1. leht 1-st

M52 mootor teeb "tsuhh-tsuhh"

Postitatud: 30.03.2008 21:41 27
Postitas woosh
:D

Imelik pealkiri aga ma ei oska nagu teisiti kirjeldada seda häält.

Hääl tuleb kuskilt sisselaske kollektori juurest / selle alt. Ja tekib see hääl siis kui mootor soojaks on läinud.

Oskab keegi midagi arvata või on kellelgi olnud midagi sellist?

Mootoriks on siis M52B28.

Postitatud: 31.03.2008 01:30 03
Postitas hollow
ära unusta siia juurde seda kirjutada, et õli sees oli valget vahtu mis viitab paremaljuhul plokikaane tiheni lekkele

Postitatud: 31.03.2008 08:57 13
Postitas woosh
Jah tõsi ta on. Õlivarda peal oli valget löga natuke. Aga ma arvan, et need ei ole omavahel seotud.

Postitatud: 31.03.2008 11:05 09
Postitas TiitR
Kunagi nooruses sai mopeedi putitatud ja kui küünal oli maha keeratud, siis mootorit ringi ajades tegi ka tsuh-tsuh :D

Postitatud: 31.03.2008 12:05 09
Postitas kimmo
Väljalaskekollektorile ei tilgu midagi?

Postitatud: 31.03.2008 13:10 49
Postitas woosh
Väljalaske kollektor ja küünlad ju teiselpool mootorit.

Vastates aga küsimusele: ei tilgu.

Postitatud: 31.03.2008 13:14 40
Postitas TanelE34
Sisselaskekollektoris praod või tihendid läbi?

Postitatud: 31.03.2008 16:42 17
Postitas Karol
Võta üks veepihusti ja pihusta mootorile peale. Peab ju näha olema. Otsi ka veel taskulamp ja peegel appi, kui muidu ei näe.
Bemm, see sõitis tsuh-tsuhh-tsuhh.
Piilupart oli rongijuht. :D :P

Postitatud: 31.03.2008 17:07 54
Postitas Meelis
THIS BLOW OFF VALVE CAN CREATE SOUND OF TURBO WITHOUT SPENDING COUPLE THOUSAND

Äkki see asi? :) Seal oli kuskil mingi helinäidis MP3 näol ka. Enam ei leia - muidu saaksid võrrelda.

Postitatud: 31.03.2008 19:27 34
Postitas Karol
Mis ajast m52-l turbo on?

Postitatud: 31.03.2008 19:45 25
Postitas erik
Ega ei olegi, vaata nüüd korralikult eelmist postitust ja linki uuesti :)

Postitatud: 01.04.2008 00:01 18
Postitas eero
Et teeb woosh-woosh :)
Seda et, sisselaske kollektoris on üldiselt vaakum ja see läbi kollektori prao või defektse kollektori tihendi nüüd välja küll ei puhu.

Muidu käib ühtlaselt? Kollektorisse rõhk tekiks siiski ainult silindlist läbi sisselaskeklapi. Näiteks kui plokikaane tihend on kahe silindri vahelt ära.

Postitatud: 01.04.2008 09:28 13
Postitas woosh
eero kirjutas: Muidu käib ühtlaselt? Kollektorisse rõhk tekiks siiski ainult silindlist läbi sisselaskeklapi. Näiteks kui plokikaane tihend on kahe silindri vahelt ära.
Eile kui mootor oli soojaks läinud ja see tsuhh-tsuhh tekkis... tõstsin pöörded 2500-ni ja lasin alla ning tsuhh-tsuhh kadus. Kordasin paar korda ja tuli tagasi.
Muidu käib mootor ka kuidagi jõnksutades (enamvähem samas taktis selle tsuhh-tsuhhiga, ka siis kui seda häält ei ole) aga väga raskesti aimatavalt.

Mingit blowoff junne peal ei ole ja selline see hääl ka ei ole.

Postitatud: 01.04.2008 10:28 03
Postitas eero
No jään enda teooria juurde plokikaanetihendist või sarnasest. Mis muud moodi saab silindrist rõhk üles kollektorisse?

Postitatud: 01.04.2008 10:51 31
Postitas woosh
Mõtlesin siin et soetan vahepeal M52B25-e sinna kapotialla ja hakkan B28-t korralikult korda tegema... Sel moel jääks auto liikvele ja saaks mootori korralikult korda teha.
seega uuriks nüüd, et mis ma pean lisaks mootorile endale ja ajule välja vahetama?

Postitatud: 07.04.2008 15:18 09
Postitas penn
Sisselaske kollektori ja mooroti all/vahel on karterituulutus, see toru võib olla umbes, lahti või katki. Kontolli seda kindlasti.

Postitatud: 07.04.2008 18:38 40
Postitas taunod
woosh kirjutas:Mõtlesin siin et soetan vahepeal M52B25-e sinna kapotialla ja hakkan B28-t korralikult korda tegema... Sel moel jääks auto liikvele ja saaks mootori korralikult korda teha.
seega uuriks nüüd, et mis ma pean lisaks mootorile endale ja ajule välja vahetama?

Äkki lihtsam asendus auto soetada selleks ajaks? :D

Postitatud: 16.05.2008 14:02 24
Postitas woosh
noonii...

Eile sai vahetatud sisselaskekollektori tihend.
Puhastatud karteri tuulutus, õhufiltri korpus / torustik, sisselaske klapp, tühikäigu mootor.
Avastasin veel ka, et vaakumi kinnitus on katki. Paha...

Töö tulemus: tsuhh - tsuhh on kadunud. Küll aga on tekkinud muud hädad.
1. Tühikäigu pöörded on imelikud. St panen auto käima siis on normaalne. Kui aga tulen sõidust ja lasen kohapeal käia siis pöörded alla 1000 ei lähe.
2. Enne käiguvahetust on kuulda häält nagu kuskil miski imeks õhku... iga käiguga.
3. Ristmikul on paar korda tahtnud välja surra. St. Kiiruse langedes langevad ka pöörded eriti madalale.

Ideid?

Postitatud: 16.05.2008 14:13 28
Postitas AARE540
Kõik need tihendite- lõdvikute kokkupuutepinnad said korralikult kinnitatud?

Postitatud: 16.05.2008 15:17 15
Postitas woosh
AARE530 kirjutas:Kõik need tihendite- lõdvikute kokkupuutepinnad said korralikult kinnitatud?
Ma arvan küll, et on korralikult kinni jah. :roll:

Postitatud: 31.05.2008 00:09 34
Postitas woosh
Probleemiks oli siis karterituulutuse vaakumi klapp. Vahetasin selle kopsiku ära ja nüüd töötab korralikult.