M52 mootor teeb "tsuhh-tsuhh"

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

M52 mootor teeb "tsuhh-tsuhh"

Postitus Postitas woosh »

:D

Imelik pealkiri aga ma ei oska nagu teisiti kirjeldada seda häält.

Hääl tuleb kuskilt sisselaske kollektori juurest / selle alt. Ja tekib see hääl siis kui mootor soojaks on läinud.

Oskab keegi midagi arvata või on kellelgi olnud midagi sellist?

Mootoriks on siis M52B28.
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

ära unusta siia juurde seda kirjutada, et õli sees oli valget vahtu mis viitab paremaljuhul plokikaane tiheni lekkele
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas woosh »

Jah tõsi ta on. Õlivarda peal oli valget löga natuke. Aga ma arvan, et need ei ole omavahel seotud.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Kunagi nooruses sai mopeedi putitatud ja kui küünal oli maha keeratud, siis mootorit ringi ajades tegi ka tsuh-tsuh :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Väljalaskekollektorile ei tilgu midagi?
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas woosh »

Väljalaske kollektor ja küünlad ju teiselpool mootorit.

Vastates aga küsimusele: ei tilgu.
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 905
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TanelE34 »

Sisselaskekollektoris praod või tihendid läbi?
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Võta üks veepihusti ja pihusta mootorile peale. Peab ju näha olema. Otsi ka veel taskulamp ja peegel appi, kui muidu ei näe.
Bemm, see sõitis tsuh-tsuhh-tsuhh.
Piilupart oli rongijuht. :D :P
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis »

THIS BLOW OFF VALVE CAN CREATE SOUND OF TURBO WITHOUT SPENDING COUPLE THOUSAND

Äkki see asi? :) Seal oli kuskil mingi helinäidis MP3 näol ka. Enam ei leia - muidu saaksid võrrelda.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Mis ajast m52-l turbo on?
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Ega ei olegi, vaata nüüd korralikult eelmist postitust ja linki uuesti :)
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Et teeb woosh-woosh :)
Seda et, sisselaske kollektoris on üldiselt vaakum ja see läbi kollektori prao või defektse kollektori tihendi nüüd välja küll ei puhu.

Muidu käib ühtlaselt? Kollektorisse rõhk tekiks siiski ainult silindlist läbi sisselaskeklapi. Näiteks kui plokikaane tihend on kahe silindri vahelt ära.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas woosh »

eero kirjutas: Muidu käib ühtlaselt? Kollektorisse rõhk tekiks siiski ainult silindlist läbi sisselaskeklapi. Näiteks kui plokikaane tihend on kahe silindri vahelt ära.
Eile kui mootor oli soojaks läinud ja see tsuhh-tsuhh tekkis... tõstsin pöörded 2500-ni ja lasin alla ning tsuhh-tsuhh kadus. Kordasin paar korda ja tuli tagasi.
Muidu käib mootor ka kuidagi jõnksutades (enamvähem samas taktis selle tsuhh-tsuhhiga, ka siis kui seda häält ei ole) aga väga raskesti aimatavalt.

Mingit blowoff junne peal ei ole ja selline see hääl ka ei ole.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

No jään enda teooria juurde plokikaanetihendist või sarnasest. Mis muud moodi saab silindrist rõhk üles kollektorisse?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas woosh »

Mõtlesin siin et soetan vahepeal M52B25-e sinna kapotialla ja hakkan B28-t korralikult korda tegema... Sel moel jääks auto liikvele ja saaks mootori korralikult korda teha.
seega uuriks nüüd, et mis ma pean lisaks mootorile endale ja ajule välja vahetama?
penn
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 19.12.2007 17:58 04

Postitus Postitas penn »

Sisselaske kollektori ja mooroti all/vahel on karterituulutus, see toru võib olla umbes, lahti või katki. Kontolli seda kindlasti.
taunod
Huviline
Postitusi: 3965
Liitunud: 10.08.2007 06:54 43
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas taunod »

woosh kirjutas:Mõtlesin siin et soetan vahepeal M52B25-e sinna kapotialla ja hakkan B28-t korralikult korda tegema... Sel moel jääks auto liikvele ja saaks mootori korralikult korda teha.
seega uuriks nüüd, et mis ma pean lisaks mootorile endale ja ajule välja vahetama?

Äkki lihtsam asendus auto soetada selleks ajaks? :D
2X328 '95
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas woosh »

noonii...

Eile sai vahetatud sisselaskekollektori tihend.
Puhastatud karteri tuulutus, õhufiltri korpus / torustik, sisselaske klapp, tühikäigu mootor.
Avastasin veel ka, et vaakumi kinnitus on katki. Paha...

Töö tulemus: tsuhh - tsuhh on kadunud. Küll aga on tekkinud muud hädad.
1. Tühikäigu pöörded on imelikud. St panen auto käima siis on normaalne. Kui aga tulen sõidust ja lasen kohapeal käia siis pöörded alla 1000 ei lähe.
2. Enne käiguvahetust on kuulda häält nagu kuskil miski imeks õhku... iga käiguga.
3. Ristmikul on paar korda tahtnud välja surra. St. Kiiruse langedes langevad ka pöörded eriti madalale.

Ideid?
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kõik need tihendite- lõdvikute kokkupuutepinnad said korralikult kinnitatud?
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas woosh »

AARE530 kirjutas:Kõik need tihendite- lõdvikute kokkupuutepinnad said korralikult kinnitatud?
Ma arvan küll, et on korralikult kinni jah. :roll:
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas woosh »

Probleemiks oli siis karterituulutuse vaakumi klapp. Vahetasin selle kopsiku ära ja nüüd töötab korralikult.
Vasta