1. leht 1-st

K: Peale mootorivahetust immo probleem

Postitatud: 12.05.2008 19:52 38
Postitas Margo_325
Mure siis selline, et sai 95a 316i mootor ära vahetatud. Asemele sai samuti 95a autolt tulnud mootor. Vana ajuga asi toimima ei hakanud, panime uue mootori aju. Sellega toimis asi nii, et aku ja õlituli põlema ei läinud, aga starterit lasi ringi küll. Uurisin asja ja tuli välja, et on uue aju jaoks süütevõtit ka vaja, mis sama auto pealt tulnud. Sain ka võtme. Kuna süütelukku vahetama ei tahtnud hakata, siis võtsin immorõnga ära ja hoidsin uut võtit vastu immorõngast ja käivitasin vana võtmega. Nüüd selline jama, et ei võta starterit ringi...kõik juhtmed üle vaadatud ja peaks töötama. Teised astmed töötavad kõik. Kas see asi toimib üldse nii, või on vaja doonorauto küljest veel see immorõngas ka võtta?

Postitatud: 13.05.2008 00:04 32
Postitas Danil523
minu 525tds- oli sama jamaga.... Tundub et immo kaotas mälu ära --starterit ei võtnud taha.
Ühesõnaga kiirlahenduseks kiskusin originaal immo ära ja tööle ta läks. Kuid huviga tahaks teada kuidas sinu probleem laheneb- kuna riiuli peal olev immo oleks mõistlik kuidagi tagasi tööle saada.

Postitatud: 13.05.2008 08:28 34
Postitas patrik
tuleb ära sünkroniseerida

Postitatud: 13.05.2008 09:47 09
Postitas patrik
Danil523 kirjutas:minu 525tds- oli sama jamaga.... Tundub et immo kaotas mälu ära --starterit ei võtnud taha.
Ühesõnaga kiirlahenduseks kiskusin originaal immo ära ja tööle ta läks. Kuid huviga tahaks teada kuidas sinu probleem laheneb- kuna riiuli peal olev immo oleks mõistlik kuidagi tagasi tööle saada.
kulla mees, püüa nüüd aru saada et selline asi ei ole võimalik originaal immoga. ainutl valet informatsiooni jagad siin juba mitmesse teemasse

Postitatud: 13.05.2008 19:32 07
Postitas Margo_325
Ja sünkroniseerimine käib läbi mingi aparaadi ja elektriku osavate käte?
Et kus seda teha saab, st mis peaks olemas olema, et sünkroniseerida?
Päris 220km ei tahaks autot vedada patriku juurde.
Ja see tähendab siis seda, et pean ikka uue süüteluku panema või saab võtme seest immo ära vahetada?

Ja siit üks küsimus veel. Ma saan aru, et immoblokk on ajus. Immosüsteem on veel süüteluku ümber ja võtmes ka. Miks siis nii on, et auto vana aju ja võtmega käima ei lähe? Mootori enda küljes ju mingit immosüsteemi ei ole...

Postitatud: 13.05.2008 19:36 48
Postitas Meelis
Mina olen aru saanud, et kindalaeka all on immol eraldi aju ka (EWS)
Endal jääb mootorivahetus immo pärast ära, kuna ei ole kõiki immo komponente alles enam :(

Postitatud: 13.05.2008 19:52 51
Postitas Margo_325
Sünkroniseerimine tähendab siis seda, et jääb alles vana võti, vana immorõngas ja uus aju?

Ikkagi ei leia loogikat. Kui vahetan ära ainult mootori, siis ei saa immo ju kuidagi tema käimaminemist mõjutada. Kui kõik süsteem jääb vana, sealhulgas ka aju. M43B16 aju peaks ju kõikide M43B16 mootoritega hakkama saama. Enda M50B25 E36 näiteks pole vahet, millise 2,5 aju ma sinna vahele panen, võib nii viiese kui kolmese aju olla.

Postitatud: 13.05.2008 20:07 43
Postitas raske_jalg
süütelukku ära vahetama ei pea, viskad kiibi ühe võtme seest teise.

Postitatud: 13.05.2008 20:14 58
Postitas patrik
Sünkroniseerimine tähendab siis seda, et jääb alles vana võti, vana immorõngas ja uus aju

kui mulle tallinnas samalaadse auto leiad, võid ainult immo, võtme ja aju saata

Postitatud: 13.05.2008 20:15 50
Postitas patrik
raske_jalg kirjutas:süütelukku ära vahetama ei pea, viskad kiibi ühe võtme seest teise.
see kehtib immo ploki vahetusel.

Postitatud: 13.05.2008 21:13 04
Postitas jargo
tehke mulle lollile ka selgeks ,kust immo aru saab, et mootor on ära vahetatud.kui jätad kõik vanad el vidinad?mul sõber tahab ka mootorit vahetada kuid juba hirmutasin teda!kas siis kui ainult mootori alumine osa ära vahetada peaks ikka mootor tööle jääma?
:roll:

Postitatud: 13.05.2008 23:05 17
Postitas priitv8
Kusjuures see immorõngas on tavaline antenn. Koosluses immo-mootori "aju" ei ole tal mingit unikaalset rolli. Võib jääda vana, võib panna uue.
Kokku on laulatatud DME ja EWS plokid.

Postitatud: 17.05.2008 21:15 08
Postitas Margo_325
Ise küsin, ise vastan.

Asi lahenes nüüd nii, et panin kõik mootorijuhtmestiku vana mootori oma. Kuigi mõlemad olid 95a mootorid, oli erinevusi päris palju, mistõttu tuli ka sisselaske kolle vana jätta, teine pihustilatt panna ja osad andurid välja vahetada (teistsugune pistik) ja üks pistik mootoriploki küljes jäi üldse ilma juhtmeta (vana juhtmepuu küljes sellist polnud, vanal mootoril oli seal pime ees). Ühesõnaga polnud ühtegi immo komponenti, mis uue mootoriga kaasa tuli, vaja. Vana mootori aju ja süütelukuga oli immo samuti maas, kuid mootoripistiku pin-id olid teistsuguse asetusega. Bensupump töötas, kuid sädet polnud jne. Juhtmed vana mootori omad ja kogu asi sõidab praegu veatult ringi. Nii et karta pole vaja, kogu immosüsteem võib vana jääda, tuleb lihtsal mõlemad juhtmepuud üle kontrollida, et samad oleks. Minu poolt teema lukku.

Postitatud: 19.05.2008 13:00 31
Postitas patrik
siis on tegemist 94 aasta mootoriga. löö vin sisse ja saad teada