E36 lambda mure

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
pordid
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 16.12.2007 22:25 53
Asukoht: tln

E36 lambda mure

Postitus Postitas pordid »

Tere,
mure siis teadatuntud "lambda ja vesi" E36 mudelitel. Lugu siis selline, sõitsin mõnda aega ilma lambdata(pistik lahti ühendatud), kuna see läks üsna kiirelt läbi. Kes rääkis, et külm vesi tollele kuumale andurile pole hea, tekivad mingid mikropraod jne. Ja teine lugu siis selle veega mis pistiku vahele läheb.
Okei, nüüd siis lasin panna uue lambda, maksis mingi 1200.- ja tinutati pistiku juhtmeotsade külge. Kõik oli suurepärane, mootori tühikõik oli ühtlane jne. Aga järgmistel päevadel hakkas hullupööra vihma sadama, esimene veelomp ja järgmisel käivitamisel mootor ei tööta, pöördeid ei kogu ja puterdab kuni sureb välja. Okei, arvasin, et eks vesi läks kuhugi vahele, pistiku vee profülaktikat pole teinud ka paigaldamisel. Leidsin mingi vee eemaldusvahendi, salome poest(automaailm). lasin sellega pistiku üle nii seest kui väljast, lasin veel kontaktidele karburaatori puhastusvahendit aerosooliga, kõik peaks olema nüüd puhas ja ilus.
Nii, panen mootori tööle pärast kõike seda tegemist. Ilus kena, tühikõik puhas ja pöörete andmisel puterdamist pole. Jätan mootori seisma ja käivitan uuesti, enam mootor ei tööta, täpselt nagu pärast veelompi käivitamiselgi, puterdab ja sureb välja. ??
Lambda lahti- kinniühendamise ajaks oli aku miinus klemmi maas.
Milles probleem võib olla, kas andur juba pekkis(2päevaga ja mõned veelombid). Või pistiku töötlemise vahendid olid valed mul, ei anna ühendust või siis annab lühist ikka?
Mis vahendiga tasuks pistikut puhastada(mingi aerosool?!) Oletan, et seda vee eemaldusvahendit ei tasu pistiku sisse otseselt lasta, kuna tekitab ju mingi lakikihi, mis tõrjub vett, samas ei pruugi elektrilist juhtivust soodustada kontaktide vahel.

Sten
Kasutaja avatar
Johndoe318
Huviline
Postitusi: 165
Liitunud: 05.09.2007 15:04 24
Asukoht: Tallinn/ Rapla => 3 km ALU

Postitus Postitas Johndoe318 »

Millest järelduse tegid et lamda läbi oli?
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Kasutaja avatar
Kairi
Klubiliige
Postitusi: 1680
Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
Peamine sõiduk: BMW 320I
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kairi »

Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
pordid
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 16.12.2007 22:25 53
Asukoht: tln

Postitus Postitas pordid »

ma tolle ja teised sarnased teemad lugesin läbi, aga samasugust juhust pole kohanud..

igatahes nüüd sai gaasileegi ja voltmeetriga asja testitud.
andur hakkas näitama lõpuks häid tulemusi, toimis nagu vaja oligi.
leegi peal läks volt 0,9+ ja leegi pealt ära võttes kohe alla 0,1 voldi.
samas sai ka anduri otsa ilusasti tahmast puhtaks.

pärast seda kui testimine käpas, sai volte kontrollitud ka auto all pistiku küljest. ka nagu näitas ilusaid numbreid 0,2 kuni 0,7 vahemikus kõikumist.

mätsisin ventilatsioonitoru kõvafoolium materjalist väikse pesa ka ümber, et otseselt ei pritsiks täis pistikut.

nüüd siis juba poolteist päeva sõidetud ja pole nurinat, samas eks näis mis vihmase ilmaga toimuma hakkab taas.

arvan ise, et kui esimene lomp saabus ja selle tulemusena vett täis pistikupesa hakkas segu niiviisi rikastama, et tegi ka anduri otsa nii mustaks vms. kuna pärast gaasileegi all punaseks laskmist ta toimib nüüd jälle.
Kasutaja avatar
Pavel_V
Huviline
Postitusi: 3538
Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
Kontakt:

E36 lambda mure!

Postitus Postitas Pavel_V »

Peale kõiki neid pingutusi oleks ilmselt aeg pöörduda mootoridiagnostiku
poole.
Kui Te soovite lamdaanduri klemme mingi vahendiga töödelda, siis otsiga
midagi, mis teeb oma töö ja siis aurustub või mis talub väga suurt kuumust.
Vasta