1. leht 2-st

E 36 325 vs. 328 (või ka E46 328).palju erinevust on siiski?

Postitatud: 22.05.2008 19:48 46
Postitas Ulvar
Tegelt on 1 kW rohkem andmete järgi , aga olen siit ja sealt kuulnud, et nagu öö ja päev. On see tegelt ka nii? Kui vale postitus, siis kustutage ära adminnid!

Postitatud: 22.05.2008 19:53 50
Postitas Cert85
Kiirendusomadused on teised, 2.8l ka väänet rohkem. www.autoweek.nl
Ja võrdle. e46 uuem juba.

Postitatud: 03.06.2008 08:16 13
Postitas -RV-
mis vahet.... hmmm e35´te põhjal oskan öelda nii et 2,5 kaob tuimalt peeglisse endal mul 2,8 ja samamoodi ka 530d 142kw jääb peeglisse kummalgi ei teki võimalustki ... :)

Postitatud: 03.06.2008 09:50 18
Postitas Silwer
328i on oluliselt suurema väändemomendiga kui 325i. Lisaks on 328i mootorit võimalik aidata lihtsate vahenditega päris võimsaks. Chip, M50B25 siselaske kolle, natuke vabam väljalase ja sa oled juba 190hj asemel u. 220-230hj kandis.

Postitatud: 03.06.2008 13:07 29
Postitas -RV-
a ma arvan et see suurendab suht palju ka küttekulu... ma olen rahul juba praegu... 2,5se manuaaliga on minu automaat sama ökonoomne ja 2,5sest automaadist ükonoomsem :)

Postitatud: 03.06.2008 13:11 36
Postitas Silwer
Jep, kindlasti suureneb. Ega see jõud ju vaid paljast õhust ja armastusest ei teki... :)

Postitatud: 03.06.2008 13:12 54
Postitas -RV-
ja see pole mitte tühine 1 Liiter , vaid kujutan ette et mingi ca. 3 liitrit? :D

Postitatud: 03.06.2008 13:20 49
Postitas Silwer
Ei tea, ei ole ju ise katsetanud. Oleneb ka chipist kas kangutatakse vaid lõpupööretele juurde või tervele vahemikule. Kui vaid lõpupööretel siis igapäevasõidu kütusekulu see eriti ei mõjuta.

Postitatud: 03.06.2008 13:30 49
Postitas -RV-
amh ma mõtlesin et (nimes) selle e30 peal oled proovinud... ega ma nendest chipidest suurt midagi teha kah.. kuidas peale saab panna ja kui suurt kasutegurit nad kannavad....

Postitatud: 03.06.2008 13:40 11
Postitas -RV-
aga jah oskab keegi oleda täpselt arvudena 2,5se väände ja 2,8 väände.... e36'e oma ?

Postitatud: 03.06.2008 13:52 26
Postitas Silwer

Postitatud: 03.06.2008 22:28 11
Postitas taunod
Silwer kirjutas:328i on oluliselt suurema väändemomendiga kui 325i. Lisaks on 328i mootorit võimalik aidata lihtsate vahenditega päris võimsaks. Chip, M50B25 siselaske kolle, natuke vabam väljalase ja sa oled juba 190hj asemel u. 220-230hj kandis.
Segan vahele :D
Kas aitab ainult sisse laske kolde vahetamisest või vahetades kolde peab veel miskit seonduvat vahetama? Ja kas natuke vabamaks väljalaskeks on selle M50B25 väljalase?

Postitatud: 03.06.2008 23:02 04
Postitas woosh
taunod kirjutas: Segan vahele :D
Kas aitab ainult sisse laske kolde vahetamisest või vahetades kolde peab veel miskit seonduvat vahetama? Ja kas natuke vabamaks väljalaskeks on selle M50B25 väljalase?
Sisselaske kollektorit tuli vist natuke ümber teha. Ehk siis üksühele ei sobi... Minu teada vähemalt.

Vabama väljalaske all on vist mõeldud katalüsaatori eemaldamist ja muude selliste "segavate" detailide kaotamist torustikust.

Postitatud: 03.06.2008 23:07 00
Postitas -RV-
no jah ... kui katid eemaldad siis pärast otsi jälle kohta kus saaks üv läbi .... ma arvan et kui 2,8 rahuldust ei paku siis tuleb suurem mootor võtta mitte endal elu keerulisemaks teha :D

Postitatud: 04.06.2008 09:25 36
Postitas aise
-RV- kirjutas:no jah ... kui katid eemaldad siis pärast otsi jälle kohta kus saaks üv läbi .... ma arvan et kui 2,8 rahuldust ei paku siis tuleb suurem mootor võtta mitte endal elu keerulisemaks teha :D
ei ole mõtet jah.

Postitatud: 04.06.2008 09:43 27
Postitas Silwer
No ega siis kati eemaldus ei ole ainuke võimalus. On ka paremini hingavaid summutisüsteeme koos katalüsaatoriga. Paljudel võidusõiduautodel on ju ka katt all. Aga see M50 sisselaske paigaldus koos vastava chipiga on küll hea ja odav upgrade.

Selle kulu eest saadav hj lisa on ikka väga hea suhtega.

Postitatud: 04.06.2008 10:07 44
Postitas -RV-
seda väljalaske värki ma väga ei poolda ikkagi, mulle meeldib et auto oleks siiski hästi vaikne (v. a. siis mingi pühapäevaauto, kui mul see oleks :D ) aga üldiselt ikka eelistan nii, et inimesed ei hakka järele vaatama ja mõtlema, kas mul autol summuti katki :D
kindlasti on maitseid erinevaid, ja mõni sportlik väljalase võib ka sellise ilusa häälega olla vaikne aga samas kõrgete pöörete juures natuke lärmakam (meeldis mulle kunagi ühe tuttava X5'e väljalase, aga see läks tal maksma ka mingi 30 000 raha)
kuiiiiiigi, selles mõttes on väga vinge teema, et sain teada, et kui ikka väga vaja saab siin 10 000ga autole rammu juurde mõnevõrra :) ise asi kas mul kunagi tekib olukord, kus mul pole seda kade e36 alla panna :)

Postitatud: 04.06.2008 12:19 59
Postitas vull
a võtab e36 328 siis rohkem kütust ka kui 325?

Postitatud: 04.06.2008 12:49 47
Postitas Silwer
Andmete järgi võtab 0,4 liitrit rohkem aga reaalses elus on pigem ökonoomsem, kuna kasutatav väändevahemik on lai ja sa ei pea autot sedasi pöördesse ajama et ta liikuma hakkaks.

Postitatud: 04.06.2008 19:47 10
Postitas Roland325
Isal on 325 automaat ja sõbral oli 328 automaat ning sõites kordamööda nendega siis roolitaga erilist vahet küll ei tunneta, ainult see, et madalalt oli 2.8 natuke jõulisem. Plaanis oli ka prooviks sirgel kõrvuti panna aga ei jõudnud kahjuks.

Postitatud: 04.06.2008 22:02 37
Postitas ivarm
Kütusekulult suurem erinevus on võibolla non-vanos ja vanosega m50 mootorite vahel.
Koos vanosega tuli uuematel mootoritel ka muid muudatusi nagu näiteks ühekordsed klapivedrud, tagasihoidlikum nukkvõll, kõrgem surveaste, pikemad kepsud jms.

Postitatud: 04.06.2008 22:08 37
Postitas taunod
-RV- kirjutas:no jah ... kui katid eemaldad siis pärast otsi jälle kohta kus saaks üv läbi .... ma arvan et kui 2,8 rahuldust ei paku siis tuleb suurem mootor võtta mitte endal elu keerulisemaks teha :D

Autosse juba palju raha maetud ja seda raha enam tagasi ei saa, aga miks mitte veel võimsamaks saada. Pealegi ainuke variant peale 2.8 jääb M3, mis kaks korda kallim. :D

Postitatud: 05.06.2008 15:38 22
Postitas -RV-
no kindlasti paned auto alla raha, auto ongi ju pidev kulu...
aga, mis ma nagu öelda tahtsin oli see, et teed sellest 2,8st lihtsalt joodiku ja edasi ta ikka niii palju ei käi nagu võiks..... see panebki mõtlema sellele, et siis osta endale 540 e39 ja rahu majas või siis tõesti kogu m´3 raha, mingi 110 ga saaks vist kätte... SEST KUI SEE KÕIK OLEKS NII LIHTNE HEA JA TURVALINE, SIIS MA USUN ET BMW INSENERID OLEKS SELLELE MÕELNUD JA ASJA ISE NII TÖÖLE PANNUD :D

Postitatud: 05.06.2008 17:54 40
Postitas Silwer
-RV- kirjutas:SEST KUI SEE KÕIK OLEKS NII LIHTNE HEA JA TURVALINE, SIIS MA USUN ET BMW INSENERID OLEKS SELLELE MÕELNUD JA ASJA ISE NII TÖÖLE PANNUD :D
Aga nad ju tegidki seda: http://users.belgacom.net/ddddv/engines/3200_S52.jpg
S52B30: 240hp / 305nm

Postitatud: 05.06.2008 18:23 12
Postitas -RV-
see on ju M, mitte 2,8 kahepoolese sisselaskega :D

Postitatud: 05.06.2008 19:33 17
Postitas Roland325
See on US variandi M, Euro oma ikka võimsam. Aga ei teadnudki, et US variandi mootor niimoodi kokku pandud on.

Postitatud: 05.06.2008 19:35 30
Postitas taunod
Ei taha hästi uskuda, et 110 tuhandega korras m3 saab. Aga siiski pidi ju 2.8 olema 2.5 kõrval õkomootor. Kindlasti oleks insenerid rohkem suutnud välja pigistada. ;)

Postitatud: 05.06.2008 22:01 52
Postitas zaruljom
see kiirenduse teema on muidugi ülekannetega ka seotud. vähemasti minu 328 automaadil on päris mõttetult pikad käigud pean mainima (iga käik on 60kmh pikk, ei tea kuidas 325 on, aga arvan, et aeglasem ülekanne), seega kindlasti üks faktor, miks tundub, et tõmbavad sama ühtlaselt. aga eks see automaat olegi rohkem rahulikuks sõiduks :) samas eks ilmselt aitab see ka kütet säästa.

Postitatud: 05.06.2008 22:34 44
Postitas Silwer
Jah, hea tähelepanek, mingi vahe tuleb ka diffrist:

Automaat:
325i: 3,15
328i: 3,07

Manual:
325i: 3,15
328i: 2,93

Kasutatavad kastid on neil ka erinevad markeeringu poolest (manual kast peaks 328i all igal juhul kõrgema väändetaluvusega olema). Mul ei ole infot kas ka ülekanded on erinevad - järsku keegi teab?

Aga igal juhul saaks 328i väledamaks ka tiba kõrgema ülekandega diffri paigaldamisel.

Postitatud: 07.06.2008 18:16 55
Postitas -RV-
jah käigud on küll pikad ja automaat ikka vahetab maruaeglaselt neid käike... jube lausa, kõik see võrreldes DSG kastiga.... ikka selline tunne on kui sõidad tavalise automadiga et nohhhhhhhhhhhhhh vaheta see käik juba ära :D
siit väike näide.... 55l 650km.... sorry ei viitsi arvutisse lüüa ja keskmist arvutada... aga nii ta tuli mul viimase paagiga :)