1. leht 1-st

e30 325i klapid klöbisevad

Postitatud: 28.04.2008 20:25 27
Postitas viljar29
auto 1986a 3500ja edasi põõretel tuleb mootorisse klõbin või selline klirin sisse ja jõudu jääb vähemaks.Madalamatel põõretel liigub normaalselt aga tiksub vaikselt.

Postitatud: 28.04.2008 20:31 10
Postitas redline
reguleeri klapid ära ;)

Postitatud: 28.04.2008 21:00 52
Postitas Cert85
Jep, nagu eelkõneleja mainis aitab sind klapiklõbina vastu klappide reguleerimine. Tee see ise või lase teha. Kuigi paistab, et Sa pole vist väga kodus selle teemaga.
Ei ole mõtet seda väikest asja tegemata jätta. Mootori töö on ikkagi tegelikult häiritud.

Postitatud: 28.04.2008 21:14 51
Postitas viljar29
ma olen klappe päris mitu korda rekullinud aga ei aita.Koha peal kui auto töötab ei ole väga hull klõbin aga kui suurel kiirusel mõõdasõitu teen ja tõmban 4käigu sisse tuleb päris jube klirin mootorisse. Aga kas selline asi ei või olla ,et klapi juhtpuksid on kulund ja klapi pesad on põlend ning ei pea enam. Mootori läbisõit on pe 350000km.

Postitatud: 28.04.2008 21:43 52
Postitas Cert85
Reguleerimine toimus nii nagu peab ja sai õik õige?
Kindel, et siis klapid enam? Kuigi saaledega ei tohiks vast erilist jõukadu nagu täheldada. Aga kolin peaks "mõnus" olema.

Postitatud: 28.04.2008 22:12 23
Postitas viljar29
saale tiks on oopis teise häälega aga se on selline klirin nagu sõidaks 76bensiiniga. kunagi vend pani fiati 76 siis oli samasugune klirin suurtel põõretel kui vedu taga , aga praegu ei saa bensiini viga olla. Näiteks kui klapi loks on külgepidi liiga suur ei või klirin mootorisse tulla kui vedu on taga.

Postitatud: 29.04.2008 08:50 17
Postitas ruts
Minu autol reguleeriti klapid ära kõigest 300 krooniga ( soo tn.) , pole ju palju makstud ? Reguleerimine toimus külma mootoriga , ööseks jätsin auto sinna , hommikul tehti asi ära . Ega nõu küsimine palju rohkem maksa :lol:

Postitatud: 29.04.2008 18:08 39
Postitas Joosep325i
vaata küünlad üle, äkki koguaeg ei süüta ja siis peksab mitmekordse kütusesegu laiali?

Postitatud: 29.04.2008 18:16 22
Postitas viljar29
selline asi tuli meelde ,et peale plokikaane lihvimist ei olnud enam võimalik ülemist hammasrihma märki paika saada, poolhammast jäi valeks ja edasi ei saand tõsta oleks liiga varaseks süüde jäänud.jagaja on nuka otsas.

Postitatud: 29.04.2008 18:17 41
Postitas Cert85
See klõbin ongi siis vast sellest, et süütamine toimub veel sellel hetkel, kui klap avatud on ja ongi detonatsiooniga sarnane heli.

Postitatud: 29.04.2008 18:28 40
Postitas viljar29
teen homme nukarattale uue augu sisse et saaks nuka paika panna ju siis ole näha kas aitab.

Postitatud: 29.04.2008 20:45 48
Postitas El`Lango
miks sa sinna augu teed??

Postitatud: 29.04.2008 22:43 49
Postitas viljar29
uue kiiluaugu et saaks nuka õige asendi peale, selleks et kaant on madalamaks lihvitud ja nuka märk ei lähe enam paika. Oleks reguleeritav nukaratas oleks asi korras.

Postitatud: 29.04.2008 23:50 36
Postitas redline
palju maha on lihvitud?

Mul m30 mootoril puutusid klapid kolbe ja mõtlesin ka, et mix klõbiseb :D

Postitatud: 30.04.2008 05:47 37
Postitas Trionic
viljar29 kirjutas:ma olen klappe päris mitu korda rekullinud aga ei aita.Koha peal kui auto töötab ei ole väga hull klõbin aga kui suurel kiirusel mõõdasõitu teen ja tõmban 4käigu sisse tuleb päris jube klirin mootorisse. Aga kas selline asi ei või olla ,et klapi juhtpuksid on kulund ja klapi pesad on põlend ning ei pea enam. Mootori läbisõit on pe 350000km.
Arvatavasti on see "jube klirin" hoopis detoneerima läinud mootori hääl(väga tuttav minusugusele turbomootoritega tegelejale).Aga raske on ise kuulmata üle võrgu diagnoose panna.
edit:diislijoodik juba mainis,sry.

Postitatud: 30.04.2008 16:53 39
Postitas El`Lango
viljar29 kirjutas:uue kiiluaugu et saaks nuka õige asendi peale
anhii siis :)

Postitatud: 30.04.2008 18:13 06
Postitas viljar29
redline kirjutas:palju maha on lihvitud?

Mul m30 mootoril puutusid klapid kolbe ja mõtlesin ka, et mix klõbiseb :D


ei mäleta enam aga öeldi, et ühekorra saab veel lihvida. Kui plokikaant liiga palju lased maha võtta hakkavad kolvi kõrgemad kohad vastu kaan käima ja klapiajastus muutub ka.

Postitatud: 01.05.2008 13:37 17
Postitas viljar29
sain nuka paika, regullisin klapid ära ja panin uued küünlad peale ja klirin ongi läinud,masin korras.

Postitatud: 03.05.2008 22:44 06
Postitas truumu
viljar29 kirjutas:....masin korras.
Kahtlen sügavalt
Mõõda surved ära(silindrites)
Arvan, et klapid käisid vastu kaant

Postitatud: 03.05.2008 23:04 33
Postitas viljar29
truumu kirjutas:
viljar29 kirjutas:....masin korras.
Kahtlen sügavalt
Mõõda surved ära(silindrites)
Arvan, et klapid käisid vastu kaant


Ega se nukk nii vale ka ei olnud aga küünlad olid päris jubedad.