1. leht 2-st

E36 325tds käivitusprobleem

Postitatud: 17.02.2008 14:05 08
Postitas Janar_R
Tervist foorumlased.
Tekkinud siis järsult selline probleem, et e36 325 tds-il on külmast peast käivitamine võimatuks muutunud. Probleem tekkis n-ö üleöö. Tahab tohutut pikka käiamist ja korduvalt eelsüüteküünalde andmist. Kui lõpuks auto tööle sain, siis töötas kenasti. Soojast peast käivitus korras. Viimane kord kui proovisin, siis enam autot tööle ei saanudki. ei taha starterit ka ära tappa.
Eelsüüteküünlad vahetatud paar kuud tagasi, samuti uus kütusefilter. Ei ole vahet palju paagis kütust on. Kui pihusti pealt lahti keerasin siis sealt kütust tuli.
Ei tea kas siis on viga tagasivoolus, pihustites või kõrgsurvepumbas. Igatahes mure on suur ja auto olemasolu on hädavajalik. Kui kellelgi on mingit aimu, mis häda võib olla siis palun kriblage siia. Teenindusse ei tahaks viia kui ei tea milles kindel probleem võib olla- see välistaks "tillist tõmbamise" :roll: Kasutasin usinasti ka otsingut, kuid lahendust oma probleemile ei saanud.

Kena talveilma soovib Janar.

Postitatud: 17.02.2008 14:56 20
Postitas Viljar
Siin teemas vägagi palju infot:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094

Ikkagi võiks arvata, et küsimus eelsüütes, kas küünlad uuesti saba andnud, eelsüüte kaitse läbi, vool ei jõua reaalselt küünlani.

Postitatud: 17.02.2008 18:40 38
Postitas Janar_R
eelsoojendusküünaldele sai otse juhtmega akupealt voolu antud, releed klõpsuvad ja on kuulda õrna surinat.

Postitatud: 17.02.2008 20:07 39
Postitas Lauri_L
Kui küünlad tagant ära ning kui masin lõpuks käivitub, siis peaks too kenasti suitsema ning alguses pisut lonkama.

Ehk on asi paagisiseses etteandepumbas? Sellega midagi kapitaalselt korrast ära. Muud nagu ei oska esialgu põhjuseks tuua.

Postitatud: 17.02.2008 22:51 05
Postitas guido500
tuttav probleem. minul oli viga igatahes tagasivoolu voolikutes - kõik olid niisked ja üks päris kutu. tahtis ka külmalt korraliku ca 10sek käiamist saada, 3. katsel läks käima. teema vist lahatud ka minu lugejate autode teemas.

Postitatud: 17.02.2008 22:55 24
Postitas Janar_R
Kui küünlad tagant ära ning kui masin lõpuks käivitub, siis peaks too kenasti suitsema ning alguses pisut lonkama.
imelik oligi see, et kui starteri toel auto "töötas" siis suitsupahvakaid ma küll ei märganud :roll:

tuttav probleem. minul oli viga igatahes tagasivoolu voolikutes - kõik olid niisked ja üks päris kutu. tahtis ka külmalt korraliku ca 10sek käiamist saada, 3. katsel läks käima. teema vist lahatud ka minu lugejate autode teemas.
kui tagasivoolutorud on seal kütusefiltri juures, siis need on küll täitsa kuivad ja tunduvad terved olevat.

Postitatud: 17.02.2008 23:36 58
Postitas Viljar
Tagasivoolu torud on pihustite peal, peenikesed kummivoolikud!
Kuuenda pihusti viimasel otsal on punn ja esimese silindri pihusti esimene ots jookseb kütusepumba peale.

Postitatud: 18.02.2008 08:14 30
Postitas guido500
unustasin veel mainida, et väike diisli lõhn oli ka siis salongis.

Postitatud: 18.02.2008 09:36 49
Postitas Janar_R
unustasin veel mainida, et väike diisli lõhn oli ka siis salongis.
need voolikud on ka silma jäänud, ja tunduvad korras olevat.
Kas need pole mitte ülevoolutorud? Need ei tohiks käivitamist mõjutada ju?! :roll:

Postitatud: 18.02.2008 10:00 30
Postitas erikred

Postitatud: 18.02.2008 10:08 31
Postitas Janar_R
eelmainitud http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=38094
on vägagi tuttav juba, aga siiski ei tahaks uskuda et üleöö pump otsad andis. pealegi pole minu masina sümptomid päris samad, mis seal on mainitud.

Postitatud: 18.02.2008 10:11 18
Postitas Janar_R
ahjaaa, vastuseks Lauri_L postitusele, et paagisisene pump pidi siis jamama, kui paagis vähe kütust. testi mõttes saigi paak silmini täis valatud- paraku tulemuseta..

Postitatud: 18.02.2008 10:30 45
Postitas erikred
ülevoolu torud mõjutavad käivitamist küll, tõmbab õhu vahele ja sellepärast ei käivitugi. Kui diislihais salongis siis vaataks küll juba sinnapoole, kindlasti on näha kust märg on.
Endal lekkis üks pihusti, hommikuti sai käima ainult siis kui oli nina allapoole pargitud ja kütust üle poole paagi, sama keiss ka siis kui pump lahinal jooksis

terv
erich

Postitatud: 18.02.2008 12:54 47
Postitas Lauri_L
jantsik kirjutas:ahjaaa, vastuseks Lauri_L postitusele, et paagisisene pump pidi siis jamama, kui paagis vähe kütust. testi mõttes saigi paak silmini täis valatud- paraku tulemuseta..
Jamab siis, kui paagis vähe kütust. Aga kui ei tööta (mis võib juhtuda üle öö), siis pole vahet kui palju kütust paagis. See pump on seal nn labapump või propellerpump - kuidas kellelegi. Ehk on ühendusklemm lahti? Võib juhtuda ka et töörattaga on midagi valesti. Võib juhtuda, et ka pumba otsas olev paagisisene sõel on parafini vms täis.

Selline see asi siis seal välja näeb. Samas ka väga lihtne lahti võtta, kuna juurdepääs heasti olemas. Lihtne kontrollida ning vast esimene asi kust viga otsima hakata. Kui pump lööb, siis saab hakata mujalt vigu otsima. Peaks piisama kui võtad lahti tagasivooluvooliku etteandepumba juurest, paned süüte sisse ning siis peaks lahtiühendatud voolikust kütus tulema. Samas, kuna oled ninapidi juures, kuuled-näed ka kas pump füüsiliselt töötab või ei.
Pilt

Kui lekivad pihustite ülevooluvoolikud, siis ei ole seda, et masin ei käivitu (vähemalt endal käivitus ja töötas kenasti). Kui lekivad voolikud paaki ja pumbale, siis on käivitumine raskendatud, st käima minnes lonkab, kuna õhk on vahel.

Postitatud: 18.02.2008 16:13 00
Postitas Janar_R
nii, igatahes tänud. Kahjuks enne nädalavahetust autoga kokku ei puutu. Aga eks ma järgmine nädal jälle kirjutan, mis sai.
Suured tänud vastanuile! :)

Postitatud: 19.02.2008 12:21 52
Postitas Johndoe318
Ühel sõbral suht sarnane masin. probleem oli naeruväärne. Muidu aku nagu normis. Kuid kogu selle sita aku vool läks käiamiseks .... kuid kütuseetteande ja muujaoks ei jagunud! Vahetas aku ja probleem kadunud!!! võibolla on abi!

Postitatud: 19.02.2008 15:46 03
Postitas Janar_R
tänud vastuse eest, aga aku on kusagil aasta vana, ja korralikult hooldatud:)

Postitatud: 19.02.2008 20:33 14
Postitas jackpuuk
Ära iial ütle iial. ma sain omal mingi 3 kuud vanast akust lahti suvel muusikat kuulates. Lasksin selle geeliaku(või kuidas seda nimetatakse) tühjaks, võim imes kuivale ja oligi õhtul aku.

Postitatud: 19.02.2008 20:40 10
Postitas Janar_R
nonii, einoh kõike juhtub ja kõik on võimalik. aga ma siiski kaldun arvama, et kala peitub kusagil mujal. Pealegi, siis peaks käivitamisel näha olema kui aku õhtal on. minu oma aga vudib küllalt nobedalt edasi.

Postitatud: 19.02.2008 20:45 35
Postitas Viljar
Võibolla peaksid laskma surved ära mõõta, äkki mootor lihtsalt hõre.
Iseenesest kui eelsüüde ok, pump ok, etteandepump ok, starter ok, aku ok, siis hakkavad võimalused otsa saama.

Muidugi kas starter ikka veab ilusti usinalt ringi, vahest veab veidi aeglaselt ja ongi kohe jama käes.

Postitatud: 19.02.2008 22:26 03
Postitas Janar_R
sellest ka küsimus: kus ja kuidas silindri survet mõõdetakse?
ja palju see komejant maksab?

pumpa ja etteandepumpa pole jõudnud vaadata, kuna kool ja võõrsil elamine võtavad oma aja..

Postitatud: 19.02.2008 22:27 27
Postitas erikred
mine poodi ja osta omale meeter-poolteist vaakumvoolikut, vaheta ülevoolud ära ja siis uuri edasi.

Kui ei keegi ei usu siis toon veel ühe näite. Värskelt paigaldatud ülevoolu voolikutega ei läinud hommikul tööle, põhjuseks ühes voolikus olev auk. Mis me siit järeldame -> leke kütusesüsteemis=õhk kütusesüsteemis. Käima läks täpselt nii et tükk aega käiamist ja siis plärtsatas tööle ja nurrus nagu kass.

terv
erich

Postitatud: 21.02.2008 11:47 03
Postitas Janar_R
no eks see tundub loogiline olema, eks ma proovin seda lahendust ka. Tänud!

Postitatud: 21.02.2008 12:50 20
Postitas Viljar
erikred kirjutas:mine poodi ja osta omale meeter-poolteist vaakumvoolikut, vaheta ülevoolud ära ja siis uuri edasi.

Kui ei keegi ei usu siis toon veel ühe näite. Värskelt paigaldatud ülevoolu voolikutega ei läinud hommikul tööle, põhjuseks ühes voolikus olev auk. Mis me siit järeldame -> leke kütusesüsteemis=õhk kütusesüsteemis. Käima läks täpselt nii et tükk aega käiamist ja siis plärtsatas tööle ja nurrus nagu kass.

terv
erich
Seda tasub kindlasti teha ja kui aus olla, siis see ka üks odavamaid asju mis algatuseks ära teha.

Postitatud: 21.02.2008 13:07 41
Postitas Janar_R
isegi sel juhul kui voolikud väliselt kuivad ja terved tunduvad olema?

Postitatud: 21.02.2008 15:22 16
Postitas guido500
no minul see aitas. valdeku juures käisin, lugu maksis 300. Hiljem millegipärast karla autos vahetati need voolikud uuesti välja kuna väidetavalt polnud õige diameetriga.

Postitatud: 21.02.2008 16:34 32
Postitas Janar_R
no proovime ära, halba see ikka ei tee ,tänan! :)

Postitatud: 21.02.2008 17:52 04
Postitas Viljar
Noh kui ise vahetad, siis voolikuraha 50-100 eeku, aga proovi normaalne voolik leida, pealt peaks voolik selline riidest olema, need mis on puhtalt kummis ei kõlba eriti kuskile.

Re: E36 325tds käivitusprobleem

Postitatud: 12.01.2015 10:26 28
Postitas tymm
mis sai siis?

Re:

Postitatud: 08.10.2015 01:40 04
Postitas tymm
guido500 kirjutas:tuttav probleem. minul oli viga igatahes tagasivoolu voolikutes - kõik olid niisked ja üks päris kutu. tahtis ka külmalt korraliku ca 10sek käiamist saada, 3. katsel läks käima. teema vist lahatud ka minu lugejate autode teemas.
niisked ei pea ka olema... piisab kui on kuivad ja kuskilt ime nurgast veidi pragulised, aga pealt paistavad normaalsed... päris müstiline viga ikka