaks nagu takerduda käigukang kuhugile kinni ja sellist natuke krõmpsuvat häält teeb kah nagu ning vahest jääbki käigukang nagu poole käigupeale kinni ja siis tagasi tõmmates ja uuesti sama käiku sisse pannes läheb sisse.Samas kui auto on öö otsa seisnud ja hommikul kohe sõitu minnes siis alguses käib kõik hästi aga nii paari minuti möödudes hakkab jama pihta. :roll:
Sai ka Aivari ja Vaido juures käidud seal templitehase hoovis ja seal timmis mingit roobi mis oli kinni kiilunud ja vahetasin ka õli ära kastis.Nüüd käib käigukang küll üli kergelt aga vahepeal tahab nagu ikka kinni võtta.
Alguses mõtlesin ise,et sidur ära aga nüüd mitmed mehed nagu öelnud,et sidur paistab nagu korras olevat.


Nii,et kellelgi äkki mingeid soovitusi/ettepanekuid?
ja tark nagu ma olen unustasin mainida,et auto 325i 94a

Postitatud: 23.01.2008 09:24 13
Postitas E36 318 ti
mina arvan, et käigukangi puksid mis hoovaga ühenduses, võivad olla ära kulunud(ei lükka käiku korralikult lõpuni sisse), võib-olla ka sünkronisaatorid kehvad-kulunud

Postitatud: 23.01.2008 14:56 26
Postitas UPS
Kas käiguvahetus on pärast uue õli lisamist vahel raksendatud igal käigul või valmistab probleeme ainult näiteks teise käigu sisse lülitamine?

Postitatud: 23.01.2008 15:02 00
Postitas Alvar_S
UPS kirjutas:Kas käiguvahetus on pärast uue õli lisamist vahel raksendatud igal käigul või valmistab probleeme ainult näiteks teise käigu sisse lülitamine?
No see oli ennem ja on ka nüüd pärast õlivahetust ainuke vahe on selles,et nüüd on kang lihtsalt kergem aga tõrgub ikka.
Ning tegu pole ainult teise käiguga vaid kõigiga on nii.
Muide täna avastasin,et kui mootor ei tööta ja siis käike sisse ja välja võtta siis ei esine seda jama.
Ega muidu vist seal midagi väga viga ei olegi aga lihtsalt mis kõige hullem on see,et ennast ajab lihtsalt närvi ja juba ainult mõte käiguvahetusest toob kerge okse maitse suhu. :?

Postitatud: 23.01.2008 15:37 47
Postitas UPS
Sel juhul võiks põhja alt käigukangi hoovastikule pilgu peale visata. Ma ei oska päris hästi sõnadeg aseletada, aga hoovastik peaks olema õige pikkusega. Pikkust saab klambriga vms. reguleerida. Kui see on lahti või valesse asendisse pandud, siis ei lähe ka käigud korralikult sisse.

Postitatud: 23.01.2008 17:27 17
Postitas Alvar_S
Seda hoovastikku ta näppisgi seal ja mingid puksid vahetas aga ikka jama.
Keegi tartus mõnda tarka meest ei oska soovitada kes võiks asjast jagu saada? :roll:

Postitatud: 23.01.2008 17:54 25
Postitas Cert85

Postitatud: 26.01.2008 16:43 36
Postitas Alvar_S
Krt täna sai siis vist selgeks,et sidur oli ikkagi oma töölepingut lõpetamas ja täna see teoks saigi.
Nimelt täpselt sama asi mis siin teemas kirjas juba http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... i+komplekt
Et kui gaasi vajutada põhja kohe siis pöörded tõusevad lakke nagu tühikäigul aga kiirus ei kasva oluliselt ja gaasi vabastades langevad jälle normi tagasi ja muidugi käib koguaeg meeletu siduri kärsahais üle pea. :?
Nii,et siis vist tuleb vahetada kohe kogu komplekt kuna korv kah nüüd kindlasti õhtal? :roll:

Postitatud: 26.01.2008 17:19 48
Postitas Kristjan_K
mõistlik oleks vahetada kogu komplekt.

Postitatud: 07.02.2008 18:47 25
Postitas MartenL
Läheks teemaga edasi:

käigukang on selline lita-löta, lõtv teisisõnu. Autoks 318 e46

Küsimus, millised osad võiksid olla väsinud? 7, 4, 12?
Pilt

Postitatud: 12.02.2008 21:12 28
Postitas MartenL
:?:

Postitatud: 12.02.2008 23:40 56
Postitas Margo_325
Enamuses kuluvad just detail nr9 otsapuksid ära...selle parandamiseks lasevad mõned, kes oma autoga igavesti kavatsevad sõita, omale det nr 9 asemele kahvli teha ja pronksist puksid treida, et see loks nii ruttu jälle ei tekiks.

Postitatud: 12.02.2008 23:43 11
Postitas Cardo
kõigepealt alustaks nr 7 -st, siis vaata edasi

Postitatud: 13.02.2008 19:44 20
Postitas MartenL
Mhmh, okei.

Selle nr 7 rõnga ma ostsin juba ennem ära, aga vahetades siiski selgus, et on vaja asjale altpoolt läheneda ning ilma tõstukita ei tee seal midagi ja nii ta vahetamata jäi. Nüüd uurin, et kõik potentsiaalsed asjad korraga siis ära vahetada. Vaadates hindu, ega tegelikult pole mõtet uuridagi: suhtodavad pisikesed jullad on kõik :D


Tänud vastajatele.

Postitatud: 13.02.2008 21:22 43
Postitas Cardo
piisab ka kanalist et töö ära teha

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitatud: 28.03.2010 17:39 02
Postitas tryku
Mis detailid seal peamiselt siis ära kuluvad, mis tuleks üldiselt korraga ära vahetada? Olen ka kuulnud, et sinna saab ise treida mingid puksid. Selle vastu tunneksin ka rohkem huvi.


Siin on muidu selle süsteemi pukside vahetusest räägitud, kuid seal vahetab ta kõik klambrid jms pudi korraga välja.
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitatud: 17.05.2010 10:16 27
Postitas vull
fred soovitas ka kõik korraga vahetada :d

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitatud: 03.06.2010 10:22 50
Postitas Reino26
Mul umbes sama mure mure, seepärast ei hakka uut teemat tegema, lisaks loksumise problemile, ei lähe mul soojaks sõites esimene käik enam sisse hästi ja vabakäiguga aeglustades teeb pöhja alt sellist vilisevat-pirisevat häält, kas kellelgi millegi sellise vastu ka nõu on anda?

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitatud: 27.06.2010 18:21 04
Postitas Lauri_R
Reino26 kirjutas:...vabakäiguga aeglustades teeb pöhja alt sellist vilisevat-pirisevat häält, kas kellelgi millegi sellise vastu ka nõu on anda?
Kardaan käib vastu seda alumiiniumplekki.

Re: E36 käiguvahetusega probleem

Postitatud: 27.06.2010 18:39 08
Postitas Lauri_R
Kas keegi on probleemile lahenduse saanud? Kas pukside vahetuseks peab kasti allapoole laskma või pääseb siiski vahele?
edit: Siit saab vastuse
tryku kirjutas: Siin on muidu selle süsteemi pukside vahetusest räägitud, kuid seal vahetab ta kõik klambrid jms pudi korraga välja.
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm
superhea õpetus.